čtvrtek 12. června 2014

Balea produkty #1

Balea je privátní značka drogerie DM a nabízí spoustu věcí - od kosmetiky, přes péči na vlasy až po věci denních potřeb. Vyznačuje se tím, že není vůbec drahá a dají se v ní najít fajn produkty. Dnes se zaměřím na pár vybraných, které jsem si v posledním měsíci koupila a napíšu můj názor, jestli koupit nebo nekoupit. 

1. Pleťové masky Balea
Zkušenosti mám zatím s Čistící pleťovou maskou se zinkem a s Regenerační pleťovou maskou s mlékem a medem. Cena je okolo čtyřiceti korun, výš to myslím nejde. Jedno balení vám vyjde klidně i na čtyři a víc masek :-) 
Ta Čistící se zinkem je:
- klasické bílé barvy
- bez výrazné vůně nebo zápachu
- po nanesení zaschne a smyje se vodou
- pleť lehce zmatní a vysuší (určitě asi nedoporučuji lidem, co mají suchou pleť)
Na mě by konzistence mohla být trochu víc hutnější, mám radši, když na pleti vznikne silnější a jednotnější vrstva, tato mi konzistencí připomínala spíš hustší krém. Trochu chladí, ale zázrak to taky úplně není. S tím čištěním to taky není úplný zázrak, ale celkem hezky dokáže sjednotit pleť a vysušit pupínky. Za tu cenu bych si ji znovu koupila

Regenerační s mlékem a medem:
- klasické bílé barvy
- krásně voní po medu
- pleť je po ní hebká a jemná
- pleť po ní může být mastnější 
Konzistence je opět stejná jako u té zinkové, myslím, že všechny tyhle Balea masky jsou na stejném principu (kromě té slupovací). Ale tato opravdu krásně voní - med a mléko je opravdu vůně pro mě. Mě maska hezky hydratuje, ale možná až moc, takže mám potom trochu mastný obličej. I tak bych si ji za tu cenu koupila znovu

2. Krém na ruce s papájou (limitovaná edice)

Za mě úplně úžasné! Byla jsem hrozně mile překvapená. Mým oblíbencem v oblasti mazání rukou byl vždy krém od Garnier, ale tento od značky Balea zařazuji také do žebříčku oblíbenců. Krásné voní, hydratuje a rychle se vstřebává, nezanechává ruce mastné, ale krásně hydratované. Já totiž opravdu nemám ráda, když mám po namazání ještě další půl hodinu mastné ruce, že nemůžu dělat vůbec nic. Navíc - jedná se o limitovanou edici (předpokládám, že letní). Určitě bych si koupila ten stejný a nebo jiný od stejné značky. 


3. Balzám na nohy 

Nevím proč se to jmenuje "balzám", když ve skutečnosti je to balení ve spreji, ale budiž.. Ať je to tedy Nebelvír balzám na nohy. Má zmírňovat tvorbu tvrdé a hrubé kůže a zabraňovat vznikat puchýřů a otlaků. A podle mě to žádný výherce soutěže o nejkrásnější vůni není, podle mě to pěkně smrdí.. Nohy si tím "šplíchám" každý večer a musím říct, že tvrdá kůže např. na patách se trošičku změkčila, ale puchýřům ani otlakům to teda na shledanou neřeklo. Stále je mám. Takže žádný zázrak. Jediné co mě na tom baví, je to balení ve spreji, kde si tím smradem neumažete ruce.. když už. Příště bych si to nekoupila. 


4. Krém na nohy s bambuckým máslem a vitamíny

Podle mě nemá žádný účinek, je celkem jemný, já mám na nohy raději hutné krémy, protože je nanáším hlavně na noc. Je bez zápachu a vůně. Peeling na nohy z této řady je podle mě mnohem lepší, tento krém bych si znovu nekoupila. Ani kvůli ceně, která je nějakých směšných 40 korun. 


5. Kuchyňské mýdlo 

Toto mýdlo s vůní pomerančů a grapefruitu už je naše asi čtvrté balení. Máme ho hodně rádi zvlášť díky vlastnosti, že dokáže pohltit i větší zápachy z rukou jako je cibule, ryby apod. Taky obsahuje antibakteriální látky, takže ho kupuje i do koupelny, v tom snad není žádný rozdíl. Toto mýdlo si kupuji a určitě bych si ho koupila i příště. Protože za málo peněz - hodně muziky.


6. Balzám na vlasy oil repair 

Je určen pro extrémně poškozené a suché vlasy, já si ho koupila proto, že mám prodloužené vlasy a ty bývají u konečků hodně suché, takže potřebují trochu pomoct. Má obsahovat pečující arganový olej, pšeničné proteiny, panthenol, glycerín a stimulovat vlasové kořínky a posilovat vlasová vlákna. Maska pěkně voní, něco mezi kokosem a vanilkou, nejde to přesně určit, ale není to nic, co by smrdělo. Je jemná, lehce se nanáší, balení obsahuje 200 ml balzámu. Po umytí jsou vlasy hebké, voňavé a hezky se rozčesávají. Pro mě je to v celku "vyhovující". Stále mám raději asi masky na vlasy, ale tento balzám není ani špatný, ani dobrý. Do konečků si stejně ještě dávám olejíček na vlasy, protože ty mám opravdu hodně suché. Tento balzám bych si znovu koupila asi jen možná.. 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře!