čtvrtek 25. prosince 2014

Letní výzva s Biodermou v zimě a giveaway!

Bioderma pořádala o prázdninách asi tak tisíce soutěží, na facebooku jelo kolo štěstí a na stránce blogerky.cz byla výzva s biodermou. I já se zapojila, protože proč ne, že? Výhra mi sice došla asi před třemi týdny, ale místo jednoho séra mi přišly tři výrobky - hyrabio sérum, hydrabio riche a hydrabio mousse. A protože nejsem žádný skrblík, rozhodla jsem se o část výhry v rámci Vánoc podělit i s vámi. Giveaway bude na konci článku a teď si můžete směle přečíst, co na výrobky říkám já.

Hydrabio sérum mám  načaté už druhé balení a já, máma i sestra ho milujeme. Psala jsem o něm už samostatný článek, takže se nebudu trapně opakovat :-)
Hydrabio mousse mě ze všech tří výrobků zaujal nejvíc. Jedná se o pěnu, co vypadá jako šlehačka, která vám krásně vyčistí a zhydratuje pleť. Jednoduše ji nanesete na vlhkou pokožku, rozetřete a spláchnete. Samotná aplikace je hrozně zábavná, protože pěna má opravdu konzistenci jako šlehačka nebo pěna na holení, takže si s ní vytvoří elegantní vousy, obočí a podobné hlouposti. Rychle se vstřebává, takže moje obavy z umývání byly úplně zbytečné, protože produkt se z poloviny vsákl. Pleť je opravdu hezky vyčištěná a oproti mycím gelům je tato mycí pěna milým rozdílem. Je vhodná i pro citlivou pleť a citlivé oči, ale abych byla upřímná, tak jako odličovač očí bych tuto pěnu nedoporučila. Myslím, že oči jsou tak citlivé a individuální místo na našem obličeji, že si zaslouží nadstandardní péči v podobě nějaké vody nebo čehokoliv, co je pro ně přímo určené. Parfemace je příjemná, svěží a pleť je opravdu hydratována, takže není potřeba nanášet dále krém, ale známe se. Stejně ho vždycky naneseme, že? :-) Jediné s čím bojuji je aplikátor, protože je velmi citlivý a přípravku z něj vždy vymáčknu až moc - stačí ho totiž absolutní minimum. Hydrabio mousse stojí do dvou stovek a koupíte ho v každé partnerské lékárně.



Hydrabio Riche obsahuje patentovaný biologický komplex Aquagenium, který stimuluje schopnost kožních buněk vytvářet a udržovat na povrchu pokožky vlhkost, která je nutná pro rovnovážný stav pokožky. Obnovuje pružnost, jemnost a jas pokožky. Pleť má být dokonale hydratována. Přijde mi opravdu podobný séru, jen konzistence je jiná. Více se podobá klasickému krému na který jsme zvyklí. Má lehkou texturu, krásně se vstřebává a opět hydratuje na jedničku. Balení je identické tomu, ve kterém se prodává i sérum, tedy s pumpičkou - to mi nevadí, výrobek se krásně dávkuje a vy dobře kontrolujete, kolik si ho na pleť dáte. Pleť je po použití jemná, hydratovaná a pružná. Není nijak mastná, nelepí a ostatní produkty jako makeup nebo báze s ním nemají problém a nehrudkovatí na něm. Nebo on pod nimi. Cena se pohybuje okolo 400-450 korun za 40 ml balení, které já mám tak na půl roku.

GIVEAWAY!!

Giveaway bude tentokrát o Hydrabio Sérum, plné balení, 40 ml, které si někdo z vás může odnést a aby toho nebylo málo, dostane i sadu čtyř lesků na rty od značky Sephora, které věřím, že užijete v době těchto lednových večírků a nebo i později. Podmínky budou jednoduché - jelikož chci odměnit ty, co mě čtou nebo mě chtějí začít číst, musíte mě sledovat přes gfc vpravo, což je úplně easy, stačí jedno kliknutí! No a dál mi napište váš kontaktní email, jestli máte Biodermu rádi a jaké byly vaše Vánoce. Výherce vylosuji 8.1., zveřejním na blogu a kontaktuji emailem, tak hodně štěstí všem!


56 komentářů:

  1. sledujem :) biodermu nepoužívam ale rada by som začala tak možno to bude tento začiatok :)
    vianoce boli také klasické, celý deň sme varili a pozerali rozprávky, potom sme sa napapali vybalili darčeky a išli na polnočnú omšu :)
    nikolaorechovska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. GFC: Terka Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz
    Biodermu ráda mám a Vánoce byly fajn, jako vždy. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. sleduji jako Dagmar Horáková, e-mail je d-horakova@seznam.cz
    od Biodermy mám nejradši micelárku, samozřejmě, ale ještě jsem nezkoušela nic z této řady.. Vánoce jsem měla klasické, v klidu a pohodě, jak mají být :)

    OdpovědětVymazat
  5. sledujem ako Jana Marcinová ..
    ešte som nemala žiaden produkt od Biodermy :)
    a Vianoce boli pekne.. v kruhu rodiny :)
    povedat_ti_chcem@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  6. produkt od Biodermy som nemala,ale chcela by som ho vyskúšať lebo u nás není..
    Vianoce?boli super,pretože boli strávené v spoločnosti ľudí ktorých milujem,takže som spokojná :)
    mimabn2@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  7. GFC: Julča Kročová
    juliekrocova@seznam.cz
    Od Biodermy jsem zatím nic nezkoušela, ale ráda bych.. :) Jinak Vánoce byly úžasné, i když mohl být ten sníh, no a ještě jedny mě čekají o víkendu u tety :)

    OdpovědětVymazat
  8. GFC: aleachim15
    Od Biodermy mám Sensibio, které už dochází a je skvělé
    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. GFC: Pett T.
    bioderma je super, je hezky šetrná a příjemná :) Vánoce byly úžasné, ještě mě čekají jedny u táty, ale moc si je užívám :)
    pett.turonova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Sledujem pod týmto účtom, mail: natalia.gazova@gmail.com
    Biodermu mám naozaj rada, myslím, že je to kvalitná kozmetika.

    OdpovědětVymazat
  11. GFC : Cecílie Kročová
    Mail : cecilkakrocova@gmailcom
    Biodermu jsem ještě nezkoušela, a proto bych to ráda napravila. Jinak Vánoce byly úžasné a dostala jsem to, co jsem si přála ☺

    OdpovědětVymazat
  12. gfc: Lucia Kvaššayová
    micka185@azet.sk
    biodermu mam naozaj rada patry medzi moje oblubene značky :)
    a od sephory nemam zatial nič :/
    vianoce boli super .)

    OdpovědětVymazat
  13. lesky od sephory ..bomba:)

    pod tímto jménem:)
    terinkav.7@seznam.cz

    od Biodermy jsem zatím nic nevyzkoušela a právě proto bych chtěla tuhle soutěž vyhrát:)

    OdpovědětVymazat
  14. sledujem cez GFC
    l.clavel@azet.sk
    ešte som nemala možnosť vyskúšať kozmetiku od Biodermy ale som zvedavá a chcela by som :)

    OdpovědětVymazat
  15. gfc Kristýnka, mencovakristyna@email.cz, boiodermu jsem nikdy neměla... vánoce u nás byly krásné, dostala jsem jsem všechno co jsem si přála, samé praktické dárky počínaje pyžamkem končeje deštníkem :)

    OdpovědětVymazat
  16. gfc-Jana Svobodová
    Musím říct,že letos ty Vánoce byly u mě dost chabé,slabé..už to prostě není ono,jako když jsme byly s bráchou malé děti a tak..sníh napadl až 26.tého,na Štědrý den největší sluníčko (ne že by se mi to nelíbilo),ale nebyla to taková ta správná atmosféra no..jinak Biodermu mám ráda,ale nikdy jsem neměla nic v plném balení,jen ve vzorcích :)
    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Vánoce byli nádherné, miluju tu atmosféru a rodinné chvíle ... akorát to přežírání mě tíží. Biodermu mám ráda, měla jsem krém na obličej a tělový krém z této řady a nemůžu si je vynachválit. Sérum jsem ale ještě nezkoušela.
    k.komrsova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. GEC : bramburecek8@seznam.cz
    bramburecek8@seznam.cz
    Vánoce byly super :) 24 jsem je měla doma a 26 u přítele :3 dostala jsem vše co jsem chtěla a ještě něco navíc :D
    Biodermu jsem ještě nikdy nevyzkoušela ..

    OdpovědětVymazat
  19. GFC: Veronika
    everoniczka@seznam.cz
    Vánoce u nás doma byly vcelku fajn - i když mám pocit že rok od roku je ta vánoční atmosféra obyčejnější :/ Pod stromečkem jsem našla všechno co jsem chtěla či potřebovala...
    Od biodermy jsem měla jen sensibio micelárku :)

    OdpovědětVymazat
  20. GFC: Vaness Ka
    gunarova29@seznam.cz
    Od biodermy jsem ještě nic neměla, ale slyšela jsem jenom kladné názory takže ji určitě chci vyzkoušet :)
    Vánoce byly fajn, lepší než jsem čekala

    OdpovědětVymazat
  21. Gfc: Veronika Tomášková
    email: fakynn.blog@email.cz
    Četla jsem spousty recenzí na biodermu, ale zatím jsem se s ní tváří v tvář bohužel nepotkala.
    Vánoce byly celé úplně špatně. Nevyvedly se, ale nevadí. Příští rok to bude lepší. :)

    OdpovědětVymazat
  22. GFC: Patrícia Klimentová
    patkaklimentova@gmail.com
    ja som od Biodermy tiež ešte nič nemala tak dúfam, že sa mi pošťastí a budem môcť :D ja som mala Vianoce také suché, ani radosť ani smútok od ježiška som dostala iba fén a bonbojnéru takže skromnosť nadovšetko ale mne to nevadí nepotrpím si na darčekoch :) len keby aspoň nasnežilo

    OdpovědětVymazat
  23. GFC: Nechvatalova9
    E-mail: Nechvatalova9@seznam.cz

    Pro mě Vánoce letos byly dost katastrofické, neboť jsem doma jen tři dny + víkend, z toho tyhle dny jsem proležela s kašlem, rýmem, bolestí hlavy a v krku v posteli, jež vygradovaly zvýšenou teplotou, takže všechny společené akce s přáteli jsem musela zrušit. Aby toho nebylo málo, na Štědrý den, vlastně večer, jsem spokla rybí kost a rozlila víno, na dárky jsem dočista pozapomněla.. Kdyby jen na Vánoce, já zazdila i mamky svátek a narozky.. A počasí tomu taky moc nepřálo, až od Štěpána.. Ale dnešek s kolegyněmi z práce jsem si užila, bohužel už pozítří zase do práce až do Silvestra a po Novém roce opět celý týdny a soboty.. =( Ale s dárky jsem spokojená, ač byly fakt minimální, ta jedna věc prostě potěší.

    Co se týče Biodermy, bohužel s ní zatím žádné zkušenosti nemám, což mě mrzí, ráda bych ji vyzkoušela, četla jsem na ni spoustu kladných recenzí :).

    OdpovědětVymazat
  24. GFC slovakovairca95
    slovakovairca95@seznam.cz
    Moje Vánoce byly krásné jako každý rok protože jsme byli celá rodina pohromadě.
    Jen mě mrzí, že zase nebyl sníh.
    K Vánocům jsem dostala bronzer Hoola od Benefitu z kterého mám velkou radost. Je opravdu výborný.
    Biodermu mám ráda neměla jsem sice nikdy plný produkt jen vzorečky a cestovní miniatury, ale byla jsem s nimi velmi spokojená.

    OdpovědětVymazat
  25. GFC: ZdeňkaM
    zdenkamartinakova@gmail.com
    Biodermu jsem ještě bohužel nevyzkoušela. Vánoce super, moooc dárků a moooc jídla. :))

    OdpovědětVymazat
  26. ahoj, sledujem ťa cez GFC :) Vianoce boli také obyčajné, ale od Vianoc toho veľa nečakám, pre mňa sú to len dni na oddych, nič viac, nič menej :)
    razcestie69@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Sledujem cez GFC ako Barborka :) Biodermu mám veľmi rada, hlavne jej hydratačný rad Hydrabio, keďže moja pleť je dosť suchá. A čo sa týka Vianoc, tak tento rok boli obzvlášť bohaté - dostala som nové auto a k tomu ešte, samozrejme, nejaké oblečenie, doplnky a kozmetiku, takže sa nesmierne teším, aj keď najkrajším darčekom pre mňa bolo, že sme sa opäť stretli celá rodina v plnej zostave :)
    bacikova.b@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. Pěna vypadá báječně! Co se týče soutěže, já Biodermu používám každý den, a to klasickou růžovou micelární vodu pro citlivou pleť. Už mám třetí balení, a nehodlám přecházet na nějaký jiný odličovák! Vánoce jsem prožila naprosto krásné, neměly žádnou chybičku! Dárky, které jsem dostala, se mi letos opravdu líbily. :-)

    GFC: Mycakestyle1
    E-MAIL kostkova.pavla@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Sleduji :)
    chickflickcherry@seznam.cz
    http://chickflickcherry.blogspot.cz/2014/12/vanocni-opi-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  30. GFC: Klara Zakova
    klara.zakova1@seznam.cz
    Výrobky Bioderma nepoužívám, ale vyzkoušela jsem je díky pár vzorečkům, zatím jsem byla moc spokojená :)
    Letošní Vánoce byly skvělé! Dostala jsem moc pěkné dárky, ale hlavně dala blízkým dárky, ze kterých měli radost.
    Toto by byl pěkný dodatečný dárek k Vánocům, oba výrobky vypadají moc dobře :)

    OdpovědětVymazat
  31. GFC Dendyss
    denisa.sebestova@email.cz
    Biodermu použivam jen velmi zridka, ale za to muj pritel ji miluje. Jsme ba moc spokojeni. Letos byly vanoce takove jako kazdy rok, docela dost stedre a uzivam si je. Kazdy darek me potesil.

    OdpovědětVymazat
  32. Sledujem cez Blogger:)
    miselka710@gmail.com
    Biodermu nepoužívam ale už dosť dlho rozmýšľam, že si zaobstarám radu Sébium, len stále sa bojím, či mi vlastne pomôže a nepoškodí pleť.. Inak Vianoce boli také, ako každý rok - teda bez snehu:D Ale samozrejme som veľmi rada, že sme sa pri stole stretli opäť všetci v zdraví:)

    OdpovědětVymazat
  33. Vánoce byly docela fajn, i když už je tolik neprožívám :) Jinak s Biodermou zkušenost ještě nemám, ale už dlouho si říkám, že musím něco vyzkoušet :D Na tvém blogu jsem poprvé, ale moc se mi líbí a určitě budu ráda i nadále sledovat :))
    GFC: Whatever
    zakov77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. GFC: Martina Homoláková
    mail: martina.homolakova@gmail.com
    S Biodermou prozatím zkušenosti nemám, proto by se mi hodil nějaký produkt na vyzkoušení :). Moc pěkná giveaway :). Vánoce jsem měla super, dostala jsem krásné věci, ale vítězí teplý svetr, knížka a svíčky :). Pěkný zbytek volna a šťastné vykročení do Nového roku!

    OdpovědětVymazat
  35. GFC: Siimaa
    Bioderma je super, používám zelenou řadu, ale tuhle bych ráda taky zkusila, protože teď v zimě mm pleť suchou. :) Jinak Vánoce byly fajn, dostala jsem krásné dárky, ale bohužel jsem letos nepocítila tu vánoční atmosféru. :)

    OdpovědětVymazat
  36. GFC: Karolína Kubínová
    mail: kaja.kubinova@seznam.cz

    Bioderma je láska mého života, kterou jsem objevila úplně náhodou, když jsem asi před dvěma lety v práci dostala vzorky na recenzi - produkty Sensibio. No a když jsem zjistila, že dělá i opalovací krém, byla jsem v sedmým nebi, protože jsem neskutečně náchylná na spálení a v lékárně mi slibovali, že si ho berou i lidi, co chodí lézt po Himalájích. No a jelikož jsem se vážně nespálila vůbec (krom míst, která jsem špatně namazala), tak jsem ho letos kupovala zas. Bohužel se ke koupení Bioderma kosmetiky tak často nedostanu, protože je přece jen na mě dost drahá (a taky nemám nikde poblíž lékárnu, kde by ji prodávali).

    Vánoce byly poměrně fajn, dostala jsem všechny díly Pána Prstenů a čtečku nacpanou spoustou dalších knížek, a lístky na koncert Queen + Adam Lambert na únor, takže se moc těším :))

    Pěkný zbytek vánočních prázdnin a šťastný nový rok! :-)

    OdpovědětVymazat
  37. Sledujem ako Natália Ivanková
    Email: natalkaivankova@gmail.com

    Biosférou som ešte bohužiaľ nevýskuśala, keďže som sa doteraz kozmetike nejako veľmi nevenovala, ale trebalo by a viac. bolo vy fan niečo nové vyskúšať :) a Vianoce mohli byť aj lěspie, ale keď nemáte money tak je z toho nič. No predsa som dostala 2 svetre, obal na Ipad a dve knizky : Hry o život /vsetky knihy v jednej/ a Porzreteľnošt! :)

    OdpovědětVymazat
  38. Sleduju tě jako Veronika
    veronika-novakova@centrum.cz
    Biodermu miluju..:) A Vánoce byly dokonalé.:)

    OdpovědětVymazat
  39. gfc: Pavla Holoubková
    pavla.holoubkova19@gmail.com
    Biodermu sem dostala na Vánoce a jsem s ní moc spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  40. GFC:Tento účet
    email:lulu155@azet.sk
    Biodermu mám rada. Používam hlavne ich krémy ale aj micerálky.

    OdpovědětVymazat
  41. Sledujem ťa cez GFC ako Katinka Slezáková
    Taktiež používam modrú radu z Biodermy, je to najlepšia kozmetika pre moju pleť a krémik by ma naozaj veľmi veľmi potešil.

    Budem rada ak aj ty navštíviš môj blog http://belle-katinka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  42. Ahoj :) sleduji tě přes GFC jako "Dee Em", můj email: Denymusilova@seznam.cz
    Biodermu zbožnuji, nejlepší krémy a micelárky co jen mohou být :) Zatím jsem vyzkoušela jen zelenou řadu a je super :) Vánoce probíhaly skvěle v rodinném kruhu :) Už se těším na další :D

    OdpovědětVymazat
  43. Biodermu mám velmi ráda, většina výrobků mi vyhovuje. Vánoce byly skvělé jako každý rok :)
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. lussynda17@seznam.cz
    od Biodermy mám balzám na rty a je super takhle v zimě. Vánoce letos nic moc, bez dárečků, jen tak symbolicky s kaprem a salátem :-)
    gfc: pastelka nebo Lucie Karmaz*nová nevím :-)

    OdpovědětVymazat
  45. Zdravím, s Biodermou nemám zatiaľ žiadne skúsenosti. Rada by som ju ale konečne vyskúšala. :) Vianoce som prežila v zdraví spolu s mojou rodinou. Splnilo sa mi prianie a konečne som sa túto zimu poriadne vyváľala v snehu. Hoci u nás snežilo len jeden deň a potom som bola chorá, neľutujem! :D
    Blog sledujem a môj email je patricia527@gmail.com

    http://my-wonderful-world-of-crazily-books.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  46. moje vianoce boli velmi super :) dostala som čo chcela a konečne sme sa stretli cela rodina
    n.princess@azet.sk
    blog sledujem pod tymto učtom


    a inak biodermu milujem , určite by sa mi krem zišiel :)

    OdpovědětVymazat
  47. Ahoj!:) tak co se týče Biodermy, zkušenosti s ní nemám, ale určitě si do budoucna něco pořídím..:)
    Co jsem slyšela ty ohlasy na micelárku, tak se mi Bioderma velice zalíbila:))

    No k Vánocům:) Uplně miluji tu vánoční pohodu, klid..rodina:) ale tenhle rok mi chyběla taková ta vánoční nálada:/:) Bylo to asi tím, že nebyl sníh a počasí bylo jak na jaře..:)
    ale celkově jsem si Vánoce moc užila :)

    e-mail: karonella@seznam.cz

    jinak krásný Nový rok 2015, hodně lásky, štěstí, pohody a dobré nálady:)
    a at se blog jen tak dál vyvíjí :))

    OdpovědětVymazat
  48. GFC: Adéla Něničková,

    S Biodermou mám zkušenosti od listopadu, začala jsem používat krém na pleť a musím ho jen a jen chválit :) už mám v zásobě další jeden :D

    Vánoce se povedly, nikdo nebyl nemocný a všichni jsme se sešli, což je nejdůležitější. A dostala jsem tolik dárků, ani jsem to nečekala. A to mně mamka ještě dneska došla říct, že mně jeden dárek zapomněla dát, ale že neví kde je, tak uvidíme :D

    email: ada.nenickova@seznam.cz


    OdpovědětVymazat
  49. GFC: Kristýna Košuličová
    Email : tynka.kosulicovaseznam.cz
    Od Biodermy jsem měla pouze make up ale moc mi vyhovoval a byl úžasný
    A vánoce jsem měla dobré doufám že ty taky :) popravdě moc dlouho tě nesleduje možná takové 2-3 týdny teprve:/ ale zatím se mi tvůj blog moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  50. GFC: Suzzie
    email: cechvalovazuzana@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  51. GFC Julie Suchánková, julasu@seznam.cz, s biodermou zkušenosti nemám, takže výhra v téhle giveaway-i by byla víc než příjemná ^^ a vánoce byly jako vždy super, ale zajímavější byl každopádně silvestr, který jsem strávila s kamarádkou na chatě :))

    OdpovědětVymazat
  52. GFC: JulisNemcova
    email: julisnemcova@gmail.com
    S Biodermou mám veľa pozitívnych skúseností a túto značku ako jednu z mála MILUJEM! Celé sviatky som nerobila totálne nič. Som zástancom toho, že keď mám prázdniny oddychujem. A to doslova :)

    OdpovědětVymazat
  53. GFC: Dominka Mucq
    Email: Domca101@email.cz

    S Biodermou žádné zkušenosti nemám,nikdy jsem tuto značku nevyzkoušela ale vždy jsem chtěla a to moc :) Jinak Vánoce byly super...Byly jsme všichni pohromadě jako rodina a to bylo moc fájn :) Doufám,že ty sis Vánoce užila taky :)

    OdpovědětVymazat
  54. GFC : Dominika Grešová
    yourdominica@gmail.com

    So značku som ešte skusenosti nemala, no rada by som ju vyskušala. Vianoce boli super, no škoda, že sa prázdniny už pomaly končia. :(

    OdpovědětVymazat
  55. sledujem, moj mail je veve.hub@gmail.com :)
    s biodermou nemám skúsenosť, ale chcela by som ju každopádne vyskúšat :) a Vianoce boli normálka, už ich nejak neriešim, skor prázdniny mi budu chybat :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!