pátek 13. února 2015

Essence I love nude limitka a moje dojmy a přírůstky

Předem se tak nějak omlouvám, že zde nebudu mít svoje fotku perfektně naaranžovaného stojanu s touto limitkou, ale bohužel - v Brně strkají novinky mezi ostatní produkty a vystavené mají pořád ty staré (olezlé). Na tuto limitku mě nalákala Radka z blogu Měj se ráda, doporučuji se tam určitě podívat, pokud ho neznáte. Psala tam o této nude kolekci a já jsem samozřejmě hned (jako správný konzument) letěla do prvního DMka číhat, jestli ji už náhodou nemají. A neměli. A tak jsem číhala dál až jsem zjistila, že ji jen nemají vystavenou a pěkně naaranžovanou.

Tak jak mě like an unforgettable kiss limitka nechala úplně chladnou, tak tahle mě absolutně dostala. Opravdu bych koupila všechno, kdyby to jen moje peněženka dovolila. Přesně takové odstíny jsem teď hledala. Mám teď totiž taková svoje období (fu, zní to strašně), kdy jeden den ráda volím výraznější makeup, ráda si hraji se spodní linkou a dělám ji extrémně barevnou, druhý den pak volím střídmější nude líčení, takové to kdy vypadáte jako nenamalovaná, ale víte, že tam něco máte. Lehké makeupy, matné kontury, jemné tvářenky, rtěnky v barvě vašich ale lepších rtů. Rozumíme si, ne? A tahle limitka to všechno má.

I love nude je (jak ostatně z názvu vypovídá) jemná, tělová edice s barvami jako je bílá, meruňková, tělová či hnědá, najdete v ní šest zapečených očních stínů, jednu řasenku, čtyři lesky, pět rtěnek a pět laků na nehty.
Rtěnky jsou extra vymazlené, oproti klasickým Essence rtěnkám mají celobarevný obal. Všechny mají lehkou krémovou texturu, stojí okolo 65 korun za kus a najdete tu pět béžových, tělových, světle růžových, mocha a hnědých odstínů.


Stíny tu najdete pouze mono, nečekejte žádná klasická Essence quatra, každý stín má trošku jiný efekt - matný nebo třpytivý. Cenově se jeden stín pohybuje okolo 75 korun. Kdyby to jen šlo, vzala bych všechny, možná poslední hnědou bych oželila, protože podobných hnědých mám celkem dost, ale jinak se mi ty barvy náramně líbí a umím si je představit i jako rozjasňovače. Lesky stojí 60 korun za kus, nabízejí se ve čtyřech barvách a nemám s nimi zatím žádnou zkušenost, ani jsem na ně příliš nekoukala, neswatchovala na ruku, nic, protože jsem spíše rtěnkový nebo balzámový typ. Z laků na nehty mám v plánu koupit všechny kromě toho prostředního, což předpokládám je pouze efektový top coat a na ty já příliš nejsem, úplně nevím, jak moc Essence laky z limitek kryjí nebo nekryjí, nějaké od nich mám ze základní řady a používám je ráda, tak uvidíme. Cena jednoho laku je 55 korun. Posledním kouskem v limitce je řasenka lash princess false effect za 95 korun. Jedná se o nový přírůstek do rodiny lash princess řasenek, tato má opravdu krásný černo-mátový obal a slibuje efekt umělých řas a dramatický objem, mě bohužel nenadchla.

No a teď už konečně k tomu, co jsem si koupila já. Přiznám se, že jsem téměř hned sáhla po rtěnkách v odstínu 03 come naturally a 05 cool nude, obě mají takový hnědo-fialovo-růžový nádech, vypadají opravdu krásně na rtech a jsou úžasně krémové, aplikace s nimi je naprostá hračka. Nevydrží toho moc, ale tak nějak jim to odpouštím, protože mi nezalézají do vrásek, ani se neslévají, takže ji jen během dne nanesu znovu a nemám problém. Dál jsem koupila oční stín v odstínu 02 cake pop, který má úžasnou barvu! Nádherná bílo-meruňková barva s fialovo-růžovými odlesky. A teď řeknu něco, za co mě možná všichni ukamenují, ale malililičko (opravdu vzdáleně) mi připomíná stín od NARS Cassiopeiu, protože ten má taky nádherné fialové odlesky, ale jsou mnohem větší a intenzivnější. No, ale jistou podobnost tam díky těm odleskům, které se s množstvím světla mění, vidím, nemůžu si pomoct :) 
kočka se chtěla taky fotit :D
Zleva: 03 come naturally, 05 cool nude a stín 02 cake pop

Abych to shrnula, jsem nadšená a dělám si zálusk na ty laky, máte někdo zkušenosti s laky z limitek? 

5 komentářů:

  1. Jé, já essence normálně nemusím, ale na ty rtěnky se asi zajdu podívat. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja bych taky mela nejradeji vsechny stiny a vsechny rtenky :-D Budu se muset podivat do naseho DM, doufam ze tam tahle limitka bude :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D jojo, škoda, že nejsme nekonečně bohatí no..

      Vymazat
  3. essence ma ted skvelou neutralni kolekci;) vypada dobre)

    PS: Zvu te na svoji giveaway, budu rada kdyz se pripojis:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2015/02/beauty-giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!