neděle 15. února 2015

Co jsem si koupila, protože to přece bylo ve slevě

Slevy. Ať už chceme nebo nechceme, slyšíme na ně skoro každá. Kdy jindy totiž seženete tu pěknou bundičku, nad kterou jste před Vánoci slintaly, skoro za pusu nebo exkluzivní kolekce různých značek za půlku ne-li méně? Když jsem byla mladší, povánoční slevy byly jako druhé Vánoce. Peníze, které jsem totiž na Vánoce dostala, jsem se totiž většinou rozhodla proměnit za nějaká ta trika s (rádoby) vtipnými nápisy, sympatické mrkváče, veselou barevnou kabelku nebo jiný (pro mě) módní hit. A většinou moje nákupy probíhaly stylem "no nekup to, vždyť to stálo - doplňte si dle libosti nějakou vysokou částku -, teď je to jen za - doplňte o mnoho menší -."Často jsem proto kupovala věci, které mi tak úplně nesedly, které teď sice nosit nebudu, ale v létě na ně určitě přijde řada, které normálně nenosím, ale co kdybych chtěla začít. Díkybohu jsem dospěla, poučena z předchozích nezdarů, jsem se naučila slevám tolik nepodléhat. Ano, mám je ráda, protože pokud člověk umí trochu hledat a hrabat se (což je extrémně otravná činnost, to chápu) mezi jednotlivými přecpanými věšáky zlevněného zboží, může najít opravdu krásné kousky za zlomek jejich původní ceny. Ostatně pro ty z vás, co se neradi přehrabují, jsou ty internetové obchody, které taky v období povánočním čistí svoje přeplněné sklady.

Co si budeme nalhávat, do slev převážně chodí staré kousky, poslední kusy nebo věci, co se zkrátka normálně neprodávaly nebo se v minulých slevách neprodaly, takže šup, o stovku dolů a jdou tam zase. Proto je možná fajn vědět, co si ve slevě koupit a co si odpustit. Nekupujte zbytečně věci, o kterých si nejste stoprocentně jistí. Existuje jedno takové pravidlo, které já osobně velmi ráda při nakupování používám - s vybraným kouskem oblečení si zkuste představit tři různé outfity. Máte? Tak super, není problém. Pokud však váháte, někde je chyba a možná by bylo na místě koupi ještě zvážit. To stejné platí o oblečení, které normálně nenosíte, ale tím, že jsou ve slevě si říkáte, že možná začnete. Ne, nezačnete. Ani já nikdy nezačnu nosit tu aztéckou bundičku, i když stála dvě stovky. Chybami se ale člověk učí, no ne?

Ve slevách je fajn kupovat třeba sportovní nebo zimní věci, kabáty nebo bundy jdou po Vánocích do slev, protože už se připravuje fitness móda pro všechny z nás, co si daly předsevzetí, že budou chodit do posiloven. Taky se vyplatí koupit některé základní kousky šatníků - malé černé, klasická jednobarevná trička, jednoduché černé sako a tak podobně. Co jsem letos koupila ve slevách já? Zde jsou moje úlovky.
Roláky jsem nikdy nemusela, protože jsem se domnívala, že mi zkrátka jednoduše nesluší a nehodí se ke mně. Pak jsem viděla tento v Lindexu. Poslední kousek, za 100 korun místo 699. A koupě absolutně nelituji, protože ho teď nosím téměř každý den.


Ve stejném obchodě jsem taky koupila tuto černou kabelku za 400 místo 899, má trochu horší zapínání, ale když se s tím člověk trochu sžije a naučí, jde to jako po másle. Dále tam měli spoustru triček a halenek za stovku, tak jsem přibrala černou halenku a obyčejné šedé tričko. Džínová košile za dvě stovky byla potom takový malý bonus.
V H&M byl pro mě tento rok ráj na zimní doplňky. Čepice, rukavice a šály jste tam sehnaly od 50ti korun a já věřím, že zima ještě přijde. Takže jsem koupila dvě šály a dvě čepice. Nosím je všechny, hezky je střídám a nosím je moc ráda. V oddělení doplňků jsem ukořistila čtyři prstýnky, každý po 15ti korunách, kdy původní cena byla 447 korun. Boty z H&M mi nikdy nepřišly jako nejkvalitnější, co si budeme nalhávat, ale občas se tam daly sehnat přesně takové kousky, jaké jsem chtěla a nikde jinde je neměly. Třeba takové ty nízké boty s průstřihem u kotníku, na zimu jedině k sukni se silonkami, ale nejlíp na jaro hezky na boso, aby byl kotníček vidět!(olala) A tady je měli, poslední kus, moje velikost, za tři stovky místo 899. Vždycky si pak říkám, že na mě určitě musely čekat. Abych se přiznala, ještě jsem je na sobě neměla, čekají na mě v botníku. Pro jistotu jsem si schovala účet, kdybych si to náhodou nedejbože rozmyslela a chtěla je vrátit. A to samé doporučuji vám, schovávejte si účtenky! Mimochodem, schováváte si účtenky od všeho, co kupujete nebo jen od dražších věcí, bot nebo něčeho jiného?
A potom přišly internetové slevy, nikde se mi nic moc nelíbilo nebo to bylo na mě stále moc drahé nebo byly na skladě špatné velikosti. Přece jenom jsem ale objednala něco málo z New Looku, o nákupech na tomto internetovém obchodě chystám samostatný článek, tak stay tuned!
F&F mě neskutečně baví, vždy tam najdu úžasné věci za ještě úžasnější ceny. Jako např. tuhle modrou huňatou šálu za osmdesát korun, černý rolák za stovku nebo stříbrné kotníkové boty za sedmdesát korun. 
Posledním kousek je tento koženkový křivák z Ann Christine, kam moc často nechodím, ale mám ho kousek od práce, tak jsem se tam zašla podívat. A našla jsem tento kousek za šest stovek.

Co vaše slevové nákupy? 

5 komentářů:

  1. To jsi ve slevach teda nasla same uzasne kousky, moc se mi libi ta kabelka :-) Ja obcas nakupuji dost neuvazene nebo se mi casto stava, ze me dany kousek obleceni brzy omrzi :-) Vetsinou to pak supnu na Vinted :-D Jinak krivaky se mi nejdriv moc nelibily, no posledni dobou jim nejak prichazim na chut, asi si na jaro taky jeden poridim :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky!:) taky se mi občas stane, že něco koupím, a pak si uvědomím, že to vlastně tolik nepotřebuji.. ještě že jde zboží vrátit :D křivákům jsem před léty docela propadla, určitě si nějaký pořiď, ten nikdy z módy nevyjde! :D

      Vymazat
  2. Týjo, ty cut-out boots teď pořád obdivuju všude, ale moc nemám ráda nošení bot naboso, když to ani nejsou přímo sandály :-/ ve slevách jsem letos ulovila snad jen koženkovou sukni z Manga a jedno máslo v Body shopu, já strašně nerada hrabu :D ještě když tam je všude milion lidí! Chodíš do F&F normálně v Tescu, nebo do Olympie? Mám problém, že ten tescový mi nepřijde ono a ten olympiácký je moc z ruky, vždycky mi všechno uteče a ostatní mají tak super kousky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se na ně těším až bude teplo, mě naboso nevadí, líbí se mi, když je holý kotník :D ale většinou nosím takové ty "ťapky" (nízké ponožky, nevím jak se to oficiálně jmenuje :D ). F&F mám nejradši v Tescu ve Futuru, je to sice stejně z ruku jako Olympie, ale mají ho tam nejhezčí a největší výběr, v Olympii mi to přijde přebrané a ty ceny jsou tam často vyšší, než v klasickém Tescu (nechápu).

      Vymazat
  3. Taky jsem jeden čas nakupovala věci jen proto, že byly v akci a až doma mi došlo, že mi jsou k ničemu. Snažím se proto slevám vyhýbat, aby se mi doma tyto věci zbytečně nehromadily. Slevy jsou na internetu po celý rok, takže je využívám k nákupu věcí, které momentálně potřebuji.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!