pondělí 23. listopadu 2015

Kiehls noční sérum/midnight recovery concentrate

Jestli jste někdy něco potřebovali do vaší "kosmetické sbírky", tak je to tohle. Dobře, možná to nepotřebujete do sbírky, ale rozhodně to potřebujete vyzkoušet. Já po něm pokukovala dlouhé skoro dva roky a rozhoupala se až, když jsem byla v New Yorku (možná za to mohla trochu ta paní prodavačka, co mi tím začala mazat obličej a ruce a já zkrátka podlehla, damn it!). No, každopádně koupě nelituji, protože tento produkt je skvělý, bezedný, dělá, co má a nedělá, co nemá.

Na úvod chci říct, že od Kiehls jsem doposud nic neměla, ale věděla jsem, že spousta věcí stojí za moji pozornost. Třeba jako tohle sérum. Ze začátku mě odrazoval ten fakt, že je to olej. "Přece si nebudu dávat olej na moji mastnější pleť, to mi akorát ucpe póry a nadělá neplechu blablabla", říkala jsem si. Pak jsem se ale o tom bavila víc s paní přímo v prodejně a ta mě uklidnila, že ničeho takového se nemusím bát.


Tohle noční sérum pracuje a dělá zázraky, když spíte. Dodává pleti vláhu, hydrataci, vyhlazuje a vytváří "mladý" vzhled. Obsahuje z 99,8% přípravky organického původu a je bez parabenů. Obsahuje např. pomněnkový olej, Omega-6, Squalane nebo levanduli. Celé složení naleznete na konci článku :)
Aplikace je velmi jednoduchá, večer na vyčištěnou pleť aplikujete 2-3 kapky séra, vtlačíte jemně do pleti a můžete (nemusíte) přidat i hydratační krém na pleť a péči o oční okolí, za mě na noc vede avokádový krém od Kiehls, ale o tom příště :). Olej se během noci vsákne do pleti a ráno máte nádhernou vyhlazenou, hydratovanou pokožku. Tamtadadáá, zázrak. 

Olej má příjemnou parfemaci, rychle se vstřebává, takže se není potřeba bát "mastného filtru" na polštáři během noci. Balení je krásné a působí trošku luxusním dojmem. Je bytelné a přežilo se mnou nejedno cestování. Dávkování je řešeno klasickým kapátkem. Moje pocity - už po týdnu jsem viděla, jak je má pleť o něco pevnější, s přibývajícími dny se mé představy utvrzovaly, pleť je vypnutější, jasnější a působí svěže a odpočatě. Přípravek mi nezpůsobuje žádnou vyrážku, ani neucpává póry.
Já olejíček nepoužívám jen jako noční péči na obličej a krk, ale osvědčil se mi i jako pomocník na suchou kůžičku kolem nehtů nebo lokty. Muži ho prý milují na vousy! Ale to nemůžu posoudit. Cena se pohybuje okolo 1090/30ml, což ano, je hodně, ale já ho mám od prázdnin a vážně NIC zatím neubylo. Je to bezedné, takže se to vlastně vyplatilo! :D

Pokud stále váháte, zkuste si zajít do Kiehls v Praze a poprosit o vyzkoušení či vzoreček :) Co vy? Máte něco od Kiehls? 

Složení: Caprylic/Capric Triglyceride, Dicaprylyl Carbonate, Squalene, Rosa Canina Fruit Oil, Oenothera Biennis Oil/Evening Primrose Oil, Simmondsia Chinensis Oil/Jojoba Seed Oil, Coriandrum Sativum Oil/Coriander Seed Oil, Tocopherol, Lavandula Angustifolia oil/Lavender Oil, Pelargonium Graveolens Flower Oil, Linalool, Rosmarinus Officinalis Leaf Oil/Rosemary Leaf Oil, Citronellol, Geraniol, Lavandula Hybrida Oil, Cucumis Sativus Extract/Cucumber Fruit Extract, Curcuma Longa Extract/Turmeric Root Extract, Limonene, Citral, Sclareolide, Rosa Spp/Rose Flower Oil, Jasminum Officinale Extract/Jasmine Extract, Helianthus Annuus Seed Oil/Sunflower Seed Oil fmla 685449/18 Code F.I.L: D39273/5

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře!