sobota 28. listopadu 2015

Essence merry berry limitka a rozjašnovač

zdroj obrázku google
Vánoce jsou (ať chcete nebo nechcete) za dveřmi. A to by nebyl Essence, aby si nepřipravil nějakou tu vánoční limitku. Tak tady ji máte. Merry berry! Poslední dobou mě Essence limitky nechávaly poměrně chladnou. Poslední, ze které jsem něco jakžtakž ulovila byla jarní brit tea a potom dlóuho nic. Neříkám, že Merry berry ve mně vzbudila kup teď náladu, to ne, ale ten zlatý rozjasňovač jsem koupila a nad obaly těch laků jsem si taky trošku uslintla, přiznávám.
1. Rtěnky - Klasika snad každé limitky od Essence, tentokrát jsou pro nás připraveny tři odstíny - tmavě fialová, světle fialová a výrazně červená. Musím pochválit obal, ty mi přijdou mnohem hezčí a "luxusnější", než ty klasické. Cena 69 korun.
2. Vůně do vlasů - Tato vůně do vlasů má dodat jak lesk, vůni, tak i pomoct s rozčesáním. Musím se přiznat, že mi i celkem voněla, ale já se do vlasů bojím dát cokoliv kromě jednoho osvědčeného šamponu a kondicionéru :D Cena je 95 korun.
3. Voňavý zlatý pudr - Pudr ve spreji na obličej a dekolt, který vám vyčaruje jemně zlaté třpytečky na kůži. Myslím, že na Vánoce nebo spíše Nový rok a večírky s ním spojené to může být ideální pomocník do dekoltu nebo lehoučce na obličej. Navíc! - ten obal je nádherně retro stylový. Cena 105 korun.


4. Rozjasňovač - Můj nákup. Zlatý rozjasňovač, co se nebudu muset bát použít jako stíny, říkala jsem si. Obal je poměrně jednoduchý, plastový, klasický Essence. Rozjasňovač jsem díky absenci testerů nezkoušela, takže jsem v podstatě odcházela s produktem, o kterém jsem vůbec nevěděla, jaký bude. Když jsem ho "swatchla" na ruku, byla jsem, k mému překvapení, poměrně spokojená, opravdu krásný zlatý rozjasňovač. Horší je ale produkt nabrat na štětec, já s tím mám třeba pořád problémy, protože mi přijde možná až moc zapečený a na štětec ne a ne nabrat. Stejně tak je na tom výdrž, na mě nedá ani hodinu, což je obrovská škoda, protože rozjasňovače jsou v drogeriích nedostatkové zboží a já se tak těšila, že učiním kde jaký objev. Cena 95 korun.
5. Krycí lak - Klasický top coat v podobě zlatých třpytek, pro milovníky třpytivých nehtů krása. Já třpytivé nenosím, takže mě zase tak nezaujal, ale! ten obal. Už jenom kvůli tomu obalu si nějaký ten lak z této limitky musím koupit. Cena 60 korun.
6. Laky na nehty - Další laky, ve stejně krásném obalu, tentokrát klasická laková "textura" ve čtyřech vánočních barvách. Odstíny: 01 the masked ball, 02 purple with purpose, 03 pink & perfect a 04 red rocks. Cena 60 korun za kus.
7. Stíny - Na závěr najdete v limitce dva mono stíny v tmavě fialovém a měděném odstínu. Cena 60 korun.
Omlouvám se za ten modravý podtón u fotek, někdo pravděpodobně změnil nastavení ve foťáku  a nezmínil se. 

2 komentáře:

  1. Čakááám, čakám, kedy už aj na Slovensku bude!! :O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na Slovensku ještě není? :( jéé, to je škoda..

      Vymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!