úterý 3. února 2015

Make Up For Ever stín v odstínu Gunmetal

Make Up For Ever je rozhodně značka, co dostojí svému názvu. Jejich výrobky jsou opravdu forever, ať už máte stíny, makeup, rtěnky, linky nebo cokoliv jiného, výrobky mají úchvatnou výdrž. Značka vznikla pod vedením malíře, sochaře a vizážisty Dany Sanze v Paříži v roce 1984. Make Up For Ever se těší oblíbenosti jak u profesionálních vizážistů, tak u modelek, celebrit nebo obyčejných žen, jako jsem například já. Výrobky můžete koupit v Sephoře nebo na internetu. Já zatím vždy kupovala v Sephoře, protože mívají jednou za čas akci 2+1 a to už se potom jeden produkt za 800 (nebo víc) korun zadarmo vyplatí. Tentokrát jsem koupila rtěnku, stín a krémový stín v tužce.

Stínů má Make Up For Ever poměrně dost velké množství, všechny jsou krásně pigmentované, prodávají se v klasickém plastovém balení, vyrábí spousta barev a spousta různých finišů - matný, perleťový, extra třpytivý atd., navíc při koupi dvou stínů navíc dostanete paletku, do které si své nové miláčky můžete dát. Stín mám v odstínu č. 554 Gunmetal, má 2 g, v balení je ho určitě tak akorát, je nádherně pigmentovaný, skvěle se roztírá do ztracena a i bez báze vydrží opravdu téměř celý den, ale vždy je lepší si líčení nějakým tím primerem pojistit, co si budeme povídat.  Tento můj stín obsahuje lehkou perleť, krásně odráží světlo a má takový metalický finiš či vzhled, jak chcete. Vypadá úžasně jak na celé víčko, tak do ohybu nebo na spodní linku. Jediné co by mohlo být lepší je ono balení, přijde mi až příliš obyčejné na to kolik jeden stín stojí.

Dnes trochu kratší článek, spíše inspirace. Takže pokud alespoň máte tu možnost, mrkněte na stojan této značky, věřím, že vás spousta věcí uchvátí stejně tak jako mě.


1 komentář:

  1. Vypada moc hezky ale do monostinu se mi nikdy nechce investovat moc penez :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!