pondělí 8. září 2014

Makeuprevolution u nás

Makeuprevolution je značka z Londýna, která nabízí spoustu produktů dekorativní kosmetiky jako paletky očních stínů, rtěnky, tvářenky nebo bronzery. Někdo ji přirovnává k MUA jiný ke Sleeku. Nedávno se jí spustil český eshop, takže můžeme směle utrácet naše výplaty/kapesné. Co konkrétního si tedy můžete objednat?


Nabídka stínů a paletek je obrovská a najdete tu jak barevné, tak nude odstíny. Mě ovšem nechaly celkem chladnou, protože mi přijdou až moc třpytivé a já radši ty matné no..




Co mě ale chladnou nenechalo byly tvářenky, ty se mi líbily opravdu moc. Na výběr z několika odstínů a ze dvou základních typů - klasické pudrové za 45,- a krémové za 69,-. No a pokud se vám to zdá málo, tak dělají i krásně vypadající paletku tvářenek za 269,-.





Další co bych chtěla zkusit jsou jejich rtěnky, lesky a patlátka na rty. Cena rtěnek začíná na pouhých 45,- a postupně se zvyšuje, odstínů je tu velká spousta a opět jsou v nabídce jak barevné a výrazné, tak nenápadné a přirozené.



Zaujala mě i paletka stínů na obočí v praktickém balení se štětečkem, voskem a pinzetou a paletka korektorů, kterou bych chtěla vyzkoušet hlavně proto, že jí podle obrázku tolik nevěřím a chtěla bych být "příjemně překvapená".

Co se líbí vám? Plánujete si něco koupit nebo vás tahle "revoluce z Londýna" nechala úplně v klidu?

Kosmetiku makeuprevolution si můžete objednat na:

Všechny fotky použity z foxyhelena.com

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře!