pondělí 13. října 2014

Ziaja recenze kosmetiky


Konečně jsem se k tomu dostala. V srpnu jsem si objednávala spoustu věcí od kosmetiky Zaija z webu ruzova10.cz a teď si konečně na všechno udělala názor. Takže hurá na to!


1. Pleťový krém s kakaovým máslem, 75 korun
Jedná se o krém na normální až suchou pleť, obsahuje vitamín E a kakaové máslo a pokožku regeneruje, chrání a vyživuje. Krém je opravdu lehoučký, krásně se vsákne do pleti a lehce hydratuje (snesla bych i víc, takže víc mažu!). Není vůbec mastný, ale mám pocit, že po hodině pleť zase ztrácí na hydrataci a mohla bych klidně mazat znovu. Parfemaci jsem čekala víc po kakaovém másle, ale zas tak ho tam necítím, takže pro někoho plus pro někoho mínus.
Koupila bych znovu? Ano.


2. Noční krém s kozím mlékem, 89 korun
Kozí řada od značky Ziaja byla jednu dobu hodně propíraná a milována. Tento kozí krém je pro pokožku suchou a málo pružnou, regeneruje ji, doplňuje ji nedostatek živin, zabraňuje ztrátě vody, chrání, vyživuje a zabraňuje vzniku vrásek. Já si objednala noční a musím říct, že mě vážně mile překvapil. Je o něco hutnější než jsem u krémů zvyklá, ale přiznám se, že mi to na večer vůbec, ale vůbec nevadí. Naopak jsem ráda, když se ráno probudím a cítím, že pleť je pořád hezky vláčná. Jediné s čím mám u tohoto krému problém je jeho vůně, přijde mi neuvěřitelně umělá a vadí mi.
Koupila bych znovu? Ano.


3. Pleťová maska s kozím mlékem, 25 korun
U koz ještě chvíli zůstaneme, protože jsem do košíku přihodila i pleťovou masku. Já toho obecně o maskách moc nevím, takže si vždy přečtu, na co jsou a potom hodnotím podle jednoduchého "splnilo" nebo "nesplnilo". Tahle maska měla vyživovat, hydratovat a učinit moji pokožku pružnější. A výsledek je, že splnila všechno, co slíbila.
Koupila bych znovu? Ano.


4. Krém na ruce s kašmírovými proteiny a bambuckým máslem, 40 korun 
Tento krém na ruce má hlavně hydratovat, posilňovat, zklidnit suché a popraskané dlaně a zpevnit nehty. Přiznám se, že nevidím žádný rozdíl mezi tímto krémem na ruce a jiným. Nezklame, ale ani neohromí. Má příjemnou parfemaci a celkem rychle se vstřebává.
Koupila bych znovu? Ano.


5. Krém na ruce s hedvábnými proteiny a provitaminem B5, 40 korun
Opět má hydratovat, zklidňovat a vyhladit. Oproti tomu předešlému mi přijde o kapku lepší, vůně se mi zdá hezčí, o něco rychleji se vstřebá a ruce mám hydratované o něco déle, ale možná se mi to jen zdá a žádný rozdíl kromě vůně v nich není :-)
Koupila bych znovu? Ano.


6. Oční krém proti vráskám, 89 korun
Tento krém pod i na oční víčka má bojovat proti vráskám. Obsahuje výtažek z petrželky, který zabraňuje otokům a redukuje a rozjasňuje kruhy pod očima. Obsahuje vitamin A,E a B5. Pokud je něco, co u mě asi vyhrálo nejvíc tak právě oční krémy. Mají příjemné balení, hezky se nanáší, vstřebají a opravdu oční okolí zklidní a projasní.
Koupila bych znovu? Ano.

7. Zklidňující gel pod oči, 89 korun
Tento gel obsahuje světlík lékařský, hydratuje, zmírňuje otoky a působí protizánětlivě. V praxi jsem ho skvěle využila při dlouhých večerech na počítači, když píšete otravné seminárky a bolí vás oči, dokáže krásně zchladit, zklidnit a hydratovat.
Koupila bych znovu? Ano.

8. Kokosový balzám na rty, 50 korun
Přiznám se, že jsem si ho koupila hlavně kvůli tomu nápisu "kokosový", protože jsem blázen do vůně kokosu. Balzám má dělat v podstatě to, co každý jiný. Není to klasický tyčinkový balzám na rty, ale je tekutý, takže se mi s ním o něco hůř pracovalo. Je kráásně kokosový, ale to je tak všechno, jinak jsem ho neshledala zase tolik úžasným.
Koupila bych znovu? Ne.


9. Šampon s kakaovým máslem, 70 korun
Má to být šampon převážně na suché a zničené vlasy a to já v létě vážně měla a pořád mám. Jenže se ukázalo, že moje poničené chudinky vůbec nehydratuje a bohužel je ještě víc vysouší, takže zázrak se nekonal. A i když jsem moc chtěla, aby mi šampon "zlepšil kondici mých vlasů a zaručil jim zdravý vzhled", nestalo se.
Koupila bych znovu? Ne. A nevím co budu dělat s tím zbylým..


10. Výživa na vlasy - intenzivní hydratace, 52 korun
Stejné to bylo i s touto výživou, která měla moje vlasy krásně hydratovat, regenerovat a posilovat. I tady se konalo spíš vysušení a obtížné rozčesávání.
Koupila bych znovu? Ne.

Zaija určitě UMÍ dělat krémy, masky a pečující kosmetiku, jejich oční krémy, denní, noční nebo i ty na ruce bych s klidem doporučila a koupila si další a další. Z přípravků na vlasy mám smíšené pocity a bohužel mi jedna moje špatná zkušenost zabraňuje v tom, abych kdy dala ještě Zaija šamponům šanci. Na druhou stranu, dostala jsem spoustu vzorečků sprchových mýdel a ty ode mě dostaly velký palec nahoru za to, jak krásně hydratují, vyživují a voní! Sečteno podtrženo je Zaija určitě skvělá značka a pokud váháte, jestli si něco koupit nebo nekoupit, tak myslím, že nebudu jediná, která vám potvrdí, že nemáte nad čím váhat. Jděte do toho.


Všechny cena jsou z obchodu ruzova10.cz, kde jsem i kosmetiku nakoupila, tak tam určitě mrkněte, mívají spoustu akcí 1 + 1 zdarma!

3 komentáře:

  1. Mám ráda kozí řadu, sedla mi a moc fajn voní. :) Naopak kakaovej krém mě malinko zklamal, jsem náročnější na hydrataci a po chvíli se vše vsáklo a skoro jako bych se nemazala. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně u té kozí vadí jen ta vůně.. jinak jsem byla spokojená a koupila bych znovu, šampony ani nic jiného bych nekoupila, to mě vlasy hrozně vysušovala a kakaovej krém byl takovej lepší průměr, nezklamal, ale nenadchnul :)

      Vymazat
    2. Lepší než naši smrďíci v MHD... :D

      Vymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!