pondělí 21. září 2015

Podzimní wishlist

Léto uteklo hrozně rychle a už je tu podzim! Moje nejoblíbenější roční období. Bohužel jako každý podzim (měsíc, týden, den) zjišťuji, že nemám, co na sebe a musím si pořídit některé pro mě klíčové kousky.
1. Boyfriend jeans byly tuším na seznamu už od jara a pořád jsou, protože jsem pořád nesehnala ty správné.
2. Zjistila jsem, že nemám obyčejné bílé tričko. No fakt!
3. Černou menší kabelku na řetízku. Jakože partoška, jakože jen tak, jakože slavnostně.
4. Malé černé, ale ne moc slavnostní. Malé černé, které se nemusím bát vytáhnout s teniskami.
5. Náramky!
6. Oxfordky nebo nějaké pěkné mokasíny. Nebo taky černé kotníkové kozačky! Nebo nejlépe všechno. 
7. Klobouk, protože podzim = sezóna klobouků. 
8. Džínová bundu, protože tu starou už nemám. 
9. Bílý rolákový svetr.
10. Starorůžovou-světlerůžovou kabelku, protože nosím jen samé černé.
11. Bílé tenisky, i když jsem čunče a pravděpodobně je během jednoho dne proměním na špinavé šedé.

2 komentáře:

  1. Krásný wishlist! :) já chtěla hrozně moc boyfriend džíny, ale zkoušela jsem asi troje a přijdu si v nich hrozně :(
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úplně ti rozumím, taky jsem jich musela vyzkoušet asi dvacet.. pak jsem konečně našla jedny, ale já blbka si řekla, že ještě chvíli počkám.. :D teď bych si za to nafackovala.

      Vymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!