pátek 2. ledna 2015

Real Techniques Core Collection a powder brush

Štětce od Real Techniques jsem si objednávala asi před třemi měsíci. Ano. Tak dlouhá doba, než jsem se konečně rozhodla napsat o nich pár slov i sem. Se štětci totiž musí člověk chvíli počkat, protože se jejich schopnost či případné neschopnosti projeví po nějaké době používání, mytí, čištění nebo cestování. Štětce jsem kupovala na ofic. stránkách Real Techniques a pokud jste jenom trochu schopní ohledně placení přes paypal, doporučuji vám to samé. Poštovné není nijak veliké, doba doručení je překvapivě krátká a na ofic. stránkách naleznete lepší ceny, větší výběr slev, štětců a spoustu slevových kuponů, které můžete uplatnit. Já koupila Core Collection, která obsahuje čtyři štětce a powder brush - štětec na pudr.
Core Collection není žádná novinka. Obsahuje čtyři štětce určené převážně na obličej - na makeup, korektory apod. Ale každá jsme jiná a každá hledáme u štětce něco jiného, takže bych se rozhodně neomezovala na popisky a štětce používala dle svého uvážení. Všechny štětce jsou krásné, bytelné, po několikátém umytí z nich chlupy nevypadávají a drží na svém místě. Mají pogumovaný konec, který zajistí, že vám štětce nevyklouznou z ruky, dobře se drží a jejich chlup je velmi jemný. Délka rukojetí je u všech štětců stejná a to 13 cm.


Buffing brush je štětec primárně určený pro aplikaci pudru nebo minerálního makeupu. Já si ho ovšem oblíbila hlavně proto, že když je opravdu nouze, tento jediný štětec vám bohatě vystačí na vše, co na obličej nanášíte. Nanesete s ním jak makeup, tak pudr, tvářenku, konturovací pudr nebo rozjasňovač. Já ho nejčastěji používám právě na makeup,protože dělá krásný finish, jde to s ním jedna báseň a musím říct, že u mě rozhodně vede.
Countor brush má sloužit jako konturovací štětec nebo k nanesení rozjasňovače. A musím říct, že kontury se s ním dělají báječně. Oproti jiným konturovacím štětcům není tak velký, takže s ním dokáže jemně a precizně vykonturovat lícní kosti nebo celý obličej. Na rozjasňovač či tvářenku je taky fajn hlavně právě díky své velikosti. Víte přesně kam produkt dáváte, můžete hlídat množství a se štětcem se dá také krásně roztírat do ztracena.
Pointed foundation brush je pro mě malé zklamání, co se týče toho na co se má primárně používat. Má se použít na tekutý makeup nebo bázi, ale je hrozně malinký a jeho štětiny jsou příliš tvrdé a špatně střižené, takže s ním bych makeup na celý obličej nanášela asi tak hodinu.. Občas přijde vhod při nanášení korektoru, ale jiné využití v něm nevidím a příliš ho nepoužívám.
Detailer brush je nejmenší štětec ze sady. Nejčastěji se používá na korektor a na velmi malé pupínky, kde potřebujete být detailně přesní. Mně se ale osvědčil jako perfektní štětec na rty a jinak ho už ani nepoužiji.

K této kolekci dostanete i pouzdro, ve kterém štětce přijdou. To mi přišlo ale nepraktické a nepoužívám ho. Popravdě už ani nevím kde skončilo, protože jsem mu nepřišla vůbec na chuť, štětce se tam špatně dávaly, ještě hůř vytahovaly a celkově mi pouzdro zkrátka nevyhovovalo. Co říct.. Core collection je podle mě povedená sada štětců na makeup, pokud jste úplný začátečník a ještě žádné makeupové štětce nemáte. Buffing brush a countour brush jsou pro mě šampioni, používám je denně a nedám na ně dopustit, pointed foudation brush bych (kdyby to šlo) vyměnila za nějakého pěkného univerzálního chlupáče a detailer brush u mě zastává roli dokonalého štětečku na rty, který můžete sbalit i do kabelky, když je nouze. Myslím, že koupě nebudete litovat, za cenu mezi 600-700 korun máte opravdu čtyři kvalitní štětce a to už se myslím vyplatí.



Powder brush jsem objednávala zvlášť. Vzhledově je stejný jako štětce z Core Collection, má oranžovou rukojeť, která je ke konci taktéž pogumována. Je to můj nejmilejší štětec na pudr, je velký, huňatý, příjemný, nepadají z něho žádné chlupy a s pudrem dokáže na pleti opravdu čarovat. Dělá krásný finish a je to zkrátka miláček.
Pokud sháníte kvalitní štětce za přijatelnou cenu, a nebo jen váháte jestli si od Real Techniques opravdu něco objednat, nemusíte. Není to jen tak pro nic, že se tyto štětce staly oblíbenci kde jaké blogerky nebo vizážistky. Ony jsou totiž opravdu skvělé. Pokud mohu jen radit, zkuste si ho opravdu objednat na ofic. stránkách, výběr i ceny jsou tam mnohem sympatičtější. A co vy? Máte nějaký štětec od této značky nebo zvažujete koupě?

7 komentářů:

  1. Mám pár štětců a k srdci mi nepřirostly, ale z téhle sady se mi fakt líbí ten konturovací :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? To je škoda, ale jde na tom krásně vidět, že to co je pro jednu úžasný objev, může být pro druhou zklamáním :D

      Vymazat
  2. Já jsem si teprve nedávno pořídila moje první štětce - převážně od Rosmannské značky, ale ten první štětec na make-up mě zaujal, jelikož není plochý, ale takový jsem zatím v drogerce nikde nesehnala a obávám se, že ani neseženu..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten na makeup je vážně super, já měla vždy problém s nanášením makeupu pomocí plochého štětce, protože mi trvalo hrozně dlouho, než jsem makeup dokonale ztratila a splynul s pletí, tady u toho to jde úplně suprově a samo :)

      Vymazat
  3. Krásky! Ja musím tiež už vyskúšať tieto krásky ... ale ešte som sa k tomu nejako nedostala..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám spoustu takových věcí nebo produktů, které chci a musím vyzkoušet, ale prostě ještě nějak nebyl čas.. :D

      Vymazat
  4. Vypadaji pekne ale zatim porad nejak nejsem ochotna dat za stetce tolik penez :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!