pondělí 9. února 2015

NARS Audacious Lipstick v odstínu Janet

NARS mám jako značku hrozně ráda, prozatím vše, co jsem zkoušela, mi neskutečně sedlo a vyhovovalo. Za absolutní jedničku považuji primer pod oční stíny, díky kterému mi barva na víčkách vydrží opravdu celý den, dalšími miláčky jsou potom stíny, rtěnky a vlastně úplně všechno. O stínech jste si mohli přečíst tady, dnes to bude o rtěnce, která se sice tváří hrozně nefotogenicky a nezajímavě, ale to co skrývá uvnitř je absolutní pecka.

Značka vznikla ve chvíli, kdy Francois Nars začal být frustrován omezeným výběrem dostupných kosmetických řad. V roce 1994 proto představil kolekci 12 rtěnek navržené Fabienem Baronem. Od té doby se NARS stalo značkou vyhledávanou pro svoje barvy, kreativitu a skvělou pigmentaci a je známá po celém světě.

Tyhle Audacios rtěnky mě zaujaly hned jak vyšly, spousta odstínů, nádherné barvy, promakaný obal, když jsem kupovala Janet, tak nějak jsem věděla, že to nebude průser a že nám spolu bude jednoduše báječně. Jejich obaly jsou jednoduché, hranaté, černé a matné. Zavírání je na magnet a každá rtěnka má jednu část s magnetem, můžete je spojit dohromady a vytvořit tak NARS nápis. Pro někoho hloupost, pro mě úžasný detail.



Všechny odstíny jsou nádherně pigmentované, to si můžete prohlédnout na swatchích i se o tom přesvědčit sami u NARS stojanu. Rtěnky stačí malé množství a krásně kryje, není potřeba nanášet ve více vrstvách, její finiš je takový polo-matný, není nijak lesklá, ani matná, zkrátka trochu odráží světlo, což se mi moc líbí. Mají ženské názvy - Kelly, Natalie, Janet, Charlotte,.. takže nejčastější názvy recenzí na tyto rtěnky znějí Charlotte is my new best friend! a to mi přijde neskutečně vtipný a správný, protože proč nemít za nejlepší kamarádku vaši oblíbenou rtěnku, že? Má krémovou texturu, krásně klouže po rtech, nevysušuje a i s výdrží je na tom skvěle, dá se mnou tak půl den/půl večer. Pití i jídlo zvládá tak na půl, je potřeba ji potom lehce poupravit, ale popravdě, já si třeba rtěnku neberu, když vím, že mě čeká nějaká večeře o šesti chodech :D 
Janet je taková fialovo-růžová barva, opravdu krásná, ráda s ní ozvláštňuji jinak jednoduché líčení. Na zimu může být na někoho až příliš křiklavá, ale nebojte, v nabídce jsou i krásné červené, nude nebo ještě barevnější a bláznivější odstíny. Mám jen trochu strach, že Janet nebude jediná, kterou si koupím. 

Co vy? Máte nějakou? Přemýšlíte? 

15 komentářů:

  1. Nádherná barva.. Kdyby mi slušely rtěnky, tak po ní hned šáhnu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jakto že nesluší? Tak co třeba nějakou v barvě tvých (ale lepších :D ) rtů, jestli víš jak ty myslím :)

      Vymazat
  2. Wauu,tomu sa povie láska na prvý pohľad! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou to krásky, co si budeme povídat no.. :D

      Vymazat
  3. To je úžasná barva a vůbec když vidím všechny ty odstíny, to bych si nedokázala vybrat :-) NARS se mi jako značka moc líbí, sice zatím nic nemám, ale už jenom ty božské obaly mě vždycky dostanou :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak! Obaly jsou úchvatné samy o sobě, dělám si teď zálusk na jejich paletku stínů, jen mít ty miliony no.. :D

      Vymazat
  4. Anonymní18:13

    Nádherná barvička :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já bych si ráda pořídila Audrey, jiné odstíny mě nelákaly. Škoda že se neprodává všech 40 odstínů, jen 30. Z těch 10 limitovaných pro jeden americký obchodní řetězec se mi zrovna jedna líbí, a to Vivien.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda no, já když ji kupovala u nás v Brně v Sephoře, tak už spoustu odstínů neměli, což je škoda... dělám si zálusk ještě na Charlotte, tak uvidíme:)

      Vymazat
  6. nádherná barva! Také si chci Nars pořídit!

    OdpovědětVymazat
  7. Hned jak se objevily u nás, utíkala jsem se pokochat, nejvíc mě zaujala Fanny (a Vivien, ale o té si můžu nechat leda zdát). Kupodivu jsem ale dospěla k tomu, že rtěnek mám teď dost a až tolik ji nepotřebuju, takže zatím nic, zvláštní :D od NARS mě lákají víc ty tenké matné, konkrétně Valparaiso

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je hodně zvláštní :D já mám zase právě pocit, že všechno potřebuji, když se to objeví, a pak brečím, že na to nemám :D ty tenké jsou taky úžasné, ostatně vlastně všechno, co si budeme nalhávat..

      Vymazat
  8. My best friend is Greta :) A plánuji si dojít ještě pro Dominique nebo Liv :)
    Nejraději bych je ale měla všechny, Nars se povedly opravdu báječné odstíny :)
    www.rinakrois.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!