sobota 17. ledna 2015

Rimmel lasting finish 25h nude makeup

Rimmel je u nás poměrně oblíbená značka. Není se čemu divit, je cenově dostupná, spolupracuje s nimi Kate Moss a jejich produkty jsou opravdu skvělé. Když k nám přišla zpráva o tom, že Lasting finish bude i v nude odstínech, tak jsem opravdu trochu zajásala. Přijde mi totiž, že  všichni výrobci mají pocit, že jsme národ skoro černochů, a tak na co nám sem vozit i světlé odstíny. Nebo po světlých makeupech není poptávka, protože některé dámy mají rády, když vypadají jako "opálené"... Ale to je samostatná kapitola a nebudeme si nic nalhávat, každá z nás známe někoho, kdo si neumí vybrat správný odstín makeupy nebo si třeba namalovat obočí. Takových prohřešků je spousta. Ale abych se zase vrátila, světlé odstíny mě zkrátka velmi potěšily. Tak se není čemu divit, že jsem si ho díky kuponům z drogerie DM zakoupila. Mimochodem, co si nejraději kupujete za DM body? Slevové knížky nebo hrníčky, ručníky a ostatní věci, co nabízejí?
Rimmel toho slibuje poměrně dost (až je to možná podezřelé). Tento jeden makeup má dlouho držet, má být odolný proti setření, obsahovat SPF 20, obsahovat vitamín E a hydratační gel a k tomu všemu má i lehce krýt a zakrýt lehké vrásky a póry. Nó, to snad vypadá jako to, co bychom chtěly od makeup všechny, ne? Mám druhý nejsvětlejší odstín 100 Ivory, odstín 010 Light Porcelain mi přišel až příliš bílý, to já nepotřebuji. Makeup má lehkou příjemnou strukturu, hezky se nanáší na pleť, štětcem to jde opravdu snadno a prsty ostatně taky. Trochu mě ale zaráží, že se u nás prodává v tubě jako např. báze, v zahraničí jsem ho totiž viděla v klasickém skleněném balení s pumpičkou, které mi na makeupy přijde nejideálnější (nebo se mýlím?, opravte mě prosím, kdyby to bylo jinak). Tady u toho se mi totiž stává to, že ho vymáčknu víc, než skutečně potřebuji. Zbytečně.
Ačkoliv má makeup lehkou strukturu, na pleti se mi zdá po několika hodinách nošení příliš těžký a poměrně vysušuje. Nemám nijakou suchou pleť, spíše smíšenou ale už po dvou třech hodinách jsem cítila, jak je těžký, a jak moc mi na pleti vadí. Krytí je spíše nižší než střední, pleť hezky sjednotí, ale vrásky nebo drobné nedokonalosti úplně nezvládne. Makeup je parfemovaný, což někomu může nebo nemusí vadit, já osobně preferuji neparfemované nebo lehce parfemované makeupy (když už to musí být, chápejte). Tady ta vůně není nijak přehnaná, během dne ji necítím. Výdrž tohoto makeupu je pro mě osobně největším zklamáním, protože z 25 hodin (a ano, chápu, že dvacet pět hodin dal ten makeup na nějaké jedné testované osobě na jednom místečku) se v mém případě stávají necelé tři. Pak makeup úspěšně zmizí a na povrch vylézá vše, co jsem chtěla nechat skryté.
Moje shrnutí? Určitě plus za to, že Rimmel udělal a přivezl tak světlé odstíny, které jde v drogeriích velmi obtížně sehnat, makeup krásně sjednotí, netvoří masku, celkem si i na pleť sedne, ale vysušuje, takže pro ty z vás, co mají suchou pleť spíš ne. Makeup příliš nevydrží, určitě bych netvrdila ani 12 hodin, natož dvacet pět. Přijde mi jako BB krém z drogerie s tím, že oproti jiným značkám máte mnohem sympatičtější výběr odstínů. Cena je v současné době 189 korun na eshopu Rimmelu, nevím, o kolik se cena liší v drogeriích.


Složení obsahu 30 ml: CYCLOPENTASILOXANE, AQUA/WATER/EAU, TITANIUM DIOXIDE, BUTYLENE GLYCOL, TALC, CETYL PEG/PPG-10/1 DIMETHICONE, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, TRIMETHYLSILOXYSILICATE, ACRYLATES CROSSPOLYMER, CETEARYL ETHYLHEXANOATE, MAGNESIUM SULFATE, DIMETHICONE/VINYL DIMETHICONE CROSSPOLYMER, AMMONIUM ACRYLATES COPOLYMER, BIS-PEG/PPG-14/14 DIMETHICONE, POLYMETHYLMETHACRYLATE, TRIBEHENIN, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, LAURETH-7, LECITHIN, PHENOXYETHANOL, TRIHYDROXYSTEARIN,CHLORPHENESIN, DIMETHICONOL, TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE, PARFUM/FRAGRANCE, ALCOHOL DENAT., PROPYLENE CARBONATE, XANTHAN GUM, GLYCERIN, DISODIUM DECETH-5 SULFOSUCCINATE, TOCOPHERYL ACETATE, DISODIUM EDTA, LAURETH-30, SODIUM PCA, UREA, LAURETH-4, HEXYL CINNAMAL, SODIUM DEHYDROACETATE, LIMONENE, TREHALOSE, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, BENZYLSALICYLATE, HEXYLENE GLYCOL, POLYQUATERNIUM-51, LINALOOL, GERANIOL, BHT, CITRONELLOL, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, CAPRYLYL GLYCOL, TRIACETIN, SODIUM HYALURONATE, PENTAERYTHRITYL TETRA-DI-T-BUTYL HYDROXYHYDROCINNAMATE. [May Contain/ Peut Contenir/+/-: IRON OXIDES (CI 77491, CI 77492, CI 77499)]

5 komentářů:

  1. :D ja som kupila tašky na nakup za dm body mamina ich miluje :D a taktiež kozmeticke taštičky :) a tento make up som kupila za 3 eura :D ale ja som s nim maximalne spokojna , mam suchu plet a uplne krasne mi zjednoti kryje a sedi na pleti .. a mne vydrzal od 6:30do 21 00.. brigadu školu všetko :D a tiež som bleda a je namna light porcelain moc bledy ale tento ivory sedi super :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Coože? Závidím! Na mě teda nedal vážně ani tři hodiny, takže proto takové zklamání.. :D s tím DM my právě kupuje ty slevové knížky, i když kolikrát v nich není nic dobrého.

      Vymazat
  2. já bodíky měním za hrnky, tašky a věci za dáčo, ale jednou mi napsali, že mi body propadnou a musela jsem koupit slevovku a skoro naprd -_-

    OdpovědětVymazat
  3. Mala som ho, no na moju mastnú pleť bol slabý, slabá výdrž, krytie žiadne, nevedela som ho ani ako a čím nanášať, proste to nebolo ono.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
  4. Mám suchou/normální pleť, pořídila jsem si "hutnější" verzi ve skleničce a na mně drží perfektně :) . Tubičkovou verzi jsem měla také, ale tam mi v průběhu dne pokaždé začala mizet.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!