pondělí 16. února 2015

Nákupy na newlook.com

Znáte značku New Look? U nás (samozřejmě) není, ale v zahraničí a hlavně v UK je poměrně populární a nabízejí převážně oblečení, doplňky a obuv za v celku přijatelné ceny. V období slev jsem neodolala a rozhodla se vyzkoušet jejich eshop a něco si objednat. New Look mi hodně připomíná H&M, Forever 21 nebo třeba Primark a jejich oblečení se mi líbí, podívat se můžete sami na newlook.com.

Platí se klasicky přes paypal, což je dle mého nejjednodušší metoda, protože peníze jsou na druhém účtu hned. Doba doručení je zhruba 10-14 dnů, což je trochu delší doba na to, že je to jenom z UK, většinou jsem byla zvyklá, že balíčky z jiných obchodů dorazily do 3-5 pracovních dnů. Každopádně ale mají skvělý zákaznický servis, neustále s vámi komunikují a na veškeré otázky odpovídají během jednoho dne.
Objednala jsem si dvoje boty, jedny klasické černé Chelsea boots a druhé šněrovací, bohužel ony šněrovací mi jsou tak o půl čísla větší, jsou ale slev, tak se je nevyplatí posílat zpátky, nejspíš je daruji nebo prodám, co už. První boty ale sedí úžasně, nosím je hodně ráda a nemůžu si je vynachválit.

Jednou z věcí, co jsem už dlouhou dobu chtěla byl límeček, ale ne jen samotný límeček, takový i s kouskem košile, aby se dal dát pod věci s výstřihem. A konečně jsem to našla! Mám pocit, že u nás se prodává jen límeček, což u některých typů oblečení nemusí vypadat právě hezky, proto jsem taky volila tento. Vypadá to sice trochu jako bryndák, ale dokáže to oživit jinak obyčejné tričkové/svetrové outfity.
No a dál jsem objednala doplňky - gumičky s mašličkou, samotné mašličky jako ozdoby do vlasů a květinovou čelenku, kterou jsem celé léto chtěla, ale nějak jsem se "neodhodlala" a nevěděla jsem, zda mi vůbec bude slušet. Tady ji měli za dvě euro, tak jsem ji vzala. Dál jsem objednala ještě jednou tričko, gumičku a tři pásky, bohužel zboží už nebylo, takže mi obratem přišly zpátky peníze na účet a zboží (jak jinak) nedorazilo. Jen mě trochu zarazilo, že poslali zpět peníze, ale nic neřekli/nenapsali, to že zboží není, jsem se dozvěděla, až když v balíku nebylo a já zpětně procházela objednávku na internetu.

Celkově je New Look fajn obchod i značka, skvěle komunikují, doprava trošku vázne, ale objednávku můžete sledovat celou dobu na internetu, určitě zase něco objednám.

6 komentářů:

  1. Udělala jsi super nákup :-) Botky vypadají oboje skvěle a ten límeček je taky super :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky, komentáře od tebe vždy mile potěší:)

      Vymazat
  2. U toho límečku jsem si musela hned vzpomenout na Howarda z Big Bangu :D hrozně bych to chtěla vidět v nějakém outfitu! Jinak ti závidím, že máš odvahu nakupovat oblečení a boty z netu, já se snad nikdy neodhodlám :-/ přijde mi, že i v normálním obchodě mám problém, pořád koukám, jak mi to sedí na ramenou, že mě ta bota táhne na nártu, prostě sto let zkoušení a nikdy nemám dopředu jistotu.

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se ten límeček líbí třeba i jen k nějakému tričku nebo šatům, tak příjemně to ozvláštní :D no jako přiznám se, ze začátku jsem se taky bála nakupovat boty a ostatní věci, ale dnes už jde vše celkem pohodlně vrátit a zatím mi skoro všechno, byly sice kousky, co mi neseděly nebo vypadaly jinak, ale neodradilo mě to, protože jich nebylo tolik :)

    OdpovědětVymazat
  4. pekné vecičky :-) ja som si tiež v Paríži kúpila topánky tejto značky, také rozkošné, čo tu by som nezohnala :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, dá se tam sehnat spousta věcí, co u nás ne.. trochu mě to štve, ale co nadělám no :D

      Vymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!