úterý 20. ledna 2015

Spolupráce mezi sebou

Na začátku byl blog. Teda popravdě na začátku byl nápad ten blog založit. A pak už to jelo ráz naráz. Nějak jsem začala. A to opravdu pouze nějak, protože jsem popravdě nevěděla jak. Myslím, že takhle to měl každý, když založil svůj první blog. Popravdě tohle není můj úplně první blog, protože když mi bylo tak dvanáct/třináct let, měla jsem svůj první blog ještě na doméně blog.cz, jmenoval se myslím bloges nebo tak nějak (jako originální, že?) a dávala jsem tam prakticky jen fotky z internetu, psala si takový svůj online deníček a četla to myslím jen moje kamarádka možná někdy sestra nebo máma. Žádný velký hit. Tenkrát to bylo ale super a mně to úplně stačilo, účastnit se v soutěžích o "nej colorku" (vyráběly jste colorky někdo? :D) nebo "nej blogísek", soutěžit v bleskovkách a psát si na blog jakou mikču mi máma koupila k narozeninám. Ale vyrostla jsem žejo, o osm let později zakládám tenhle prostor pro všechno, co mě baví teď. Za dalších osm třeba založím zase nový. Proč to všechno vykládám? Tenkrát mi sice bylo dvanáct, psala jsem slova jako kamíšek, lovuju, pls nebo fpoho a celkově jsem o blogu nevěděla nic, ale tenkrát tam existoval jakýsi "systém" spřátelených blogů. Pokud si dobře pamatuji, tenkrát to bylo hlavně o vzájemné reklamě, jakési formě "pomoci" mezi sebou, ale nejlepší na tom bylo to, že vám to přineslo spoustu nových přátel, se kterými jste mohli sdílet vaše společné zájmy. Já bych tuto myšlenku chtěla zrecyklovat do podoby roku 2015. Dnes má téměř každá blogerka spolupráci s některými kosmetickými značkami nebo jinými firmami, ale spolupracují také mezi sebou? 

A proto se vás ptám, nechtěl by někdo z vás, kdo má blog, začíná a chtěl by si navzájem pomáhat, sdělovat nápady, názory, třeba si posílat nějaké kosmetické produkty, které ten druhý nevyužije, se mnou oživit spřátelené blogy? Prozatím mě jen zajímá, jestli by o to měl někdo z vás zájem. Protože pokud bych si měla něco ze svého starého dětského blogu přivést sem, bylo by to právě tohle. 

13 komentářů:

  1. Myslim ze to funguje aj teraz. Niektore blogerky sa stretavaju a posielaju si rozne darceky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo? Tak to já vůbec nevím :D já si jen vzpomněla, že v mých dětských letech fungovaly "esbíčka" a zastesklo se mi po tom :D

      Vymazat
  2. Úplně náhodou jsem objevila tvůj blog a místo učení na zkoušku ho projíždím :D zaujalo mě navíc, že jsi taky z Brna :) já se zrovna po dlouhé době váhání rozhodla tak nějak blog založit. A úplně jsem si taky vybavila svoje dávné stránky na blog.cz a jak bylo super sdílet ty společné zájmy, úplně se s tím ztotožňuju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem se založením váhala a popravdě pořád občas váhám, jestli to bylo vůbec dobře :D a blog.cz, joo to byly časy, vždy v informatice na základce jsme s holkama vylepšovaly blogísky :D

      Vymazat
  3. Haha snad všichni měli v té době blog! Takový ten, kde jsme si každá vylévala srdíčko a četla to jen nejlepší kamarádka, která to stejně všechno už věděla.. Jsem ale rozhodně pro! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No.. včera jsem zjistila, že můj dětský blog stále existuje, achjo :D takže místo učení jsem projížděla všechny bleskovky, fotky Lindsay Lohan a sester Olsenových a četla výrazy jako "nejkamíškovatější kamíšek" a "všechny lowely SBčka" nebo "desigen" místo design, těším se až na ten blog natrefím zase za osm let :D

      Vymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ach, "chybička se vloudila", a neznášam, keď niekde urobím chybu, tak posielam znova. O:) (A neviem koho v Googli to bol blbý nápad, ukazovať, že niekto odstránil komentár!)

      Je milé, že vidím, ako stále viac blogerkám chýba táto éra... ja si ani neuvedomujem, ako vôbec zmizla. :D Bleskovky, kriste, na tie som úplne zabudla! V podstate trochu smutné, že dnes sa už nikto neprihlási do takejto blbostičky, pretože by nevyhral hmotnú cenu. :/
      Tss, a že súťaž o naj blogísek neprebieha? Veď blogerka roku! :D (Ale vtipná predstava, keby sa tá ceremónia mala volať práve s.o.n.b. :D )
      Inak popravde, závidím ti, že ešte existuje tvoj starý blog. Ja sa doteraz preklínam, prečo som ho len zrušila... tie články by ma po tak dlhej dobe veľmi zaujímali. :D
      A celkom dobrý nápad s tým obnovením Affs, len neviem si už nejak ani predstaviť, ako by to prebiehalo. :/ Keď to aj niektorí stále podporujú, tak mi to už príde možno trochu neprirodzené. Neviem prečo, možno je to tým, že už sa tak neotvárame, nepíšeme o takých hlúpostiach, ako vtedy...
      Rowena | Feeling Hoppy

      Vymazat
    2. Google umí být někdy pěkněj diktátor :D
      Bleskovky (taky bleskajdy někdy!) byly úžasné, vždy ty otázky jako "tvůj oblíbený zpěvák" "tvůj oblíbený film" a taky si pamatuji týdenní přehledy návštěvnosti :D vždy hezky vypsané den po dni. Noojo, Blogerka roku je ale trochu jiný kafe než to co jsme měli my, jedna anketa mezi sebou, odměnou byl diplom vytvořený v Malování a musela sis shánět "hlásky" :D
      Popravdě jsem ráda, že jsem ho nezrušila, ale nečekala jsem, že by ještě existoval, myslela jsem, že to blog.cz po nějakém čase sám ruší a maže. Každopádně jsem to hned poslala kamarádce, našly jsme i její a celý večer bylo o zábavu postaráno :D a máš úplnou pravdu, už nejsme tak sdílní a otevření, každý si střežíme soukromí, což je na jednu stranu dobře, na druhou by bylo fajn sdílet s lidmi trochu víc, než jen názory na to jaký stín je lepší (jestli mi rozumíš) :)

      Vymazat
  5. Takové "spolupráce" jsou i dnes, ale jsou opravdovější, jak člověk stárne, tak si najde toho, kdo je mu blízký a není výjimkou, že i v blogosféře jsou přátelství. Co se výpomoci týče, od toho jsou blogrolly s oblíbenými blogy (mám i u sebe), ale většinou co vím, dává si je tam člověk proto, že má blog rád, ne na oplátku. Tenhle systém blogů mi přijde skvělý, blog.cz jsem nenáviděla ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak já bych určitě zájem měla :)
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
  7. Dear best friend, já chci!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak tebe se ani neptám, s tebou předem počítám moje tepláková parťačko!

      Vymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!