pondělí 16. června 2014

They're real push-up liner od Benefitu


První gelové linky ve "fixe". Tak jsme se dočkaly. Nebo spíš - já jsem se dočkala a konečně je mám, po všech těch soutěžích, reklamách, kampaních a všeho toho cirkusu, jsem si v Sephoře vyzvedla vzoreček těchto linek zdarma. A vy jste mohli taky, mám takový dojem od 10.6. do 12.6., ale nechci si vymýšlet. Sephora to rozesílala "členkách klubu" poštou :-)



No a tak je mám. Malé roztomilé linky, na které jsem se strašně moc těšila. Něco o nich z oficiálních stránek Benefitu. Jak už jsem zmínila v úvodu, jsou to vůbec první gelové linky ve fixe/tužce/aplikátoru - jak chcete, které se údajně nerozmazávají, zaschnou a obejmou vaše oko tak, že vypadá větší. 91% slečen nebo žen potom řeklo, že linky vydrží dlouho nehnutě na svém místě, 81% uvedlo, že linky jsou voděodolné a 84%, že oči vypadaly větší. Na ofic. stránkách převládají kladné reakce na tento produkt, což ve mně pochopitelně vyvolalo velká očekávání.


Linky jsou v takovém černém plastovém obalu, mají víčko, které se dá snadno oddělat a vevnitř se nachází samotný aplikátor, který je před prvním použitím pojištěný gumovou oranžovou zátkou, kterou jednoduše vyndáte. A zahodíte. Nejspíš. Gel dostáváte ven pomocí druhého konce linek, kterým točíte. Stejný princip jako u některých korektorů, které mají na jednom konci štěteček a druhým koncem točíte a dostáváte na štěteček barvu. Na poprvé to vůbec nechtělo fungovat, točila jsem jako blázen a vůbec nic.. pak k mé smůle vyšlo gelu až moc.


Teď k mému názoru. Já jsem zklamaná. A to opravdu hodně. Čekala jsem, jak bude aplikace jednoduchá a ono dostat se tím koncem do koutku oka, kde chcete vytvořit jednotnou tenkou linku je poměrně složité. Gel se navíc poměrně drolí, takže mi po druhém nátěru padaly kousky linek pod víčka. Vadilo mi i to, že jsem linky měla po půl hodině nošení obtisknuté na horním víčku. Ne celé, ale takovou šedo-černou šmouhu.

S čím ale souhlasit můžu, je to, že linka skutečně drží na svém místě. Až tak moc, že nejde odlíčit.. Bavila jsem se o tom se slečnou v Sephoře a ta mi hned říkala, že se to hodně špatně odličuje, a že Benefit měl rovnou vyvinout nějaký odličovač, protože jinak je to hrůza (edit. 30.6. - odličovač na tyto linky už existuje!). Sama přiznala, že jí samotné se s tím linka kreslí velmi obtížně. Na druhou stranu, troufám si tvrdit, že linka je víc voděodolná, než moje běžné linky, co nosím téměř každý den a barvou je krásně černá. A ano - oči vypadaly větší. Ale s kterou linkou nevypadají?

vlevo: linky a řasenka, vpravo: nic
Velkou verzi těchto linek si asi určitě nekoupím a zůstanu věrná linkám, které používám. A co vy, dáváte jim palec nahoru nebo je to pro vás propadák? 




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře!