čtvrtek 9. října 2014

Clarins oční stíny Ombre Matte


Kosmetika CLARINS se zrodila už v roce 1954, kdy byl otevřen první institut. Kosmetika Clarins vždy upřednostňovala rostlinné složení svých produktů. V laboratořích lékaři, biologové a kosmetologové denně analyzují několik rostlin a přemýšlí, jak z nich využít ty nejdůležitější extrakty. Značka Clarins má zastoupení ve 150 zemích světa. Já se přiznám, že mě Clarins nechával poměrně dlouhou dobu chladnou a kolem jejich stojanu jsem v Douglasu vždy jen tak prošla a zase odešla. A přitom mají tak krásné produkty. Dnes to bude o hodně probíraných stínech Ombre Matte, které jsou teď jedničkou mezi podzimním líčením. A já taky (samozřejmě) neodolala a musela si je koupit, protože jak se o něčem moc mluví, musím to zkrátka taky vyzkoušet a udělat si názor sama.



Celkově je v nabídce šest báječných podzimních odstínů a jedná se o mono stíny s pudrově-krémovou konzistencí. Pět stínů je úplně matných a jeden je celkem třpytivý. Pokud milujete výrazné barvy, tak ty zde nehledejte, jedná se čistě o podzimní více či méně nenápadné líčení. V nabídce si můžete vybrat z odstínů úplně světlounkých až po zajímavé šedo-hnědé a další. Co mě překvapilo nejvíce je ta textura - krémově-pudrová, opravdu! Když jsem to poprvé četla, ťukala jsem si na čelo. Jak může být něco zároveň krémové a pudrové? To přece nejde dohromady. Ale je to tak. Stíny jsou opravdu velmi jemné jako krém, ale na víčku vytvoří pudrovou konzistenci a krásně s ním splynou. A velmi dobře drží. Pigmentace stínů je taky báječná, obzvlášť když vezmu v potaz, že jsou matné a ty se zkrátka hůř vyrábí, krásně se s nimi pracuje a jde je velice snadno rozmazat do ztracena, když chcete vytvářet elegantní podzimní kouřovky.




Vlastním odstín č. 4 rosewood, ale byl to opravdu boj se rozhodnout, kterou barvičku si odnést domů, protože já miluji i ty nenápadné světlé odstíny. Čtverka nakonec vyhrála díky zajímavé barvě, která je pro mě jedničkou na podzim. Balení je opravdu krásné a bytelné, stínů je tam 7 g a věřte, že je určitě nevypotřebujete hned, protože krásně kryjí už v první vrstvě. Cena je 590 korun za jeden stín.






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře!