neděle 25. května 2014

Rimmel 60 second by Rita Ora

Víkend jsem strávila v komisi na volbách do Evropského parlamentu. Nebyla to bůhvíjaká zábava, ale jako brigáda vyhovující. V pátek jsem si proto nalakovala nehty tímto lakem s tím, že ho otestuji, jak vydrží na nehtech v době poctivého sčítání té pětiny hlasů, ehm.
Něco málo o produktu - jedná se o lak od značky Rimmel z kolekce, kterou navrhovala Rita Ora, tento je odstín 203 Lose your lingerie. Mám ještě jeden z této kolekce v odstínu 873 Breakfast in bed, ale tento článek je věnován prvnímu zmíněnému.

Rimmel na svých stránkách tvrdí, že lak je: rychleschnoucí, obohacený o vitamin A a má "inovativní štěteček" pro perfektní pokrytí. No, za mě to bylo zklamání na plné čáře. Jedna vrstva mi pro perfektní pokrytí rozhodně nestačila, do 60 vteřin do určitě suché nebylo a i po 20 minutách se mi na nehtech obtiskávalo oblečení. To bych ale asi všechno nějak vstřebala, ale co mě dokáže příšerně naštvat je to, když se mi po JEDNOM dnu odře u konce nehtu lak. A ne na jednom prstu, ale asi na půlce mé ruky. Používám jak podlak, tak nadlak, takže o to víc to bylo pro mě zklamáním. Jediné co bych mohla pochválit je štěteček, je to takový ten velký, plochý, ale netvrdila bych o něm, že je inovativní. A barva je taky příjemná.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře!