čtvrtek 8. ledna 2015

Vyhlášení giveaway a překvápko

Giveaway mám hrozně ráda, ráda totiž někomu dělám radost. Navíc se vás vždycky zapojí tolik a mě baví si pročítat vaše komentáře a každému v duchu odpovídat. Já sama zatím nikdy giveaway nevyhrála, asi nemám holt štěstí a o to víc mě vždycky mrzí, že nemůžete vyhrát všichni, že je pouze jeden vítěz. Ale! Vzhledem k tomu, jak moc mi bylo líto, že by měl vyhrát je jeden komentář, rozhodla jsem se přihodit ještě nějaké menší ceny a vylosovat ještě navíc dva z vás, kteří si sice "neodnesou" nějaké velké dary, ale něco malého je čeká. A každá výhra je super, nemám pravdu?

První místo tedy dostane slíbené Hydrabio sérum a sadu lesků od značky Sephora. Druhému nadělím stín od značky Sephora v odstínu Colorful Nacré, je to taková hnědo šedá, třpytící se barvička. Třetí místo ode mě dostane na vyzkoušení vůni od značky Essence like a rollercoaster ride, 10 ml.

Jste napjatí?
Giveaway probíhala tady od 25.12. - 8.1., celkem se vás zapojilo 56, což je krásné číslo a moc vám za takový zájem děkuji. Bylo úžasné číst si jaké jste měli Vánoce a věřte tomu, že jsem poctivě četla každý váš komentář.  Výherce jsem se tentokrát rozhodla vybrat jinak, jednoho vyberu já, jednoho přítel a třetího ponechám náhodě a vygeneruji počítačem.

Začnu od třetího místa, to vybral přítel a jeho schopnostmi byl vylosován komentář s č. 51 od Kristýny Košulicové, ta tedy získává plné balení vůně od značky Essence like a rollercoaster ride. 
Druhé místo jsem vybírala já a nebylo to lehké, protože jen tak někoho vybrat prostě nejde. Tak to byla zase náhoda a vylosovala jsem komentář s č. 34 od uživatelky Whatever. Ta ode mě tedy získává stín od značky Sephora. 
A teď k tomu nejdůležitějšímu, prvnímu místu a séru a sadě lesků. To vybral počítač. A vylosoval uživatelku s komentářem č. 14 - Teri Vopatovou

Holky zkontaktuji během zítřejšího dne, budou mít týden na odpověď, jestli o výhru stojí, pokud tak neučiní, vylosuji někoho dalšího. Gratuluji vítězkám, doufám, že jsem vás alespoň trochu potěšila, že výherce nebyl jen jeden, ale tři. Připravuji opět další giveaway a jediné co zatím můžu prozradit je, že bych chtěla odměnit ještě více z vás. Ať každý z vás aspoň jednou něco vyhraje! :D 

2 komentáře:

Děkuji za vaše milé komentáře!