sobota 21. června 2014

Sheinside.com recenze

Sheinside.com je internetová stránka s oblečením, doplňky a různými věcmi všeho druhu. A já se rozhodla ji jednoho dne vyzkoušet. Tím dnem byl 29. květen (shodou okolností moje narozeniny) a já si objednala celkem šest věcí. Troje šaty, jednu čelenku, jedno tričko a sadu 32 štětců, kterým se chci věnovat samostatně. Dnes tedy obecné povídání.

Co se týče výběru, tak na sheinside je opravdu rozmanitý. Najdete tu toho spoustu! Je zajímavé, že zde najdete např. levné napodobeniny více či méně známých modelů, což mě osobně nevadí, ale nevyhledávám to. Ale vím, že zde jsou repliky známých šatů za dostupnou cenu. Platí se předem, přes paypal a poštovné bývá většinou zdarma. Nebo takhle - dřív bylo celosvětově zdarma, teď je zdarma nad objednávku nad 30 dolarů. Doba doručení je uváděna jako 5 - 15 pracovních dnů. Já objednávala 29. května a balíček přišel 18. června. Super ale je, že na sheinside můžete sledovat svoji objednávku, takže víte, co se s ní v současné době děje a kde se nachází. Ta má letěla přes Hong Kong a mohla jsem sledovat celou její cestu až k nám do Čech.
Balíček přišel v pořádku, každá věc byla zabalená zvlášť. Za těchto šest věcí jsem zaplatila celkem 92 dolarů. Mrkneme se tedy na jednotlivé kousky konkrétně! První vám představím svoje šaty. Nevím jak vy, ale já jsem úplný šatoholic (pokud něco takového existuje). Mám jich snad milion a pořád jich nemám dost. Myslím, že spustě slečen šaty moc sluší a dělají je mnohem víc krásnější, než třeba kalhoty. Ale to je můj názor.





První co jsem objednala jsou tyto krásné modro-bílé s králíčky. Ti jsou potištění po celé látce a ke krku mají šaty bílý límeček. Velikost je na výběr jen jedna. Šaty vypadají opravdu krásně a mám je moc ráda, jen s kvalitou to není žádná výhra, všude z toho trčí nitě a kolem kapsiček mám malou díru, takže na jednu stranu zklamání na tu druhou láska. Oceňuji to, že se v pase dají utáhnout dle vaší libosti. Cena: 20,17 dolarů. Koupíte zde.


Další jsou tyto modré s kytičkami, materiál je hodně obyčejný, ale potisk je moc krásný. Jako ty předchozí se dají v pase stáhnout a vytvoří tak mnohem hezčí postavu, protože zvýrazní pas. Kvalita je v pořádku. Jsou o něco delší než ty první. Cena: 13,58 dolarů. Koupíte zde.


Poslední jsou tyto bílé s ptáčky. Musím říct, že ten potisk je opravdu nádherný. Decentní, ale přitom originální a úžasný na léto, jaro nebo podzim. Jediné co je špatně je délka. Ta je opravdu moc krátká. Ale nevzdávám to, pořídím si bílé elastické kraťase a budu to nosit s nimi! ha! Kvalita je z těchto tří šatů asi nejlepší. Cena: 19,88 dolarů. Koupíte zde.


Další je toto tričko s nápisek "geek", které teda opravdu miluji. Jsem velký oblíbenec volných triček, které mají "jakoby" ohrnuté rukávy a nápis geek tomu dodává ten správný šmrc. Za mě opravdu velký palec nahoru! Cena: 9.60 dolarů. Koupíte zde.


Poslední je tato čelenka, která je zatím někde mezi, protože je z hodně tvrdého materiálu a celkem do hlavy tlačí, na druhou stranu je originální a krásně oživí jinak nudné rozpuštěné kadeře.. Cena: 7,28 dolarů. Koupíte zde.

Sheinside je podle mě bezva. Mají úžasný program tzv. sheinside bodů, které sbíráte tím, že nakupujete, komentujete, postujete fotky ve věcech z shesinside nebo zvete vaše kamarády. Častokrát mají různé slevové kódy na 15 nebo 20% a pokud sháníte originální kousky za příznivé ceny, jděte do toho. Jen je teda škoda, že na takové zaoceánské objednávky se zkrátka čeká mnohem déle, než to bývá, když si objednáte něco v Česku.

1 komentář:

  1. Wow, ta celenka je super! Jinak moc pekny clanek! :)

    everythingononepaper.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!