sobota 24. ledna 2015

Urban Decay Naked basics

Všechny důležitý věci mají nějaký příběh (a teď budu psát o stínech, jak materialistické, Hano). A ano, i tato paletka má svůj příběh. Urban Decay snad nemusím představovat, legendární Naked paletky, které se snaží různé značky všelijak napodobit, všemi opěvovaný primer, barevnější Vice paletky (mimochodem, co říkáte na Vice 3, koupit, nekoupit?) a mnoho dalšího. U nás nedostupná, mnohdy směšně dražší. Takže když jsem v září jela do Barcelony hned jsem věděla, co chci. Chci Urban Decay za cenu, za jakou se skutečně prodává, ne ty naceněné dovezené kusy. Několik týdnů do předu jsem si na stránkách Urban Decay prolítla sortiment, dostupnost, kde, kdy a jak si ji koupím, spočítala peníze a mohla vyrazit. Zvolila jsem si, že chci Naked basics 2.
Den D, návštěva Sephory (dvoupatrové!), spousta kosmetiky, já jako malé dítě v obchodě se sladkostmi, chci všechno. Uklidním se, najdu stojan Urban Decay, mezitím si trochu popláču nad tím, proč nejsem dcera multimilionáře a přítel nervózně postává u východu s výrazem zabijte mě. Hrozná kombinace. Přehrabuji se v paletkách, poctivě osahám každý stín, znovu si trošku popláču, a pak se svojí skoro plynou (vůbec) španělštinou zeptám prodavačky, jestli mi může přinést tu Naked basic dvojku, že já si ji teda koupím. Nemají. Achjo. Paní mi jde zjistit, zda ji mají v jiné Sephoře, vrací se, nemají. Přemýšlím. Jela jsem sem přece proto, abych s nějakou Naked paletkou odjela, šla jsem se, abych odešla se sephoráckou pruhovanou taškou. V tu chvíli si beru Naked basics jedničku. Aby toho nebylo málo (a mně smutno), koupím ještě tvářenku Bourjois. Myslela jsem si, že tahle paletka prostě nebude to pravé, že si nesedneme, protože jsem si ji nevyvolila, nevysnila a nechtěla ji tolik jako její ségru dvojku. Omyl. Je nádherná, jsme nejlepší kamarádky, beru ji s sebou na výlety a používám ji takřka denně a to ne jen na oči, ale i jako bronz, konturovací pudr nebo rozjasňovač. Je to jen paletka, já vím, jsou to jen stíny, ale pro mě to má tu hodnotu navíc, nešla jsem prostě do nejbližší drogerie a nevzala první stíny, přes rok jsem tvrdě pracovala, našetřila na Barcelonu a našetřila i na spoustu nádherných věcí, které jsem si potom mohla přinést zpět. A nejen tyto věci mi potom připomínají, jak krásně nám tam ten týden bylo.
Paletka má šest stínů, laděných do neutrálních tónů, jsou matné, pouze první stín háže odlesky, všechny jsou krásně máslovité, jemné a dobře pigmentované. Obal je neuvěřitelně bytelný, obsahuje i zrcátko, které se dá bez problémů využít i k namalování. Paletku mám od září a používám ji opravdu každý druhý den a stále mám stínů spoustu.
Venus je bílý stín se třpytivým odleskem, ideální jako rozjasňovač, na celé víčko, do vnitřního koutku nebo pod obočí.
Foxy je žluto-béžový jemný stín, který ráda používám na celé pohyblivé víčko před tím, než na něj nanesu další barvy, hezky sjednotí a stíny na něm lépe vyniknou.
W.O.S je můj nejmilovanější stín na celé víčko, nanesu ho ve dvou vrstvách, vystínuji trochu oblouk s odstínem Naked 2, dám linku a jdu. Moje nejoblíbenější líčení během pěti minut.
Naked 2 je nejkrásnější matná světle hnědá, co jsem zatím kdy viděla. Naprosto ji miluji jak na stínování oka, tak na konturování obličeje.
Faint je tmavší matná hnědá, krásně pigmentovaná, stínuji s ní oko.
Crave je matná černá, tu bych tam ani tak mít nemusela, spíš bych si tam dala nějakou barvu do šeda, ale na druhou stranu, když potřebujete z denního líčení udělat večerní a jen ztmavit okraje a nechcete hned sahat po další paletce, tak je Crave víc než ideální.
Nevím co víc dodat, snad jen to, že jsem opravdu spokojená, konečně paletka, kterou plně využívám, u které vím, že jsem svoje peníze nevyhodila. Vím, že tahle recenze je až přehnaně sluníčková (jednorožci, sluníčka, duha všude kolem, já vím, já vím), ale pro mě je to zkrátka srdcová záležitost, památka, suvenýr, vzpomínka. Věřím, že i vy něco takového ve své kosmetické sbírce máte :) 

16 komentářů:

  1. Nádhera, a příběh okolo naprosto chápu a je super :) Já jsem si vysnila Basic 2 a mám ji a taky je mou věrnou služebnicí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kosmetika s příběhem je vždycky ta nejsuprovější:) a na tvoji basic dvojku jsem koukala na blogu, nádherná :)

      Vymazat
  2. Mne sa tiež táto paletka veľmi páči, mám rada líčenie, kde sa využívajú práve takéto farby :) uži si ju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky :) jsem ráda, že ji mám a hlavně že ji denně využívám :)

      Vymazat
  3. Je neskutečně krásná! Už delší dobu si ji přeji,ale zatím si říkám, že ji nepotřebuji. Každopádně pokud si někdy budu od Naked kupovat paletku,rozhodně zvolím tuhle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem moc ráda, že jsem navnadila :D

      Vymazat
  4. taková úžasná pigmentace O:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas, je vážně úžasná, na to že jsou to matné nude odstíny :)

      Vymazat
  5. Tak tahle paletká vypadá skvěle :) Tu bych brala levou zadní :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych brala všechny urban decay paletky levou zadní :D

      Vymazat
    2. Ano, to si říkám taky, i když nutně "toužím" aspoň po těch pěti vyvolených :))))
      blog Měj se ráda

      Vymazat
  6. já si jí prostě budu muset také pořídit;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně! :D budu napjatě očekávat recenzi!

      Vymazat
  7. Obsahuje skvelé odtiene, vždy sa zíde!

    OdpovědětVymazat
  8. Mně se tato paletka moc líbí a taky si na ni šetřím. Můžu se zeptat, na kolik tam vyšla? Přemýšlím, jestli by se mi taky nevyplatilo to spojit s nějakým výletem :) Což mě dosud nenapadlo. Jinak ani nevíš, jak tě chápu s tím brečením, proč nejsem dcera milionáře, zažívám to tak 2x týdně :)))) - stačí mi číst blogy :))))

    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyšla zhruba na 550 korun, nevím, jak to je teď, ale na ofic. stránkách stojí 29 dolarů, trochu mě štve, že nedodávají i k nám. Joo, taky vždy brečím, když se dívám, kolik nových věcí kdo má :D

      Vymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!