neděle 4. ledna 2015

Makeup Academy eyeshadow palette Pretty Pastels

O paletkách od Makeup Academy jsem četla vesměs kladné recenze - hlavně tedy na paletky undress me a undress me too, které jsou dupe známých Naked paletek. Já mám ale naked odstínů doma poměrně hodně, a tak jsem při rozhodování jakou paletku vyzkouším volila barvy, které nemám. Proto pastelová paletka.

Popis produktu od výrobce: "Která dívka na světě nemiluje pastelové odstíny?! Už od mala všechny milujeme jemné odstíny žluté, růžové, modré i zelené a proč by to tímto mělo končit? Zařaďte Pretty Pastels  od Makeup Academy do svého líčení a uvidíte, jak krásně dokáží tyto barvy rozzářit make­up. Naučte se zařadit barvy do svého zažitého make­up rituálu, kde budou působit jemně, něžně a žensky.
Všechny paletky obsahují 10 až 12 odstínů očních stínů, které se vzájemně doplňují. Díky tomu máte nespočet kombinací a různcýh líčení. Jsou jemné, takže můžete vytvářet jemné, dokonale vystínované přechody. Rozhodně nezůstanete u jedné!"(odsud)
Cena paletky je na stránkách makeupacademy.cz 169 Kč, zde je bohužel vyprodaná. Já ji objednávala ze stránky www.muashop.cz, kde naleznete nejen kosmetiku od MUA ale taky W7, Sleek nebo Makeup Revolution London a většinu věcí mají na skladě. Zde je paletka potom o pár korun dražší a vyjde na 189 Kč. Dodání bylo velmi rychlé, paletka přišla krásně zabalená a díkybohu nepoškozená, za sebe mohu tento internetový obchod doporučit.
Složení: Mica, Talc, magnesium Stearate, Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-1, Ethylhexyl palmitate, Polybutene, Dimethicone, Propylparaben, Methylparaben, (+/-): CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 77007, CI 77742, CI 77510
Paletka má 9,6 g.
 Paletka má plastový klasický černý obal, uvnitř najdete 12 stínů, všechny jsou s bílými poměrně většími třpytkami. Naleznete tu taky klasický houbičkový aplikátor, který já osobně nepoužívám, ale pokud ho preferujete, máte ho tam. Obal je přímo úměrný ceně, ničím nenadchne, je to zkrátka plast. Trochu hůř se mi otevírá, ale to je možná jen mojí neschopností.

Pigmentace je průměrná. A ano přiznám se, že jsem čekala víc. Stíny jsou na první pohled krásné, ale pigmentace je u některých odstínů vážně na pováženou. Bílá, světlé odstíny a fialová nejsou tak barevné, jak bych si představovala a je celkem složité z nich něco dostat. Textura stínů je měkká, jemně mletá a máslovitá. Všechny odstíny mají perleťový povrch a ty během dne hodně opadávají.
Vlevo nahoře máme odstíny téměř bílé, růžově dětské, středně hnědé, olivově zelené, ledově modré a levandulově fialové . V dolní řadě zleva doprava je světle žlutá, světle oranžová, bílá, světle fialová, růžová a šedá. Stíny jako takové na mě dají tak 3 hodiny, s primerem je to lepší, i jejich barva vynikne o něco lépe, tam je to krásných 6 hodin. Velké plus těchto odstínů vidím v tom, že ačkoliv se jedná o pastelové barvy, nejsou nijak extra výrazné, jedná se spíše o tlumené odstíny, které jsou skvělé i na denní nošení, pokud začínáte s výraznějším líčením. Mínus vidím v tom, že paletka neobsahuje ani jeden matný stín na případné ztrácení. Tyto stíny se ztrácejí poměrně obtížně, protože i jemným tahem štětce jim ubývá na barvě a opadávají. Což je velká škoda. Paletka není špatná, ale má svoje chyby, které jsem se snažila shrnout v tomto článku. Za cenu okolo dvou stovek podle mě není žádná paletka od MUA vyloženě šlápnutím vedle, ale pro mě Pretty Pastels není ani nijaké wow.

6 komentářů:

  1. Já uvažuji o paletce MUA s nude stíny, které má známá a musím říct, že pigmentaci mají poněkud lepší.. Tyto stíny mě tedy svou pigmentací vůbec nezaujaly.. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta pigmentace je vážně horší, hlavně ty světlé odstíny teda.. ale ty nude paletky jsou hodně chválené, do těch bych šla :)

      Vymazat
  2. Ja som spokojna s paletou ocnych tienov od Gosh.
    Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přiznám se, že o této značce slyším poprvé, jdu to hned prozkoumat! :D

      Vymazat
  3. Pro mojí potřebu by tyhle tlumené odstíny byly akorát :D Ale v paletce jsou ty barvičky krásné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V paletce ano, ale bohužel na očích už ne, je to věčná škoda, na tu levandulově fialovou nebo mint zelenou jsem se vážně těšila! :D

      Vymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!