středa 4. února 2015

Dermacol expresní odlakovač na nehty

Odlakovače a celkově laky na nehty jsem nikdy moc neprožívala. Jednak proto, že nemám vůbec krásné nehty, tudíž by ze mě nemohla být nail blogerka, která si své perfektní výtvory fotí na blog a všichni jí je závidí (včetně mě). Druhak taky proto, že na víc než nalakování jednou barvou (občas přidám i vrstvu nějakých třpytek) se nezmůžu, takže by u mě nebylo co k vidění a obdivování. Takže doufám chápete, že odlakovače jsem nebrala jako nějakou kategorii, kterou bych musela nějak podrobně zkoumat. Většinou jsem používala ty nejlevnější odlakovače z drogerií, teď používám od Sephory, ten kam jen strčíte prst a lak je hned ten tam (ostatně tyto typy odlakovačů si užívám nejvíce), ale když spatřil světlo světa odlakovač od Dermacolu a začala blogerská masáž, jak je to super, jak to nesmrdí a jak je to nejlepší odlakovač, pochopitelně jsem ho musela mít. Nesnáším, když se takhle o něčem moc mluví, protože pak to potřebuji taky a většinou zjistím, že to zase tak převratné není :D máte to podobně?

Začnu asi obsahem, v balení najdete 120 ml odlakovače za zhruba 60 korun, což je skvělá cena. Balení je plastové, ale celkem pěkné, neurazí a na cestách vám z toho nic nevyteče. Odlakovač je dermatologicky testován, bez acetonu a je vhodný pro přírodní i umělé nehty. Měl by rychle a snadno tedy bez jakéhokoliv drhnutí odstranit lak z povrchu nehtů. Navíc obsahuje mandlový olej, který vyživuje lůžka a kůžičku a nevysušuje je. Hodně lidí psalo, že vůbec nesmrdí, někteří uváděli, že dokonce voní. No, mně teda smrdí jako každý jiný odlakovač. Jasně, některé smrdí o dost víc a agresivněji, tak že musíte ještě půl dne větrat, ale neřekla bych, že tento je úplně bez zápachu. Na druhou stranu opravdu hezky odstraňuje lak na nehty, stačí jemné přejetí a lak je pryč, problém má trochu s pískovými a třpytivými laky, tam se musí trochu drhnout. Nehty opravdu nevysušuje, což je velké plus, ale trochu mi vadí způsob dávkování. Má to poměrně velký otvor, takže mi toho vždy vyteče až příliš, mnohem raději mám odlakovače, které je možné dávkovat v menším množství.

Výhody:
- bez acetonu

- vhodný i pro gelové nehty
- pečuje o nehty a kůžičku
- obsahuje mandlový olej
- cena

Nevýhody:
- není bez zápachu
- dávkování 

2 komentáře:

  1. Jé, zrovna zítra si pro něj chci jít, teď ho mají v letáku z Rosmanna v akci :D já normálně používám Ebelin odlakovač z DMka, ale poslední dobou se mi nehty lámou opravdu hodně, tak si říkám, že je čas trochu na péči a všem okolo zapracovat. Jinak ten ze Sephory, nebolí to, když má člověk třeba záděr nebo nějaké "zranění" na prstu? Toho jsem se vždycky bála, když se to tam tak máčí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako on to není vůbec špatný odlakovač, to ne (a pokud je v akci, tak to ani nemáš co řešit :D ), jen kolem něj bylo hrozný haló jak vůbec nesmrdí a krásně voní a to mi teda vůbec nepřijde, navíc upřednostňuji jiné dávkování, z tohoto mi to vždy vyteče všude na prsty, asi jsem neschopná :D
      Ty "prstíkový" odlakovače jsou celkem naprd, když člověk trpí na záděry nebo je zrovna má, protože pak to šíleně štípe, navíc s nimi nejdou odlakovat třpytky a po delší době se stane, že tam ty odlakovaný laky zaschnou, takže si je potom člověk roztírá po prstech :D ale i tak je mám ráda, během minuty mám odlakováno a s normálními tamponky se s tím piplám snad deset minut (jsem vážně neschopná, achjo). Ale dají se koupit i od Ebelin, Essence nebo té značky, co má Rosmann :)

      Vymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!