úterý 20. ledna 2015

Rimmel krémové oční stíny v tužce

Máte rádi krémové oční stíny? Color tattoo, tyhle Rimmel tužky, draží Chanel nebo cokoliv jiného? Já si je oblíbila spíš jako podklad pro stíny. Krémový podklad mi totiž zajistí krásnou barvu a lepší výdrž samotných stínů. Samozřejmě jsou skvělé i samotně, dají se krásně vrstvit a namalujete je v pohodě i pouhým prstem, když zrovna nestíháte a chcete mít něco na očích. Tentokrát bude řeč o krémových stínech v tužce od Rimmelu. Dlouho jsem váhala jaké odstíny koupit, nakonec to ale vyhrála zelená z Kate kolekce odstín č. 103 Pure Turquoise a č. 002 Bulletproof beige z klasické nabídky, to abych mohla porovnávat. Barvy jsou obě krásně krémové a krásně drží, i když jedna o něco lépe, ale o tom víc dole.

Tužky obecně mají mít:
- hebkou, krémovou texturu, která se jednoduše aplikuje
- intenzivní barvu se zářivým efektem
- mají být voděodolné a nerozmazávat se
- a vydržet až 24 hodin.

Kate do kolekce krémových očních stínů přinesla celkem čtyři odstíny (foto nahoře), jeden neutrální a tři více barevné, intenzivní odstíny, které jsou pigmentací naprosté wow a přiznám se, že jsem mezi tou fialovou, modrou a tyrkysovou opravdu hodně váhala. Tužka je jemná a měkká, netlačí nijak na oko, takže ji stačí jen tak rustikálně nanést, ztratit prstem okraje a hotovo. Pokud se necítíte na líčení jedním odstínem, můžete je vzájemně namixovat nebo s nimi vytvořit krásné barevné linky, jde to poměrně snadno, u vnitřního koutku sice doporučuji stín nanést spíš na tenký štěteček, ale jinak se s tužkou pracuje velmi dobře. Odstíny z Kate kolekce se příliš neliší od těch v klasické Rimmel nabídce, přijdou mi ale možná více matné a trochu lépe si na pleť sednou, ale přiznám se, že to jsem zkoušela je v drogerii na své ruce. Konkrétně potom budu srovnávat pouze svoje dva zakoupené stíny. Pure Turquoise je odstín pro všechny, co se nebojí zelené. A věřím, že spousta z nás se jí bojí nebo někdy dřív bála. Je krásně pigmentovaný a vydrží na svém místě opravdu celý den. Přežil se mnou i sprchu, ale bála bych se s ním asi do někam do bazénu nebo na celodenní koupačku, abych pak nevypadala jako špatná mořská panna. Nosím ho přes celé víčko, jako podklad, mixuji ho s modrým Color tattoo od Maybelline nebo s ním dělám linku. Popravdě jsem ani nečekala, že bych pro něj našla tolik možností a kreativního vyžití. A rozhodně si dělám zálusk na tu fialovou a modrou.
Stínů v klasické nabídce je celkem osm, nevím kolik z toho se reálně prodává u nás, protože na eshopu Rimmel měli v nabídce pouze čtyři. Seženete tu například úplně obyčejný bílý krémový stín, který musí být perfektní jako báze, protože na něm vaše stíny hezky vyniknou. V nabídce je také klasická černá, hnědá, modrá, šedá a mnoho dalších (nebojte, zelená je tam taky!). Odstín Bulletproof beige je trochu horší, než můj tyrkysový. Barva je krásně zlatá, třpytivá, přirovnala bych ji k barvě šampaňského. Na očním víčku vypadá hezky i pouze sama, je to takový ten sympatický odstín který víte, že můžete nanést na celé oční víčko, nemusíte nic stínovat ani nijak vymalovávat a víte, že bude vypadat dobře. Jen tak sám o sobě. Bohužel mám u tohoto stínu trochu problém s výdrží. Na víčku mi velmi obtížně drží, jako by nezvládl přilnout k pokožce. Přijde mi také více krémovější a mastnější, což mi způsobuje to, že se na víčku rozpíjí a neudělá jednotnou vrstvu. S primerem je nanesení o něco jednoduší, ale musím ho potom opravovat prsty, abych utvořila jednotný povrch. Samozřejmě může jít také o to, že mám pouze špatné balení nebo o trochu jiné složení. V současné době je mým nejoblíbenějším společníkem, co se týče projasnění vnitřního koutku oka, tam vypadá úplně nádherně a díky tomu, že je v tužce, je jeho nanesení maximálně jednoduché, precizní a rychlé.

Výhodou krémových produktů je, že jejich pigmentace je na všech místech stejná a dají se dobře vrstvit, přes den se vám nestane, že opadají a jejich výdrž bývá daleko lepší, než u klasických očních stínů. Pokud si s krémovkami stále nejste jisté, pořiďte si nějaký extra univerzální odstín - zlatá, bronzová, hnědá, růžová, jakákoliv. Zkuste je nosit pod klasické oční stíny, samotné a po čase koupit další a mixovat je. Bavit se. Protože o tom to celé je, ne? Aby nás líčení bavilo, aby se z něj nestala pouhá nutnost, kterou každý den opakujeme a opakujeme.
Co vy? Spoléháte v líčení na vámi ověřenou klasiku nebo rádi experimentujete s novými barvami a produkty? 

Zdroje obrázků: 
Kromě svých fotek jsem si také dovolila použít fotky všech ostatních stínů, ty pochází z:
www.beautezine.com
www.reallyree.com

2 komentáře:

  1. Anonymní17:09

    Nedávno jsem tyhle "tužky" pořídila a bomba! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já dávám přednost klasickým stínům, ale tyhle mají teda moc pěkné barvičky :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!