pátek 6. února 2015

Clarins Everlasting foundation make-up

True Radiance byl podzimní novinkou značky Clarins, zkouším ho už necelé dva měsíce a upřímně, musím dát všem recenzím za pravdu. Je úžasný.

Hned na úvod bych chtěla vyzvednout balení, to se opravdu povedlo - jednoduché, čistě provedené, s nádechem luxusu. Makeupu v něm najdete 30 ml, což je podle mě dostačující množství a má klasické dávkování pumpičkou, které mám já osobně nejradši. Makeup je rozjasňující, obsahuje SPF 15, má prozářit, sjednotit a hydratovat.
Obsahuje:
- radiance booster komplex, který zesiluje a odráží světlo na povrchu pleti
- extrakt ze semen Moringa, které omezují usazování částic na povrchu pleti a působí jako takový "štít" proto mdlé a nejasné pleti
- SPF 15, které chrání před UV zářením
- extrakt slanorožce a sapanu žlutokvětého, kteří poskytují účinnou hydrataci (přiznám se, ty dva názvy slyším poprvé)

Makeup je sice texturou krémovější, ale opravdu lehoučký a překvapivě krycí - řekla bych tak středně, navíc opravdu krásně projasní a neobsahuje žádně třpytky, což je neobvyklé a má za to velké plus. Najdete ho hned v několika odstínech - celkem deseti (103/105/107/108/109/110/110,5/112/112,5/113), já mám odstín 103 Ivory. Snadno se roztírá, nevytváří masku, krásně splyne a jeho finiš je na pleti velmi přirozený a matný, nemám potřebu ho ani pudrovat, dávám jen na čelo a nos, které mám mastnější, než zbytek pleti. S výdrží je na tom taky perfektně, večer ho odličuji v původním stavu.
Cena se pohybuje okolo 920 Kč, což je vyšší cena, než za makeupy jsem ochotná dát, ale s klidným svědomím můžu říct, že svých peněz nelituji. Tento makeup má celodenní výdrž, hezky sjednotí, projasní, je velice lehký, ale přesto krycí a během dne nikam nezalézá, neslévá se a netvoří mapy. Zkrátka a dobře - nemám co vytknout.

4 komentáře:

  1. Moc se mi taky líbilo balení, vůně, odstíny, Clarins jsem si poslední dobou i celkem oblíbila ale bohužel mi tento MU absolutně nesedí. Podivně se mi srazil na obličeji, nevydržel, což je zvláštní, mám normální pleť, bez akné, bez šupinek, zkoušela jsem různé krémy jako podklad, ale prostě nám to není souzeno.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, no to je vážně škoda, mně třeba sedl úplně na sto procent, nemůžu si ho vynachválit, ale chápu, že každému zkrátka sedne něco jiného no :D jen by mě zajímalo čím to, že se tak srazil..

      Vymazat
  2. Jé, ty máš snad úplně stejný vkus! :D hrozně po něm teď pokukuju, nalákala mě Rendy. Nejlíp ale potřebuju vzoreček, snad ho seženu, je ten světlý odstín dobrý? Skoro všechno je na mě tmavé :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, vážně? :D ten světlý je opravdu úžasný, takový bílo-béžový, mně vyhovuje na jedničku :)

      Vymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!