středa 18. února 2015

Petralovelyhair basic sada štětců

Nechápu, jak jsem mohla někdy nanášet makeup nebo stíny prsty... Dnes si nedovedu svůj denní makeup představit bez štětců, za prvé mi to přijde mnohem hygieničtější, za druhé se štětcem udělám mnohem pěknější finiš. A ne, není pravda, že to se štětcem trvá déle, mě to popravdě přijde zdlouhavější těmi prsty, člověk je pak musí umýt, protože půlka makeupu mu zůstane na nich. Nebo jsem možná jen zhýčkaná, to je taky důvod. Zkrátka mám štětce opravdu ráda a nebojím se si koupit třeba tři štětce na pudr. Na druhou stranu je zase pravda, že do nich neinvestuji úplný balík, nejdražší štětce mám od Real Techniques a to pořád není žádná pálka, když to srovnáme třeba s jedním chlupáčem od MUFE, který stojí tisíc a víc.
Po Vánocích (kdy byla moje peněženka vysmátá) jsem dostala chuť na nové štětce a dlouho jsem rozmýšlela - Zoeva, MAC, Sigma, Hakuro nebo EcoTools? Váhala jsem mezi tolika možnými novými přírůstky, ale nakonec si řekla, proč nevyzkoušet něco, o čem se hodně mluvilo  a co občas pořád ještě vzbuzuje diskuze)? Tak jsem rozhodla vyzkoušet štětce od české youtuberky Petry Vančurové alias Petrylovelyhair. Zakoupila jsem basic řadu, která obsahuje pět štětců  - tři na oči, dva na obličej/makeup, cena je 549 Kč, což je podle mě krásná cena. Poštovné mě nestálo nic, protože jsem zvolila platbu předem na účet a měla jsem nákup větší jak 500 Kč. Osobně preferuji eshopy s menším poštovným nebo alespoň s možností ho mít nějak zadarmo, takže za mě velké plus. Pokud však neradi platíte něco předem na účet, máte možnost zboží objednat na dobírku - tady si ale připočtěte 85 korun navíc.

Na stránkách eshopu lovelyhair.cz se píše: "Kosmetické štětce PetraLovelyHair jsou vyrobeny z kvalitních štětin přírodních, i těch nejkvalitnějších umělých vláken. Jsou navrženy tak, aby uspokojily jak začátečníky, tak pokročilé, či vizážisty. Práce s nimi je snadná, hygienická a rychlá." Mimo štětců na tomto eshopu najdete clip iny a značku Sigma, Sleek nebo Milani. V nabídce štětců potom naleznete basic sadu, jednotlivé štětce ze sady, Master sadu na oči, Master sadu na obličej a jednotlivé štětce z Master sady, vždy ale platí, že sada všech štětců vás vyjde o něco levněji, než kdyby jste je kupovali jednotlivě.
Basic sada obsahuje:
B01 - štětec na tekutý makeup a pudr
B02 - štětec pudr, bronzer či tvářenky
B03 - štětec na oční stíny, vhodný na blending, tedy rozmazání přechodů mezi stíny na víčku, nebo směrem k obočí, vhodný také na nanášení stínů na větší plochy, nebo k zapudrování oblasti pod očima
B04 - štětec na oční stíny, vhodný na nanášení očních stínů na celé víčko, na větší oblasti, nebo na korektor
B05 - štětec na oční stíny, tužkový štětec, špičatý tvar, vhodný na přesné nanášení stínů do ohybu víčka, nebo na linku stíny a jejich případné rozmazání.


Přiznám se, když mi štětce dorazily a já otevřela obálku, ve které byly, trochu jsem si povzdechla a řekla si pomyslné achjo, tak nějak na první pohled to nebylo ono. Bože, jak já se v tu chvíli mýlila. Doma jsem je vybalila pořádně, každý jsem detailně osahala a den na to se s nimi nalíčila. A byla jsem opravdu hodně mile překvapená. Chlup je u všech štětců úžasně jemný, vůbec není tvrdý a nedráždí nijak pleť, navíc nevypadávají a to jsem je už několikrát myla. Jejich rukojeť je dřevěná, velmi pevná, jeden štětec mi už i spadl a rukojeť se ani nehnula. Barvou jsou černé se stříbrným logem značky petralovelyhair.

B01 je klasický flat top na makeup či pudr, je to takový ten univerzální chlupáč se kterým nanesete makeup, tvářenku, pudr, bronzer a zkrátka cokoliv na váš obličej, pokud zrovna nic jiného po ruce nemáte. Trochu jsem se bála toho, že oproti jiným štětcům, které jsou podobné, má o něco menší průměr štětin, a že mi nebude tolik vyhovovat. Omyl. Vyhovuje mi víc, protože se s ním dostanu úplně do každého záhybu, pod oči, kolem nosu a zkrátka všude. Nanáším s ním makeup a jde to úplně po másle, dělá nádherný finiš a ani mi nepřijde, že by "zpolykal" příliš produktu. Délka chlupu je 2 cm, rukojeť je dlouhá 14 cm, průměr štětin je 2,5 cm, pro srovnání štětec Hakuro H51 má 3 cm.

B02 by měl být štětec na pudr, píšu měl být, protože já ho na pudr nepoužívám, přijde mi příliš malý a já osobně preferuji větší a chlupatější štětce. Na druhou stranu jsem si ho oblíbila na tvářenky, především ty krémové se mi s ním nanáší moc pěkně. Délka chlupu je 4 cm, rukojeť má 14 cm.

B03 už je z kategorie štětců spíše na oči, určený na blendění přechodů, nanášení stínů přes celé víčko nebo na zapudrování malých těžko přístupných oblastí. Obecně mám na blending raději Hakuro H77, který má štětiny střižené do zkoseného tvaru a je trochu hustší, tento B03 štětec ale není vůbec špatný, blendí se s ním pěkně, ale spíše ho používám na to pudrování oblasti pod očima. Délka chlupu je 1,5 cm, rukojeť má 14,5 cm.

B04 je plochý štětec určený na oční stíny na celé víčko nebo na korektor. Já s ním nejradši nanáším krémové produkty, a nebo dělám spodní stínovou linku. Musím říct, že tento a štětec B01 jsou moji dva největší favorité a miláčkové. B04 má o malinko tvrdší štětiny než ostatní štětce a při samotném nanášení jakéhokoliv produktu stále drží tvar, takže s ním opravdu docílíte precizního nanesení. Délka chlupu je 1 cm, rukojeť měří 14,5 cm.

B05 je posledním štětcem v sadě, je to malý tužkový štětec, který je vhodný pro precizní nanesení stínu například do ohybu víčka. A na toto jsem si ho oblíbila i já. Ideální je i na tvoření kouřového líčení, krásně s ním vykreslíte tmavší "céčko/banánek" ve vnějším koutku oka. Délka chlupu je 1 cm, rukojeť měří 14,5 cm.
Sečteno podtrženo, nemůžu říct nic špatného, tyto štětce jsou opravdu kvalitní, svých peněz nijak nelituji a jsem opravdu ráda, že je mám. Používám je všechny denně a každému jsem nějaké to uplatnění našla (jestli mě chápete). Basic sada je podle mě ideální pro všechny začátečníky, co chtějí mít doma opravdu základní štětce na líčení. Za cenu 549,- se vám dostane základní sada, které podle mě nebudete litovat. Pokud žádné štětce nemáte a chtěly byste to s nimi zkusit, určitě s těmito nešlápnete vedle.


1 komentář:

  1. Stetce vypadaji moc hezky, taky si planuji nejakou sadu konecne poridit :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!