úterý 17. února 2015

Sephora cukrový tělový peeling (sugar body scrub)

Nikdy bych nevěřila tomu, že budu opěvovat peeling. Vždyť peeling je něco tak obyčejného, něco co mě nikdy nezajímalo, nehodnotila jsem to, nehledala v této kategorii vítěze a poražené, ale nikdy neříkej nikdy, protože tento peeling si zaslouží vlastní článek!

Moje máma tento peeling dostala na Vánoce, postavila ho na vanu mezi ostatní produkty a já si ho při jedné sprše všimla a začala ho používat. A milovat.

Tento peeling:
- je dermatologicky testovaný, bez alkoholu a parabenů
- jemně "drhne" pokožku, není nijak agresivní, vhodný i pro majitelky citlivé kůže
- zanechává pokožku jemnou
- obsahuje hnědý cukr a meruňkový olej

Má poněkud větší zrníčka (právě díky tomu hnědému cukru), ale vůbec mi to nevadí, pokožka je po něm úžasně jemná a vláčná a díky olejíčku, který je v něm obsažen je i příjemné mastná a hydratovaná, takže po peelingu nemám potřebu pokožku dále hydratovat a jinak mazat. Jeho vůně je nádherná, spíše sladší, provoní opravdu celou koupelnu a samozřejmě i vás :). Narozdíl od jiných peelingu, tento se nebojím nanášet i na pleť, protože je opravdu jemný a nevyvolává žádnou alergii nebo něco podobného. Po nějakém čase používání je kůže opravdu vyhlazenější a jemnější na dotek, to mohu potvrdit. Tento peeling seženete v Sephoře za zhruba 350 korun, v balení je ho 200 ml.

4 komentáře:

  1. Jé, to jsem nevěděla, že Sephora má cukrový peeling, ten určitě omrknu, všude vidím spíš solné peelingy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě na něj hoď oko a až bude mít Sephora zase nějakou akci, tak vyzkoušej! :) já a mamka jsme s ním víc než spokojené :D

      Vymazat
  2. Ten vypada skvele a kdyz je v tom merunka, tak by mi urcite i nadherne vonel :-) Ja ted chci zkusit nejaky peeling od Saloos, tak jsem zvedava jaky bude :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůně je absolutně božská, pokud ti nevadí sladší :) určitě pak dej vědět na blog, jaký byl!

      Vymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!