sobota 17. října 2015

Nesnáším, když...

"in a world full of the word yes I’m here to scream no"

Ve světě plných sluníčkových lidí, optimismu, radosti a štěstí, vám přináším článek o věcech, co nesnáším nebo mě zkrátka štvou. (pozn. jedná se o pouhé malichernosti a hlouposti, které zas tak života beroucí nejsou a věřím, že je máme všichni, ať už traumata z dětství v podobě koprovky a červené řepy nebo dospělejších starostí jako otravný šéf v práci, vyberte si :)

  • ... chtějí všichni hrát vybíjenou. Mám z ní hrůzu už od základky. Ne, vážně, co je to za hru?! Pamatuji si do teď, jak vždycky všichni chtěli v těláku místo rozcvičky hrát vybiku a já si jen v hlavě hledala vhodnou výmluvu, co mi dneska bude za nemoc, nebo se zkrátka nechala vybít v první minutě. Pak přišlo zlo jménem vracečka a to už se mi zoufalstvím chtělo vážně brečet. Zlatý rybičky, rybičky, rybáři jedou. 
  • ...dávat znamení na zastávkách na znamení. Nevím proč, ale na tom mávání na autobusy mi něco hrozně vadí, možná to, že si připadám, jak kdybych stopovala, ale vlastně ani ne? Navíc celkem pravidelně zapomenu, která zastávka je s tím proradným znamením a která ne. Pak jsou tu taky samozřejmě zastávky, co jsou na znamení jen občas a to je kapitola sama pro sebe... 
  • ...musím volat s cizími lidmi. Ať už je to doktorka, rezervace v restauraci nebo jen někdo v tmobilu, kdo si myslí, že pro mě má tu nejlepší nabídku na světě. A nebo je to to nejhorší - neznámé číslo! 
  • ...si osladím jen spodek kafe. Nevím jak vy, ale já jsem zkrátka expert na to, že kdykoliv si sladím kávu, osladím jen spodek (nechápu jak). Takže třičtvrtina kafe je neslazená a zbylá čtvrtina je nechutně sladkej kekel. 
  • ... si lidi přehnaně vyznávají lásku. Ano, mluvím přesně o vás - líbačové v první řadě na koncertě a svlíkači na lavičkách v parku. Já to chápu, máte se rádi a já vám to samozřejmě hrozně přeju, ale všeho s mírou. 
  • ...lidi v rádiu víc mluví a míň hrajou. Ne, že bych byla nějaký milovník rádia a poslouchala ho každičkou minutu, ale např. když jedeme s mámou v autě, máme takovou tradici, že posloucháme jenom rádio, ona řídí, já jsem většinou dížej (úděl spolujezdce) a rády tancujeme a zpíváme si. Takže nás obě trošku vytáčí, když mají moderátoři potřebu deset minut sdělovat, jaký měli den. 
  • ...někdo něco sní a nechá od toho obal, protože není většího zklamání, než si myslet, že tam ten obsah pořád je a on není. 
  • ...si vedle mě v šalině sedne bezďák, i když je všude dalších sto volných míst. Mám pocit, že jsem nějaký magnet (btw na tohle jsme s kamarádkou experti!, dokonce hrajeme hru chyť si svého bezďáka, kdy každá tu druhou informuje o denním počtu těchto typů lidí, kteří si vedle nás sedli- čau Terko!
  • ...máme doma pojídače ponožek. Ne, vážně, máte ho taky někdo? Protože jinak si neumím vysvětlit, že dám do pračky dvě ponožky a vytáhnu jen jednu. 
  • ...mám na na něco chuť a nevím na co. A potom to dopadá tak, že jdu třeba pětkrát k ledničce jen abych se přesvědčila, jestli v ní náhodou během té minuty, co jsem tam byla naposled, nepřibylo něco nového. 
  • ...prší a všichni mají deštník. Protože já deštník nemám. Měla jsem, ale rozbil se mi asi tak po minutě používání a od té doby jsem moc líná na to koupit nový. A navíc nesnáším, když musím celý den tahat všude mokrý deštník, motat se na hlaváku v davu dalších deštníkofilů a každou minutu svého života se bát o potenciální vypíchnuté oko. Ne,ne,ne, já si radši obmotám hlavu šálou a předstírám, že mi je hrozně fajn. 
  • ...objevím nějakou boží písničku a musím ji poslouchat 24/7. Instantní recept na to, jak si ji pěkně znechutit. 
  • ...mám v kinder vajíčku puzzle. A víte, co je nejhorší? Koupit si za milion to OBŘÍ kinder vajíčko (vánoční edici asi), kde LOGICKY přece musí být nějaká hrozně príma hračka. Škoda, že jsem jen dostala OBŘÍ puzzle. 
  • ...zvuk pilníku na nehty. (Stejně tak to mám s polystyrénem.) Jakmile si někdo začne pilovat nehty nebo jen zmíní slovo pilník, vyskáče mi husina po celých zádech a nejraději bych začala hromadně vypalovat všechny pilníky světa. Máte taky nějaký zvuk, co naprosto nesnášíte? 
  • ...mi máma nutí rajčata. Protože já jsem rajčata nikdy nejedla. Ačkoliv rajskou, kečup a všechny věci z rajčat miluju, tak syrové rajče bych zkrátka nepozřela. Takže díky, mami, že se pořád snažíš, ale ne e. 
  • ...se probudím jednu minutu, před tím, než mi má zvonit budík. A na tu minutu ještě usnu. 
  • ...lidí neví, co s jídlem, a tak ho osmaží nebo na něj dají sýr. Třikrát hurá české gastronomii! A nebo jsem možná divná jen já, když mi přijde nechutný jíst knedlík plněný gothajem a eidamem usmažený v trojobalu? 
  • Co nesnášíte vy? 
Nemyslete si, že jsem takový hejtr (možná sem), úplně v klidu bych podle mě mohla dát seznam podobných maličkostí, které miluji, jde jen o to, že občas je fajn si trošku zanadávat, postěžovat a nebo třeba jen pobavit okolí, no ne? :)
zdroj obrázků: google 

1 komentář:

  1. Haha čauky. Náš bezďáčí život, co dodat. Máme už početný smraďochový seznam. Jo a seš hejtr :D My dvě zrovna jsme hejtři každej den. :D A umírači. Haha vzpomněla jsem si na to, jak jsem ti volala, že umírám a Adry mi přesladil spodek čaje a byl to humáč. Jinak líbači a pohlavňáci v ulicích jsou hnus a vybika je super. :D Jo a já asi taky jednou vydán seznam a příčky 1-10 bude obsahovat věci co mi dělá moje sestra. A škraloupy v jídle. Fakt ble a taky nesnáším bejt chudá. -_- P.S.: včera mi máma dala kindervajco a byl tam Minion <3

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!