čtvrtek 5. února 2015

Sleek matte me odstín č.435 Petal

Sleek je úžasná značka. Miluju jejich paletky, rtěnky nebo pout painty. Jejich výrobky mi přijde úžasně pigmentované, propracované a cenově výborně dostupné. Proto když se objevily tyto matné lip creamy na rty, zajásala jsem. Matné věci na rty jsou totiž nádherné a já je opravdu zbožňuji. V Barceloně jsem proto jeden tento výrobek zakoupila, konkrétně v růžovém odstínu Petal a těšila se, jak se stane mojí stálicí.



Balení není co vytknout, jednoduché, elegantní s praktickým aplikátorem, který sice dle mého nabírá až moc barvy, ale dá se otřít. Pigmentace všech těchto lip creamů/rtěnek je nádherná, všechny jsou matně, což je velké plus. Ale taky jediné.

Chápu, že matné věci = sušší produkty, sušší rty, ale to vše za cenu výdrže. Sleek Matte me vysušuje jako blázen a rty vám stáhne tak, že se sotva usmějete. To vše by bylo ještě k přežití, kdyby produkt něco vydržel, ale na mně to nedá ani půl hodiny, tak špatný to je. Další co bych vytkla je neschopnost produkt nanést, hrozně flekatí a i ve třetí vrstvě to pořád vypadá hrozně. Je to celkem škoda, protože Sleek mám opravdu ráda, ale tyhle Matte me lip creamy už teda fakt ne e a troufám si tvrdit, že pokud jste je nekoupili, vůbec o nic jste nepřišli.

6 komentářů:

  1. Tak to je škoda, odstín vypadá krásně. :( Ale nejsi myslím jediná, kdo si na ni stěžoval, myslím i Lou psala, že ji vysušuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, myslím, že Lou to dokonce nazvala "obrovským průserem" :D a upřímně nebyla daleko od pravdy.

      Vymazat
  2. To je škoda, že takhle zklamaly, odstín vypadá nádherně :-) Já mám lip cream z drogerie od Essence a ten si zase nemůžu vynachválit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Essence mám taky, je škoda, že už nevyrábí! Vždycky mi přijde, že vymyslí něco vážně super a udělají to jen jako limitku, aby se to už nikdy nedalo koupit :D

      Vymazat
  3. Škoda, zrovna ty matné odstíny se mi strašně líbí, ale to vysušování :/ kdyby to aspoň něco vydrželo..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně.. kdyby to aspoň něco vydrželo, bohužel no :(

      Vymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!