neděle 28. prosince 2014

Essence paletka stínů z limitky Good girl bad girl

Limitky Essence a jejich dostupnost jsem nikdy pořádně nepochopila. V každé drogerii narazíte na nějakou jinou, chybí testery, takže pokud přijdete pozdě, většinou na vás zbudou jen ulepené a pootevírané zbytky. Tentokrát jsem ale šla brzy a v limitce Good girl bad girl ulovila klasické quatro očních stínů. V této limitce jste mohli najít dvě rtěnky, které se mi líbily, ale bohužel už žádná nebyla, lesky, tvářenku a pro mě nově i vůně. Ty jsem ovšem nezkoušela.
Stíny mám v odstínu 01 Hello Sweetheart a přiznám se, že nejvíc jsem je chtěla kvůli levandulově fialové a zlaté. Druhá paletka má sice krásný název (no řekněte - Once I was an angel), ale jinak mě nezaujala ničím. Přiznám se, nečekala jsem zázraky. Od Essence je popravdě nikdy nečekám, ale jsou produkty, na které nedám dopustit - např. linky, laky nebo i některé rtěnky, které jsou cenově hodně dostupné, i když s výdrží to nijak ohromující není. Ale Essence není nijak špatná značka a já ji mám ráda hlavně díky tomu, jak je dostupná.
Teď k samotným stínům. Vlevo nahoře máme odstín do růžova. Pigmentace není zlá, stín je světlounký a myslím, že by mohl sloužit i jako rozjasňovač, kdyby se nanesl opravdu jemně. Pod ním se nachází bílo-stříbrný stín, který je opravdu povedený, pigmentace je skvělá, dá se použít jak na celé oční víčko, tak pouze na projasnění do vnitřního koutku a nebo na lícní kosti jako již zmíněný rozjasňovací pudr. Fialový stín je po nanesení na prst a následně na ruku opravdu krásný, ale zde nastává to ale. Ony jsou všechny na ruce úžasné, ale na víčku zkrátka nedrží. Použila jsem na něm i primer, který trochu víc lepí, nanesla je mokře a nic. Barva se hrozně rychle ztrácí a to vidím jako hlavní problém, ze stínů mi zůstanou je třpytky všude na víčku, pod víčkem a na obličeji až si trochu připadám jako chodící disko koule. To samé platí i s onou zlatou barvou, která dotváří toto quatro. Jako celek mi paletka přijde vážně krásná, barvy se mi opravdu líbí, stíny sice trochu práší, ale to bych jim odpustila, kdyby mi držely na víčku. A přitom je to tak krásná levandulová fialová...achjo.
Tyhle quatra od Essence jsou fajn, čtyři stíny za super cenu v klasickém kulatém plastovém balení, nic víc nic míň. Neřekla bych, že koupě stínů lituji, lituji toho, jak špatně mi drží, protože ta fialová, ta zlatá a vlastně i ta bílá s tou růžovou-meruňkovou by vypadaly na víčku nádherně.

3 komentáře:

  1. Naprosto souhlasím s dostupností těch limitek, v každé drogerii mají jinou, sama se tomu nestačím divit. Co se týče této kolekce, moc se mi líbí a ty stíny vypadají vážně moc hezky, určitě koupě stála za to! :)

    http://lifewithpett.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. juj to je veru velka skoda :(

    Zelam krasne sviatky a pozyvam na vianocnu giveaway, tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/12/stastne-vesele-vianoce.html

    OdpovědětVymazat
  3. nice pictures for review !
    hope we can be friend with following each other.
    xo

    melodyofmywords.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!