úterý 14. dubna 2015

Moje poprvé se značkou Lush

Achjo, začínám se stávat mistrem světa v odkládání věcí. Dobře, není to tak úplně, že bych pořád blog odkládala na druhou kolej, věc se má tak, že jsem neměla náladu na to psát. Vůbec. A nechtěla jsem se nutit, chtěla jsem psát až se mi chtít bude. Proto jsem po většinou přidávala jen krátké články, aby řeč nestála, chápete... Dnes tedy konečně o něčem větším - o značce, kterou jsem taky dlouho odkládala. Jak je z názvu článku jasné, řeč bude o Lush. Ani nevím, proč jsem tak dlouho jejich výrobky přehlížela. Já je tedy vlastně nepřehlížela, věděla jsem o nich, do jejich pražského obchodu jsem občas i zavítala, ale nikdy si nic nekoupila. Zlom nastal až v Amsterdamu, vešla jsem do Lush, dala se do řeči s milou paní prodavačkou a než jsem se nadála, odcházela jsem s peelingem na rty a vazelínou. O pár týdnů později jsem z jejich eshopu objednala kondicionér, masku na obličej a tělo a šampon. Balíček jsem měla do dvou dnů doma, opravdu super rychlost. Trochu mě mrzí, že je Lush jen v Praze, jeden obchůdek bych v Brně víc než uvítala!

Obecně jsem vždy Lush tak nějak klasifikovala jako ten-obchod-s-věcma-do-koupele, ale to jsem jim to tam nikdy pořádně neprozkoumala a nezjistila, že dělají i šampony, krémy, kosmetiku a spoustu a spoustu dalších produktů. Lush je především přírodní ručně vyráběná kosmetika. Jedná se o výrobky netestované na zvířatech, 100% vegetariánské, 84% veganské, 70% samokonzervační a 36% nahaté = bez obalů. Uff, konec matematiky, jdeme se mrknout na konkrétní věci.

Lush Mint Julips lipscrub, cena 245 Kč/ 25 ml
Nevím, jestli to máte taky tak, ale já doslova trpím na suché rty. Suché, popraskané, nepěkné. To jsou moje rty, mňamka na první pohled no. Nějaké peelingy a scruby jsem na rty už měla, ale nikdy mi to nic extra neudělalo. Pak se dostavila výjimka v podobě tohoto kalíšku s cukrovým peelingem s mátou. Celá podstata a sranda tohoto výrobku spočívá v tom, že ten peeling (cukr) z rtů slížete. Mají tři příchutě - mátovou, žvýkačkovou a popcornovou. Mátová je hodně svěží, lehce sladká a po olíznutí mám pocit jako bych si právě vyčistila zuby. Žvýkačková je o dost sladší a popcorn je zase slaný (ten jsem zavrhla hned :D ). Tento scrub obsahuje navíc výtažek z vanilky pro hydrataci a ochranu a již zmiňovanou mátovou silici, která rty zjemní. Na stránkách Lushe navíc píšou, že si s ním jednoduše přetřete pusu, kdykoliv si říká o něco sladkého. S tím já teda nemám vůbec problém! Dokonce mi paní v prodejně v Amsterdamu říkala, že jim to tam mladí chodí vyloženě jíst. Na svačinku do Lushe, no, nemusím mít asi úplně všechno. Každopádně abych to nějak shrnula, jsem nadšená. Rty jsou krásně hladké, jemné a hydratované. Připadá mi, že scrub je i trošku mastný, takže rty opravdu krásně zhydratuje a dodá jim potřenou vlhkost. Ze začátku jsem se bála, že je ho málo, ale omyl, mám ho už měsíc a připadá mi, že vůbec neubyl a to s ním nijak nešetřím, protože - přiznejme si - chuť na sladké je na denním pořádku.


