pondělí 13. října 2014

Makeup revolution London - recenze několika výrobků

O tom, že makeup revolution London má nyní i české zastoupení jsem vám psala začátkem září. Zmiňovala jsem se i o tom, které produkty bych tak nějak chtěla vyzkoušet, a které mě nechaly úplně klidnou. Máme tu říjen a s ním i recenzi na čtyři výrobky od Makeup revolution London, které jsem zakoupila a vyzkoušela. Konala se tedy u mě doma taky "makeupová revoluce"?


Koupila jsem si tvářenku, rtěnku, paletku na obočí a řasenku. Začnu asi od nejlepšího a postupně se propracujeme k propadáku celého mého nákupu.







Klasické pudrové tvářenky seženete na stránkách makeuprevolution.cz za 45,-, ty krémové jsou potom o něco dražší, ale stále to není nic, co by mělo vaši peněženku nějak zásadně zruinovat. Balení je klasické, plastové, úměrné cenně produktu a zkrátka ničím nenadchne. Zakoupila jsem si ji v odstínu Treat, což je taková krásná oranžovo-růžová barva, světlá a nádherná teď na podzim. Balení má 3,4 g, obsahuje lehce třpytek, řekla bych "tak akorát" a odstín je i hezky pigmentovaný. Výdrž je taková střední, určitě s vámi nedá celý den, ale na druhou stranu si tvářenka nehraje na žádnou dlouhotrvající, takže jsem od ní ani výdrž neočekávala. Za mě je to určitě fajn produkt, který nezklame a příjemně potěší.






Sadu na úpravu obočí koupíte za zhruba 109 korun. Obsahuje tři barevné pudry, jeden vosk na zafixování, malou pinzetku, zrcátko a štěteček. Balení je poměrně bytelné, opět klasicky černé, jak je u makeup revolution věcí zvykem. Z téhle paletky používám pouze středně tmavý pudr a vosk. Pudry jsou na moje obočí barevně trošku mimo, hodil by se mi ještě jeden takový o něco světlejší než je ten nejtmavější. Světlý pudr na můj vkus skoro vůbec nebarví a vosk obočí nezafixuje na nějak extra dlouhou dobu. Popravdě mě sada trošku zklamala, protože jsem doufala, že najdu obdobu Benefit paletky na obočí a bohužel. Pro úplně začátečníky v oblasti obočí bude tahle paletka fajn, za cenu skoro sto korun pořídíte něco, s čím můžete bezpečně trénovat a co bude fajn, když někam pojedete. Pro někoho, kdo už si s obočím ví rady a ví, co pro jeho úpravu potřebuje, bude tahle paletka, podle mě, zbytečností.






Rtěnek nabízí makeuprevolution spooustu. Ty klasické můžete mít už od 45 korun a prodávají se až ve 30ti odstínech z toho čtyři jsou matné. A já si přesně takovou vybrala. Odstín Divine je taková matná panenkovská světle růžová. Na obalu se mi nejvíc líbí to, že rtěnka má barevný proužek nahoře na víčku, což je příjemná změna oproti tomu, že ostatní ho mají dole. Jinak je obal celkem bytelný a na rtěnku i příjemný, ačkoliv se jedná o plast. Plusy této rtěnky jsou určitě její pigmentace, která je vážně parádní a to, že rtěnka je opravdu matná. Bohužel, hrozně leze do vrásek. Ale naprosto strašným způsobem. Zvýrazňuje snad i vrásky, které nemáte. A to mi na ní vadí nejvíc, protože potom vypadá na rtech naprosto otřesně a nic tomu nepomáhá. Navíc je poměrně hutná, hodně vysušuje a o výdrži ani nemluvím.




Propadák mého nákupu? Jednoznačně řasenka Amazing volume waterproof. A je to hned ze dvou pro mě zásadních důvodů - za prvé není zas tak voděodolná. Je, ale trvá strašně dlouho, než zaschne, aby se stala voděodolnou. Taky mi vadí, že na řasách nevydrží ani hodinu. a hned je pryč. A za druhé má neuvěřitelně vypelichaný kartáček, až jsem si myslela, že je to jen nějaký špatný vtip (a amazing volume se taky nekonal). Navíc štětiny stále vypadávají, takže se vám stane, že vám při malování spadne na řasu, hůř do oka. A tohle mi stačí k tomu, abych ji zařadila na seznam věcí "ne, díky".

Makeup revolution mě tedy úplně neoslovil. Nemyslím, že všechno co vyrábí, je špatné. Tvářenky, stíny a i rtěnky jsou podle mě fajn produkty za dobrou cenu, ale ničím úplně nepřekvapí. Tyhle produkty bych si asi v budoucnu i objednala - i když mě jejich matná rtěnka zklamala, dala bych šanci krémovějším. A co vy? Máte něco od této značky? Jak jste s tím spokojení?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře!