úterý 1. prosince 2015

Balea produkty #2

Taky tak máte rádi produkty od značky Balea? Já rozhodně a moc ráda se dívám, jaké zrovna mají novinky a většinou je i kupuji :D. Doma se mi toho teď nahromadilo poměrně dost, takže hurá na rychlo-recenze.
1. Tělové mléko
Nedávno jsem v DMku sháněla jejich klasické kakaové tělové máslo, ale nenašla jsem. Tak jsem sáhla po kokoso-vanilkové variantě ve formě mléka, které je dokonce 500 ml. První věc co musím vyzdvihnout je ona vůně. Já jsem v podstatě milovník kokosové vůně, a tak jsem tak nějak počítala s tím, že mi bude mléko vonět, ale(!) ta vůně i krásně drží na těle. Opravdu celý den! Navíc jako bonus to krásně provoní oblečení. Mléko se mimo jiné rychle vsákne a příjemně hydratuje, údajně by mělo být vegan.

Kvůli mámě, která nemá ráda parfemované věci, jsem koupila i jejich neparfemovaný tělový krém, toho je jen 250ml, ale to je tak jediný rozdíl. Je bez vůně, ale jinak taky krásně hydratuje a rychle se vstřebává.


2. Pěna do koupele s vanilkou 
Ne, že bych byla nějaký pěno-milovník, ale sem tam si tu vanu ráda napustím. Tahle je zvláštní v tom, že obsahuje mandlový olej, takže nevysušuje pokožku. Příjemně, ale nenuceně, voní po vanilce a zachová vaši pokožku vláčnou.

3. Gel/pěna na holení 
Tenhle gel/pěna nádherně voní po mangu! Ale tím to u mě končí, protože jsem po ní měla alergii. Na druhou stranu, sestra ji používá denně a nic jí nebylo. Navíc si ji nemůže vynachválit, takže kdo ví:)

4. Sprchový gel frozen breeze - limitka
Co říct o sprcháči no, voní krásně po malinách a fialkách, a nevysušuje.

5. Odličovací olej
O odličovacím oleji budu mluvit v samostatném článku, protože je jednou z novinek od Balea, co mě hodně hodně zaujala, a o které bych se ráda rozepsala víc, zatím ale můžu říct, že jsem spokojená :)

6. Olej na rty
Nemusím snad ani představovat, jednu dobu se s ním roztrhl pytel a byl snad všude. Tento má krásnou kokosovou příchuť a skvělý roll-on aplikátor. Ale nebojte, rozepíšu se o něm v samostatném článku.

7. Sérum na řasy 
Séra na řasy považuji tak nějak obecně za jeden velký podfuk. Toto není bohužel žádný výjimka. Používala jsem ho zhruba měsíc a žádnou změnu jsem nepozorovala. Balení je fajn, s malým štětečkem (- vypadá v podstatě jako tekuté linky), které možná využiji na něco jiného, až sérum "dopotřebuji". Jinak teda, ale není moc pevné, protože mi spadlo jednou na zem a víčko se hned rozpadlo...

2 komentáře:

  1. Hezké věci jsi pořídila, Baleu mám ráda. Nejvíce se mi líbí ten sprcháč, má krásné balení . :)

    Moje první giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky:) joo a navíc mooc pěkně voní!:)

      Vymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!