pátek 20. června 2014

P2 kosmetika a povídání z Drážďan




Tento týden jsem prožila tu nejúžasnější věc. Viděla jsem naživo svoji nejvíc nejoblíbenější kapelu. A když někoho milujete neskutečně dlouhou dobu, je pro vás jeden koncert zážitkem na celý život. Hlavně když doposud nebyla žádná možnost, jak je kdekoliv vidět. Takže jsem nejšťastnější. A aby toho nebyla málo, zvládla jsem ročníkovou zkoušku a mířím do druháku, jupí.



Koncert byl v Drážďanech, které nejsou ani nijak z ruky. Z Prahy je to co by kamenem dohodil. Jak říká moje babička. Já jela se Student Agency, sympatická cena - nadstandardní servis. Přijela jsem do Drážďan zhruba ve dvanáct v poledne a do večera byla spousta času = čas na nákupy. Nečekejte žádné průvodce památkami, protože já skutečně jen nakupovala (strašnej ignorant). Moje první kroky vedly na Prager Strasse, která je kousíček od hlavního nádraží a i od místa, kde vás vysadí "žlutý autobus". Zde se nachází spousta obchodů, které jsou více či méně známé. Já si nejvíc užila slevy v HM, kterých jsem napočítala při cestě do Altmark galerie (=obrovskej nákupák!)celkem čtyři, německé DM, Claire's, Mango outlet (který je v patře nad klasickým Mangem, ale nabízí levnější kousky značky Mango), Starbucks atd. Německé DM je úžasné a dnes budu taky mluvit hodně o kosmetice značky P2, kterou německé DM nabízí a cenově je velmi levná. Koupila jsem si dva laky, rtěnku a stíny.


Stíny jsou v takové šroubovací plastové krabičce, která není jedna z nejhezčích co znám, ale dá se. Název je "eye dream eye shadow" a mám je v odstínu 200 morning brightness. Jeden stín je čistě růžový a druhý je takový nakombinovaný, tmavě růžová s hnědou, zlatou, bronzovou, atd. Na ten jsem byla zvědavá víc. Ten světle růžový mě trošku zklamal, protože skoro vůbec nebarví, jen lehce práší. Ten druhý je mnohem lepší a tak trochu zábavnější. Lze si z něj namíchat pokaždé jiný a originální odstín. Ale doporučuju nanášet nějakým štětcem, který příliš netlačí, protože jinak si jednotlivé barvy na stínu smícháte dohromady navždy. Výdrž je úměrná ceně, která byla zhruba 1,5 eura. Bez primeru to nejspíš u těchto stínů nepůjde.


Další věcí je rtěnka "pure color lipstick" v odstínu 012 Kärntner-strasse. Je ve stejném obalu jako stíny, takže za mě žádná sláva, ale pigmentace těchto rtěnek byla neuvěřitelná. Zkoušela jsem si na ruku spoustu odstínů a všechny byly překrásně barevné. A rozhodovala jsem se mezi sytě oranžovou a touto přirozenou, kterou jsem si nakonec i koupila. Je to taková červeno-růžová a na mých rtech vypadá opravdu hodně přirozeně. Cena zhruba 1,5 euro. Výdrž je v celku dobrá. Nestěžuji si :-)


A posledním byly laky. Koupila jsem si dva "rich care plus color polish" laky v odstínech 050 so soft a 040 so fresh. Obsahují "oxygen carrier", takže by vaše nehty neměly být zabarvené, zničené apod. Barvy jsou hodně světlé a textura je poměrně tekutá. Zatím jsem na nehtech měla pouze odstín so soft a ten je moc pěkný, kryje ve dvou vrstvách, rychle schne a působí poměrně jemně a decentně. Cena 1,95 euro.


Taky jsem neodolala a nakoupila i jiné věci než jen kosmetiku P2. Konkrétně jsem si konečně koupila baby lips od Maybelline v odstínu peach kiss a ta vůně je prostě úžasná! A miluju ho! Krásně vyhladí rty, hydratuje, dodá přirozený lesk a na mých rtech drží jako ještě nic předtím. Rozhodně uvažuju o koupi dalšího.


No a neodolala jsem ani páskům na nos od Essence. Balení obsahuje tři pásky na nos, které mají odstraňovat póry. No, asi největší propadák z mých nákupů. Pásek se mi odlepoval, nedržel a vůbec nic neudělal. Ještě mám v balení dva, tak snad to bude příště trochu lepší. Víte o nějakých páscích na póry, co jsou vážně dobré?

A co jiného z nákupů? Koupila jsem si opravdu krásné sako v HM za 15 euro (původně stálo 40 euro). A na chladnější letní dny je úžasné. Je delší, má výrazné knoflíky a prostě to byla láska. Taky jsem utratila milion euro za nejdražší kafe ve Starbucks a dalších milion za ještě dražší bagel. No co, jednou za rok můžu. Snad. Drážďany jsou moc krásné město podobné podle mě trochu Vídni a určitě se sem chci ještě někdy podívat. noční život je tu trochu no..mrtvý. Ale všichni jezdí na kolech, smějí se, je tu spousta laviček, velký park kousek od centra, bio potraviny na každém kroku a všichni jsou hrozně laskaví.

2 komentáře:

  1. Anonymní9:59

    Prosimtě, ty pásky na vážně, vážně mokrý nos lepit musíš : D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No poprvé jsem je sice lepila na suchý (dement :D ),ale další dva už na mokrý a stejně to nic neudělalo, takže pořád propadák.

      Vymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!