Ultrabalm, cena 395 Kč/ 45 ml
Ultrabalm je v podstatě vazelína. V podstatě!, protože vazelína je z ropy a to by v Lush určitě neprošlo, takže si řekli ne! Vynalezneme něco jako vazelínu, něco neuvěřitelně univerzálního, aby to odpovídalo všem našim kodexům a předsevzetím. Takže Ultrabalm. Konzistence je opravdu jako u vazelín, troufnu si to trošku přirovnat i k zázračnému kelímku, který všichni známe. Využití je jen a jen na vás. Použití se u něj meze nekladou - ruce, obličej, rty, odřeniny, skřábance, suchá místa, lokty, paty, cokoliv. Skládá se z pouze přírodního oleje a vosků. Vosk candelilla (což je veganská alternativa včelího vosku) vytváří ochrannou vrstvu, která udrží v pleti vlhkost a růžový vosk zklidňuje případná podráždění. Já si ho opravdu hodně oblíbila na rty, obličej, lokty, suchá místa a odřeniny. Příjemně voní a podezírám ho, že je nejen na vše, ale že je i bezedný.

Mask of Magnaminty, cena 195 Kč/ 100 ml 
Přiznám se, že jsem docela milovník všech masek, krémíčků, peelingů a věcí na pleť. Takže když jsem objevila tuhle masku a četla všechny ty pochvalné recenze, musela jsem ji mít taky. A musela jsem o ní ty chvály psát taky. Tahle maska obsahuje bentonitový gel a kaolín, který pomáhají "vysávat" z pórů veškerou nečistotu. Mleté fazolky aduki a pupalková semena pak odstraní odumřelé buňky a díky óbr množství máty budete mít pocit naprosté svěžesti a čistoty. Maska má sice takovou odpudivou zelenou konzistenci, ale jinak je úžasná. Má takovou zemitou vůni, ale dokáže krásně probudit unavenou pleť, chladí a skvěle čistí. Dá se použít jako maska, tak jako peeling - což velmi oceňuji! Navíc není jen na obličej, ale i tělo, takže pokud vás trápí akné na zádech, zkuste tohle. A pokud máte hodně aknózní pleť nebo trpíte (jako já) na černé tečky, doporučuji vyzkoušet.

American cream, cena 215 Kč/ 100 ml
American cream je výživný kondicionér pro vaše kadeře. Má naprosto nádhernou vůni - jahoda, vanilka a pomeranč, navíc ta vůně vám ve vlasech vydrží ještě tři dny potom, což je absolutní pecka. Jediné mínus je v tom, že mě tento kondicionér vlasy proti nehydratuje, což je škoda, takže ho míchám půl na půl s klasickým kondicionérem, co používám už léta. A tento si už znovu nekoupím no..

I love Juicy, cena 215 korun/ 100 ml
Šampon plný ovoce. Papája, ananas, kiwi, mango, citrón a pomeranče. Ti všichni dodají vašim vlasům úžasný lesk a neuvěřitelně nádhernou ovocnou vůni. Tento šampon je opravdu hodně čistící, hodí se, když chcete jednou za čas vlasy opravdu vydrhnout a odstranit z nich veškerou špínu, styling apod. Super je, že stačí opravdu miniaturní množství na celé vlasy, krásně pění a vlasy nechává lesklé a jemné. Přiznám se, že na můj vkus až moc jemné, takže ho nepoužívám zase tak často, spíš jednou za čas.

Co vy? Znáte Lush? Máte od ní něco? 

4 komentáře:

  1. Lush kosmetika je moje životní láska. Přes jednu slečnu na YouTube jsem objevila bubblegum scrub na rty a už to jelo a já nakoupila spoustu bomb do vany a dělám si zálusk na "trávovej" sprcháč, poněvadž voní fakt úžasně. Mimochodem spolu s prodavačem z pražské prodejny si pořád děláme srandu z mojí sestry, která ho šíleně nabaluje :D (jí je patnáct, jemu přes dvacet, ona je taková ta typická "pipinka" a on je metalista... noooo, řekněme, že není jeho typ :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D haha, no to si umím představit, že musí být srandovní. Já si momentálně dělám zálusk snad na všechno, škoda že ten obchod není v Brně, abych si mohla všechno vyzkoušet :D

      Vymazat
  2. No doufám, že doneseš mangamity masku na náš budoucí bjutydej!

    OdpovědětVymazat
  3. Kosmetiku Lush si snad každý, kdo ji vyzkoušel chválí. Už bych se k tomu mohla dostat i já :).

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!