pátek 20. června 2014

Porefessional agent zero shine od Benefitu


Mám ho už delší dobu a pořád si říkám, že musím napsat pár řádků i o něm. Takže jdeme na to - pudr značky Benefit, the Porefessional, agent zero shine. Tento pudr má minimalizovat lesk a vyhladit kůži. Je v obalu společně se štětečkem, kterým ho můžete nanášet. Přijde mi jako nejideálnější pudr s sebou na cesty nebo do kabelky.



Musím se přiznat, že moje hodnocení je tak někde mezi "dobrým" a "špatným". Protože na jednu stranu pudr opravdu krásně zmatní, pohltí mastnotu a pleť je nádherně vyhlazená. Ale ten obal.. já si prostě myslím, že je špatný. Pudr totiž vyklepáváte do víčka, odtud ho nabíráte přiloženým štětcem a aplikujete na pleť. Jenže produktu padá do víčka hrozně moc, a když ho nanáším na pleť, padá i odtud. Moje zklamání navíc podpořil fakt, že do měsíce jsem agenta zero shine měla vypotřebovaného. A nejednalo se o nejlevnější produkt! Taky mi přijde, že pudru je tam bídně málo na to, jak obal působí.


Jsem trochu rozpolcená ohledně toho, jestli koupit nebo nekoupit znovu. Ale nejspíš koupit, když bude v akci za levnější a příznivější cenu.

skutečné množství produktu


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře!