čtvrtek 28. srpna 2014

Srpnový ladybox


O Ladyboxu a edici v červenci už to článek byl, dnes je konec srpna a s ním nová krabička krásy. Srpnová krabička se nesla v duchu léta, byla barevně vyladěná a díky ní jste mohli zavzpomínat nebo se připravit na letošní dovolenou. Obsahovala pět plných produktů, jedno balení vzorečků a opět slevový kupón 10% na kabelky Dara bags. Pokud někdo tuto slevu chcete, ráda vám ji dám.


1. Keims Regenerační balzám na rty s ginkobilobou, 10 ml, plné balení
Prodejní cena: 199,-
Ofic. text: Gingo biloba je silným antioxidantem, poskytuje ochranu proti volným radikálům, a předchází tak předčasnému stárnutí jemné a citlivé pokožky rtů. Balzám obsahuje SPF 15.
Můj názor: Já mám teda balzámů na rty hodně, dopustit nedám hlavně na ten od Piz Buin, o kterém jsem psala zde, ale tento nevypadá vůbec špatně. Je tekutý, takže nečekejte klasickou tyčinku, vůní mi připomíná lékárny. Značku Keims zatím neznám, v minulém ladyboxu bylo několik vzorečků, které jsem ale nestihla ještě vyzkoušet.

2. Jordana Linkovač se štetečkem Semi-permantent, 4,5 ml, plné balení
Prodejní cena: 59,-
Ofic. text: Tekuté linky ve vybraném barevném letním odstínu rozzáří vaše každodenní líčení. Zavzpomínejte na barvy léta se zářivými odstíny. Linky vydrží celý den a tenký štěteček umožní precizní aplikaci.
Můj názor: Já dostala linky fialové. Nejsem z nich nadšená hlavně proto, že si barevné linky vůbec nedělám, ale i tak jsem je vyzkoušela. Se štětečkem se pracuje opravdu hezky, ale barva není tak výrazná, jak se na první pohled zdá a rychle bledne.

3. Anatomicals sprchový gel, 250 ml, plné balení
Prodejní cena: 119,-
Ofic. text: Sprchový gel Anatomicals je osvěžujícím společníkem pro každý všední den. Jemně z pokožky umývá nečistoty a navíc skvěle voní. Zábavné barevné balení dodá vaší koupelně šťávu.
Můj názor: Určitě super věc, sprcháčů (a ještě ke všemu takhle krásných) není nikdy dost. Vůně mi připomíná růže, ale to je možná jen můj pocit, tak či tak jsem za něj ráda.

4. Pease lak na nehty, 9 ml, plné balení
Prodejní cena: 75,-
Ofic. text: Barevný lak na nehty poskytne vašim nehtům zářivou dlouhotrvající barvu a lesk. Inovativní složení se snadno aplikuje, rychle zasychá a dlouho vydrží dokonalé a krásné.
Můj názor: Tak tohle miluju! Barva je úplně nádherná, nanášení precizní, zatím i obstojně drží a celkově jsem hrozně ráda, že jsem dostala tento odstín, protože žádný takový ještě nemám a na nehtech je k pomilování.

5. Calypso demake-up odličovací houbičky viskózní, plné balení
Prodejní cena: 27,-
Ofic. text: Houbička díky své pórovité struktuře představuje šikovného pomocníka při odličování a čistění pleti. Absorbuje velmi snadno odličovací prostředky a dokonale odstraňuje z pleti veškeré nečistoty.
Můj názor: S houbičkou jsem se setkala jen jednou a to mi příliš nevyhovovala, protože byla tvrdá a pleť drhla. Tyto vypadají o něco lépe a těším se, až je vyzkouším.

6. Mixa testovací balíček pro pleť i pokožku celého těla, vzorky
Ofic. text: Kosmetika Mixa je odborníkem v péči o citlivou pleť. Vysoká koncentrace aktivních látek vám zaručí maximální účinnost, zatímco hypoalergenní složení garantuje minimální riziko alergické reakce.
Obsahuje CC krém, tělové mléko a krém na pleť.
Můj názor: CC krém jsem od této značky zkoušela a nějak mě neoslovil, tak mu dám ještě jednu šanci, proč ne. Ostatní neznám, vyzkouším.

Kdybych to měla shrnout, určitě tento ladybox hodnotím jako jeden z povedenějších - spousta plných balení a krásných produktů, které určitě potěšili nejednu z nás. A co vy? Objednávali jste srpnový ladybox?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře!