pátek 20. února 2015

Giveaway o dva balíčky s kosmetikou Dermacol!

Máte rádi giveaway? Já ano a to jsem ještě žádnou nikdy nevyhrála :D i tak se mi ale líbí koncept toho, že můžete svým čtenářům něco dát, protože přiznejme si, bez čtenářů by nebyl blog. Dnešní giveaway bude se značkou Dermacol, kterou já mám osobně moc ráda, je to česká značka s kvalitní a velmi dostupnou kosmetikou, navíc na jejich eshopu najdete často spoustu zajímavých slev nebo akcí, takže doporučuji se zaregistrovat a nechat si zasílat newsletter na email, aby vám nic neuniklo. A kdo jste z Prahy, tak ty jejich prodejny jsou naprosto nádherné a každičkou věc si tam můžete osahat, ovonět a vyzkoušet, navíc vám tam prodavačky rády poradí a pomůžou s výběrem (potichu závidím).

Po Vánocích jsem Dermacol kosmetiku hodně objednávala - z jejich eshopu dermacol.cz a nebo ze stránky krasa.cz (pokud navíc máte tmobile, můžete mít na webu krasa.cz na Dermacol 20% slevu!). Oba obchody jsou super, balíčky chodí hned, krásně zabalené, žádná věc nepřišla nikdy poničená a nikdy v balíčku nic nechybělo. Samozřejmě, že jsem nezapomněla na vás a tak jsem sestavila dva mini-balíčky, o které si "zasoutěžíme".
1. balíček obsahuje:
Dermacol gold elixir denní krém
Dermacol monostín BONBON v odstínu č.9
Dermacol lak na nehty Preference v odstínu č.3

2. balíček obsahuje: 
Tělové mléko Karibský sen s vůní kokosu
Dermacol monostín BONBON v odstínu č.2
Gold Elixir masku pro omlazení a obnovu buněk

Podmínky jsou jako vždy šíííleně jednoduché:
1. Sledujte tento blog přes GFC vpravo,
2. Zanechte v komentáři váš kontaktní email,
3. Napište mi, jestli máte Dermacol rádi a co nejlepšího jste od něj kdy měli,
4. Nepovinné! Pokud chcete přidat druhý komentář s vašim jménem, sledujte můj Instagram (vpravo, jsem tam jako hanas9) a napište mi vaši přezdívku, ať můžu i já sledovat vás :)

Výherci budou (logicky) dva a vylosuji je náhodně v pátek 6.3.

56 komentářů:

  1. GFC: Nat, mail: natalia.gazova@gmail.com
    Od Dermacolu som popravde vyskúšala vlastne 2 produkty - cover make up a jeden rúž a musím povedať, že patria medzi moje obľúbence. Aj keď samozrejme, cover make up používam len občas, ale vždy prekryje, to potrebujem :-)

    OdpovědětVymazat
  2. GFC: Mim Lou Email mimabn2@azet.sk
    Od značky Dermacol som skúšala veľa produktov,najviac mi však vyhovoval Dermacol Make up cover a Dermacol Aroma Ritual. .:)

    OdpovědětVymazat
  3. GFC Caroline
    Od téhle značky mám moc ráda jejich voňavé sprcháče a rtěnky, ty jsou úžasné! :)
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Jéj, ten druhý balíček by mňa osobne veľmi potešil, telové mliečka od Dermacol pekne voňajú :) len škoda toho zloženie, mám doma melónové a nájdeš v ňom všetky parabény na ktoré si spomenieš :( ale inak je Dermacol fajn značka, používam od nich micelárnu vodu a nemôžem sa sťažovať :)
    GFC: Veronica
    email: veve.hub@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. A na insta sledujem ako veronika_hub :))

    OdpovědětVymazat
  6. GFC: Biela Macka
    Odpoved: od Dermacolu som si oblubila korektor
    Kontakt: /kaviareň/

    OdpovědětVymazat
  7. GFC Jana Marcinová
    od dermacolu mám najradšej imperial make up, puder sadu korektorov :)
    povedat_ti_chcem@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  8. gfc tento účet
    dermacol ma zaujal velmi tymi malinkymi kriklavymi lakmi a púdrom:)
    a make upy maju super

    OdpovědětVymazat
  9. instagram sweet_lollipopqueen

    OdpovědětVymazat
  10. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  11. Anonymní21:16

    Od dermacolu mám nejradši korektory:)
    GFC: Terezkaa_
    Niallerka.cz@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Anonymní21:18

    IG: _terezkaa__

    OdpovědětVymazat
  13. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  14. GFC Dendy
    Miluju od nich dekorativku a ovocné sprchové gely a masky.
    denisa.sebestova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  15. GFC - Kristýna košuličová
    mám ji ráda podle mě mají úžasné sprchové gely Aroma Ritual a nejúžasnější je s vůní belgické čokolády a pomeranče nádherně voní! ♥
    tynka.kosulicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Insta - KOSULICOVA.KIKUSK
    tynka.kosulicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Insta - KOSULICOVA.KIKUSK
    tynka.kosulicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. GFC - Kristýna košuličová
    mám ji ráda podle mě mají úžasné sprchové gely Aroma Ritual a nejúžasnější je s vůní belgické čokolády a pomeranče nádherně voní! ♥
    tynka.kosulicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. GFC Karina Daráková
    Od Dermacolu mám najradšej pleťovú kozmetiku na akné a už pravidelne si kupujem aj make up s korektorom. :)
    Potešil by ma prvý balíček.

    Kika.yeaah@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Pre mna je topka micelárka Dermacol :)
    Petra je Super
    Petra.je.super69@gmail.com
    A rada by som vyhrala druhý balíček :)

    OdpovědětVymazat
  21. Zaujal ma prvý balíček. :) Dermacol veľmi nepoužívam, no mám doma krém ne celulitídu a fakt pomáha.
    Sledujem ako Bronislava Šuloková a môj email je bronis.sulokova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Zuzana Mikova
    Zuzka.mikov@gmail.com
    Súťažím o druhý balíček.
    Dermacol má kvalitné púdre. :))

    OdpovědětVymazat
  23. Moc pěkné balíčky! Dermacol mám ráda, ať už dekorativní (pudr, make up, ale hlavně rtěnky!) nebo pleťovou a tělovou řadu, vyzkoušela jsem odličovací mléka, krémy, peelingy i tělové krémy. Se vším jsem naprosto spokojená a nedám na Dermacol dopustit :-)

    Sleduji pod jménem Klára Komrsová, k.komrsova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. GFC:Teri Vopatová
    terinkav.7@seznam.cz
    nejlepší jsem měla dermacol make up cover:) jediný co zakryje moje pupínky:)

    OdpovědětVymazat
  25. instagram: freedomteri :)
    terinkav.7@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. GFC: Klara Zakova
    Od Dermacolu miluju právě ty sprcháče. Nejvíc asi Irskou kávu, ale i ostatní vůně jsou skvělé :) Pak mám také makeup cover, který je hodně světlý jako moje pleť a dobře kryje.
    klara.zakova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Instagram: klarazakova99
    klara.zakova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. GFC-Jana Svobodová
    Ano,kosmetiku Dermacol mám ráda,už jen proto,že je to česká značka a těm já fandím :).Nejradši mám make-upy a sprcháče s řady Aroma Ritual.:)
    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. GFC: Barborka
    Dermacol kozmetiku mám veľmi rada, v poslednej dobe som si obľúbila najmä ich sprchové gély a telové mlieka Aroma Ritual :)
    bacikova.b@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Sledujem ťa aj na instagrame ako barborka157 :)
    bacikova.b@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. Přes GFC sleduju jako Iveta Skutková
    Značku Dermacol mám moc ráda, přestože jsem toho od ní nevyzkoušela tolik věcí, kolik bych chtěla... Každopádně můžu za sebe říct, že nejlepší pro mě rozhodně jsou sprchové gely a tělové krémy z řady Aroma Rituals - to je prostě luxus na druhou :)
    ivetaskutkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. A na Instagramu sleduju jako iveta_skutkova
    ivetaskutkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Od Dermacolu mám nejraději make up cover a Imperial make up s tou orchidejí, dokonce i můj první make up někdy v patnácti byl od Dermacolu, ale už nevím jak se jmenoval, něco s akné :-D a byl fajn :)) a pak samozřejmě řada Aroma ritual, ze které jsou povedená jak tělová mléka, tak sprchové krémy a krém na ruce mi zdobí stůl v práci :-) Obecně je tato značka jedna z mých nejoblíbenějších drogérkových a teď se rozhodně u jejich stojanu zastavím kvůli těm 16h barvám..takže ano, Dermacol mám ráda :-)

    Přes GFC sleduji jako Dagmar Horáková, e-mail je d-horakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Oba balíčky vypadají skvěle :-) Od Dermacolu mám zkušenost spíše s pečující kosmetikou, nejoblíbenější jsou aktuálně asi Aroma Ritual sprcháče (jak jinak :-D), ale už jsem pokukovala i po dekorativce, i když teď si dělám zálusk hlavně na ten jejich nový Aroma Ritual peeling, ten musím mít :-D

    GFC : Whatever
    zakov77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Instagram : zanetkov77
    zakov77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. GFC: Terka Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz
    Nejradši asi ty krémy na ruce, sprchové gely a laky na nahety :)

    OdpovědětVymazat
  37. GFC: smisek mini
    smisekmin@seznam.cz
    Mají úžasné krémy na ruce a sprchové gely :)

    OdpovědětVymazat
  38. Ahoj, já mám k Dermacolu moc kladný vztah a klasicky nejraději mám jejich Cover Makeup, který používám místo korektoru. Ale upřímně jsem od nich neměla nic, co by bylo průšvih.
    GFC: Anežka Koroze

    anezka.koroze@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. GFC: Jana Nováková. philosoraptorka@gmail.com
    Dermacol má zajímavé vůně sprchových gelů, ty jsou fajn.

    OdpovědětVymazat
  40. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  41. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  42. GFC: Veronika
    email: vermrackova@gmail.com
    No od Dermacolu jako nejlepší výrobek považuji sprchové gely a tělové krémy Aroma Ritual, které naprosto zbožňuji.

    OdpovědětVymazat
  43. 1) Mycakestyle1
    2) kostkova.pavla@centrum.cz
    3) Dermacol mam rada, pouzivam od nich bazi, rasenku, i make up. Pro me skvela stranka. :-)

    OdpovědětVymazat
  44. INSTA: adrianne.cs
    kostkova.pavla@centrum.cz

    :-)

    OdpovědětVymazat
  45. GFC: Nechvatalova9
    E-mail: Nechvatalova9@seznam.cz
    Od Dermacolu jsem toho asi zatím moc nevyzkoušela, ale co jsem si oblíbila, tak jsou sprchové gely, poslední jsem měla Vodní meloun a nádherně voněl a kradla mi ho celá rodina =D. Takže si získal nejen mě.

    OdpovědětVymazat
  46. GFC - Lucka Štěchová
    Lucie.stechova3@gmail.com
    Od Dermacolu mám nejradši jejich sprchové gely a tělová mléka ^_^

    OdpovědětVymazat
  47. Na Insta sleduju jako _underclasshero
    Lucie.stechova3@Gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  49. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  50. GFC Netty Vanity
    netty.vanity@gmail.com
    Od Dermacolu mám Dermacol Imperial, je to jediný make-up, který mojí suché pleti vyhovuje :)

    OdpovědětVymazat
  51. Sleduji i na insta, nettyvanity

    OdpovědětVymazat
  52. gfc ervulenka
    ervulenka@seznam.cz
    OD Dermacolu mam rada sprchove gely :)

    OdpovědětVymazat
  53. Sleduju přes GFC jako Aneta Štěpánská :)
    Od Dermacolu mám moc ráda laky na nehty a miluju jejich sprcháče !
    AnetaStepanska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. GFC-V vyky
    dainny@seznam.cz
    Dermacol je super značka,má skvělé sprch.gely a make upy a tělové mléka :)

    OdpovědětVymazat
  55. GFC: ZdeňkaM
    zdenkamartinakova@gmail.com
    Dermacol mám ráda, od této značky mám stíny a řasenku. :)

    OdpovědětVymazat
  56. Instagram: denikaabomination
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!