čtvrtek 28. srpna 2014

Rimmel stay matte primer


Zaregistrovali jste zářijovou Elle? Jako dárek jste si mohli vybrat mezi BB krémem od Rimmelu nebo primeru ( i když jsem si asi jako správně naivní Čech myslela, že tam budu obojí). Já zvolila variantu s primerem, protože jsem na něj koukala už dřív v drogerii a přišel mi trochu odlišný než ty, na které jsem zvyklá. Tak a tady jsou moje poznatky, postřehy a cokoliv co chcete, aby to bylo.

Obecně se jedná o bázi, která má hlavně zmatnit pleť a prodloužit výdrž make-upu. Lze ho nosit pod make-uo a nebo jen tak samostatný na dny, kdy se cítíte, že žádný make-up nepotřebujete (hahahahahaha). Co lze spolehlivě odkývat, je pravda o tom, že produkt dokáže krásně zmatnit. Mastnota z obličeje krásně mizí a vy máte tu "sametově" jemnou nelesknoucí se pokožku. Navíc texturou připomíná jemný krém, ale i tak je nacpaný silikony o tom žádná. Je bezbarvý a balení obsahuje 30 ml, což je určitě dostačující množství. Obal je hezký, není přeplácaný, báze se dá snadno dávkovat a nevím, kde bych zde našla nějakou chybu.

Jediné co mě mrzí je, že jsem nezaznamenala absolutně žádný rozdíl ve výdrži make-upu s ním a bez něj. Dokonce jsem si i na půlku obličeje dala primer a na druhou ne a sledovala, jak se budou lišit. Nijak. Ano, krásně zmatní, ale výdrž u mě neprodloužil a to od primeru očekávám ze všeho nejvíc. 

Mám Rimmel ráda, miluju make-upy, rtěnky, laky, ale tuhle bázi/primer řadím k věcem, které bych si určitě znovu nekoupila, protože od něj zkrátka nedostanu to, co bych chtěla a co sliboval, že umí. 



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře!