středa 23. září 2015

Zázrak na rychle se mastící vlasy?!

"Do you believe in magic? Well, even if you don't, you'll believe in Not Your Mother's DéJà Vu `Do Primer & Style Extender."

V amerických drogeriích naleznete kde co.. třeba tento produkt od značky Not your mother's déja vu'do (mimochodem, jak úžasný je název "not your mother's"? :D ). Takže i když jsem v podstatě nevěděla, co to je, koupila jsem to. A nemohla jsem být víc, než šťastná. Na internetu jsem si přečetla spoustu recenzí a popis onoho tajemného výrobku, o kterém jsem do teď nikdy neslyšela (pokud už tohle všichni dávno znáte, tak omluvte mé vyjadřování, jako bych právě objevila Ameriku) a pustila se do zkoušení. Ve zkratce se jedná o vlasovou "péči" nebo řekněme spíše "primer", který vám pomůže udržet vaše vlasy čisté, bez známky mastnoty do doby, než si je znovu umyjete a dá se říct, že nahazuje suchý šampon.



Textura výrobku je tekutá a aplikuje se malé množství do čerstvě umytých ručníkem vysušených vlasů. Je vhodné se zaměřit na oblasti hlavy, které máte vlasy nejdříve mastné - u mě rozhodně vrchní část hlavy, vlasy vepředu a vzadu. Vlasy učešete a doporučuje se je rovnou vysušit pro lepší účinnost, ale není to podmínkou.

Déja vu'du voní převážně po jablkách, ale nejedná se o nějakou agresivní přehnanou vůni, musím uznat, že ji mám docela ráda a ve vlasech vydrží opravdu dlouho. A teď přijde to nejlepší - ono to skutečně funguje! Já nevím, jak vy, ale já si musím vlasy umývat skoro každý druhý den, někdy i každý den, protože se mi hrozně mastí, zkoušela jsem všechno možné, jednu dobu jsem dokonce musela nosit v kabelce suchý šampon, protože neuběhlo ani půl dne, abych na hlavě neměla olej jako z friťáku. Teď ale konečně můžu říct, že jsem našla něco, co opravdu pomáhá.
Vlasy jsem měla krásné a bez známky jakékoliv mastnoty čtyři dny! A to je u mě opravdu zázrak. Takže pokud máte podobný problém jako já a už jste (jako já) vyzkoušeli všechny možné šampony, suché šampony, masky a další vymoženosti, zkuste pro změnu tohle. Seženete ho např. tady za 8 dolarů, což se mi za 120ml výrobku, kterého používám opravdu pidi-množství, zdá super. Máte ještě někdo zkušenost s tímto výrobkem?  

Složení: Water/Aqua/Eau, Dimethicone, Myristyl Alcohol, Trifluoropropyldimethylsiloxy/Triemethylsiloxy Silsesquioxane, Isohexadecane, Dimethiconol, C11-13 Isoparaffin, PPG-2-Myristyl Ether Propionate, Polysorbate 20, Polyacrylate-13, Polyiosbutene, PEG-8 Stearate, Fragrance (Parfum), Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Sorbic Acid.

2 komentáře:

  1. Tiež mám problém s mastnými vlasmi, potrebovali by umyť aj každý deň, ale to nerobím lebo sa mi jednak nechce a jednak by už boli potom fest lenivé a mastili by sa mi ešte viac. Suché šampóny používam občas, ale zvykne ma z nich svrbieť hlava, to som aj čítala, že sa nesmú používať nejako často a húfne. Takže sa snažím používať ich čo možno najmenej, ale tým pádom nemám proti mastným vlasom žiadnu zbraň. Toto sa mi vcelku pozdáva, pozriem sa po tom.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já mám fakt i třeba po dvou hodinách hroznej olej na hlavě :( takže díky bohu za tohle, protože to fakt pomáhá! Ale zase pokud má někdo těžší vlasy, tak je to možná ještě víc zatíží.. takže to asi taky není pro každýho.

      Vymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!