čtvrtek 26. února 2015

Benefit Puff Off! recenze - potřebujete ho?

Koho z nás občas netrápily oteklé a opuchlé oči. Každá z nás to zná, stačí dlouho koukat do počítače, málo spát a nebo jen proflámovat páteční večer. V Benefitu si proto řekli, že by všem těmto otokům měl být učiněn konec a vymysleli Puff Off - gel pod oči, který by měl otoky zmenšovat, vyhlazovat, zjemňovat a předcházet jim. Navíc 94% žen uvedlo, že jejich oční okolí opravdu vypadalo vyhlazenější (upozorňuji, že toto tvrdily po pouhých sedmi dnech používání! - celkem odvážné).
Design a balení produktu je opravdu krásné, samotný aplikátor je ve tvaru malé žehličky, takže můžete svoje opuchlé váčky "vyžehlit" z povrchu zemského očního. Výhodou této žehličky je navíc i to, že je poměrně studená a dokáže pěkně i chladit, což si přiznejme, může být (hlavně brzo ráno) velmi příjemné. Bohužel ačkoliv malá žehlička vypadá velmi roztomile, neshledávámm ji příliš šťastnou volbou, protože mě pod očima zkrátka vadí, nedostanu se s ní tam kam potřebuji a produkt s ní dokonale nerozetřu, proto raději Puff Off ťupkám prsty.


Benefit sice píše, že se jedná o oční gel, ale spíš mi to přijde jako lehce hydratační oční krém, nemá totiž úplně gelovou texturu na jakou jsem zvyklá. Je lehce rozjasňující - opravdu lehoučce, nebude z vás žádná disko koule ani královna třpytek, hezky se vstřebává a můžete ho nanést jak na makeup, tak pod něj nebo jen tak. Se všemi ostatními produkty si rozumí dobře a netvoří hrudky, což se mi u některých krémových produktů občas stává. Je bez jakékoliv parfemace, což já osobně oceňuji, protože cokoliv více parfemovaného se mému očnímu okolí příliš nelíbí.
Puff Off už nějakou chvíli používám a snažím se ho dávat opravdu každý den, protože se jedná především o něco, u čeho byste měli vidět výsledky o něco později - tedy vaše opuchlé a oteklé oči by měly být vyhlazenější a otoky menší. Nejedná se o korektor, u kterého vidíte výsledek hned, a který nemá trvalé výsledky. Po zhruba dvou týdnech používání bohužel nevidím žádný rozdíl mezi tím, jak moje oční okolí vypadalo a vypadá teď a to přece 94% žen uvedlo, že rozdíl viděly za pouhý týden. Co mě ale na tomto výrobku baví je efekt projasněnějších očí, který dostanete hned, jak Puff Off nanesete, ale bohužel není to žádné wow z čeho bych si sedla a zadek a kvůli čemu bych si ho koupila znovu.  Peníze, které produkt stojí, raději investuji do opravdu dobrého očního krému a to stejné radím i vám. Chladivý efekt "žehličkového" aplikátoru nahraďte jednoduše dvěma lžičkami, které necháte přes noc v ledničce a ušetřete si osm stovek.

Ano, Puff Off je dobrý na projasnění, lehkou hydrataci a chladivý efekt, když zrovna nemáte tolik spánku kolik potřebujete nebo máte opuchlé oči, ale na dlouhodobé užívání a péči o oční okolí doporučuji raději koupit nějaký oční krém, než tento "gel". Abych to shrnula, myslím si, že ho nepotřebujete. 
Množství produktu v balení: 10 ml
Cena: mezi 800 - 900 korun
Aplikace: Produkt jednoduše vymáčknete pod oči a potom "žehličkovým" aplikátorem rozetřete do ztracena nebo rozblendíte prsty.
Složení: Aqua (Water), Isohexadecane, Nylon-12, Hydrogenated Polyisobutene, Isododecane, Butylene Glycol, Silica, Sodium Acrylates Copolymer, Glycerin, Alumina, CI 77891 (Titanium Dioxide), Sodium Acrylate/Vinyl Alcohol Copolymer, Alcohol Denat., C13-15 Alkane, CI 77163 (Bismuth Oxychloride), Caprylyl Glycol, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Phospholipids, Polyglyceryl-10 Stearate, Sodium Acrylic Acid/Ma Copolymer, Phenoxyethanol, Polysorbate 20, Hesperidin Methyl Chalcone, 1,2-Hexanediol, Menthoxypropanediol, Steareth-20, Parfum (Fragrance), Sodium Citrate, Hexyl Cinnamal, Potassium Sorbate, Geraniol, Linalool, Tocopheryl Acetate, CI 19140 (Yellow 5), CI 16035 (Red 40), Dipeptide-2, Limonene, Citronellol, Citric Acid, Palmitoyl Tetrapeptide-7, Sodium Chloride, Hexylene Glycol, Bht, Tocopherol.

(Mimochodem! - Snažila jsem se vám i nafotit, jak produkt vypadá na očích, taky jsem si svoje oči vyfotila před začátkem používání a poté po dvou týdnech aktivního používání, bohužel na nich ale nevidím žádný rozdíl, tak je zbytečné je sem dávat.)

6 komentářů:

  1. Vypada moc hezky, ten aplikator se mi libi. Skoda ze nic nedela, za tu cenu :-) Ale po nejakem ocnim kremu se asi budu muset podivat :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aplikátor je vzhledově moc hezký, ale mně konkrétně se s ním ne moc dobře pracuje :D já mám oční krém od Ziaji a jsem s ním moc spokojená :)

      Vymazat
  2. Aplikátor je stylový! Ale přesně tu věc, kterou jsi sama v závěru napsala, jsem předpokládala - že to de facto bude stejné jako obyčejný princip chlazení pod očima. Takže jsem moc ráda, že jsem neinvestovala!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jono, buď ráda, místo toho si můžeš koupit nějakou stylovou rtěnku!:)

      Vymazat
  3. Docela o něm poslední dobou přemýšlím, ale na závěr jsi to shnula moc pěkně... Asi peníze vynaložím např. na Watt´s up!, který si nese mnohem kladnější recenze.... :)

    OdpovědětVymazat
  4. Na jak dlouho tak vydrží?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!