neděle 12. dubna 2015

Jarní (jakože) wishlist

Krásnou neděli při tomto tuze povrchním a materialistickém článku o tom, co si moc moc chci koupit! :D Jasně wishlisty mohou být trošku takové.. podivné(?), ale na druhou stranu si tím krásně utřídíte, co opravdu chcete, a pak nekupujete úplně všechno. Tohle je ten můj - jarní, protože venku už to vypadá opravdu nadějně! I když dneska se mi zdálo, že začalo zase sněžit, tak doufejme, že to byl jen sen a ne nějaké skryté vidění.
1. Květinové šaty, protože ty jsou ideální na jaro, no ne? Viděla jsem jedna krásné květinové u Whatever a Shopaholic Nicol, bohužel, když jsem nadějně šla do New Yorku, že je ulovím taky, měly už jen Mko a to je na mě velké, tak jsem zatlačila slzičku a budu doufat, že něco objevím při víkendovém Elle Shopping Feveru. Chystáte se?
2. Batoh mám na seznamu už hroozně dlouho, ale nechce se mi za něj dávat moc peněz, v HM jsem viděla moc pěkný, ale devět set je na mě prostě moc. Nedávno jsem viděla za 550 korun v Ann Christine, ale tam se mi nikdy nelíbí, jak mají udělané cenovky, všechno mají osmkrát přelepený a když je někdy ze srandy otrhnete, uvidíte, že ta částka pod tím byla kolikrát mnohem menší, než co za to chtějí teď. A to se mi nechce podporovat. 
3. Takovátapodrpsenkacochcouvšichni. Pozor, tuhle už jsem sehnala! Ve výprodeji Lindex za necelé tři stovky z původních sedmi set, je totiž z kolekce Ella-M, která je taková ta "lepší" a "dražší". A jo, miluju ji. 
4. Bílé šaty, protože jsem nějak propadla bílé, která podle mě působí nádherně jarně a svěže! 
5. Nové Vansky, říkala jsem si, že letos bych šla do klasiky a koupila černé, které můžu nosit ke všemu - džíny, šaty, sukně. A taky by se hodily bílé slipony, tady už mi na značce nijak nezáleží :D 
6. Plavky, i když je na ně sice pořád brzo, tak už pokukuju, líbí se mi tyhle Triangl, moc se mi líbí!, ale na to, abych objednávala něco tak zásadního přes internet asi nemám, takže skončím s něčím, co seženu u nás. 
7. Boyfriendy mám vyhlídnutý v H&M, ale jsem holt držgrešle, tak čekám na víkend, abych na ně mohla uplatit (byť malou, ale nějakou) slevu.
8. Obyčejnou šedou mikinu bez zapínání sháním už od února, pořád marně, protože pokud nechcete nápisy, filtry, kytičky nebo jiné potisky, tak holt máte smůlu a obyčejnou mikinu ne-se-že-ne-te. 

6 komentářů:

  1. Pojedem do Vídně a všechno si tam koupíš, v Primarku určo budou mít šedou obyčku! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A děkuji, že děkuješ za mé milé komentáře :DDD

      Vymazat
    2. Ó ano, děkuji za tvoje milé komentáře, více najdeš v infoboxu neboj :DDD a chci Primark hned teď, ale my než se rozhoupeme, tak budu sepisovat zimní wishlist :D

      Vymazat
    3. Sama víš, že je to u mě spíš o financích... -.- Ale léto to jistí, to se nahrabu :3

      Vymazat
  2. Takovou tu podprsenku chci taky, jako všichni :D právě se na ni plánuju podívat o víkendu ve slevách!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už ji dííkybohu mám a momentálně nenosím nic jiného, ani mi nevadí, že pak vypadám jako bych neměla žádný prsa :DD

      Vymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!