pátek 13. června 2014

Fake up od Benefitu

Fake up je korektor pod oční víčka od značky Benefit, který je trochu jiný než ostatní korektory. Navíc totiž obsahuje hydratační složku, která má zamezit tomu, že se bude oční okolí vysušovat. Já mám odstín 01 light, vyrábí se ještě v odstínu medium a dark. Je v krásním obalu, velikosti zhruba jako rtěnka a nanáší se přímo z této tuby nebo prstem, jak je vám to příjemnější. Produkt pak buď prsty nebo štětcem rozetřete pod vaše víčka. Hydratační složka obsahuje vitamín E a extrakt z jablečných semen. Na stránkách Benefitu tvrdí, že je prokázáno, že hydratuje až 6 hodin. No, posuďte sami. 

Nápad s tím, že by vaše oční okolí mělo "něco" hydratovat je podle mě dobrý a určitě tomu fandím. Jen by to chtělo možná hydratovat něčím jiným, protože mně tato složka kolek samotného korektoru přijde taková "nijaká". Je silikonová až mastná a ano, trochu hydratuje, ale nic zázračného to není. Korektor sám o sobě je lehký, lehce se s ním pracuje, ale větší kruhy pod očima nebo pupínky nezakryje. Oční okolí krásně projasní, ale větší kruhy s ním podle mě nezakryjete. 
Asi jsem čekala zázrak a on se po všech těch přečtených recenzích nějak nekonal. Jak totiž všichni něco chválí, člověk si vytvoří představu o tom, jak je to úžasné a všehoschopné. O to víc ho pak mrzí, když zjistí, že zas takový převratný vynález to nebyl. Já si ho asi znovu nekoupím, i když mám Benefit moc ráda a na některé jejich výrobky nedám dopustit. Nápad super, ale na mě to nějak nefunguje. Korektor sám o sobě je příjemný, ale větší krytí nezvládá a do večera už ani není poznat, že nějaký korektor na očích mám. A navíc ta cena, která není nijak nízká.. ta mě od další koupě odrazuje dvakrát tolik. 





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře!