středa 21. května 2014

BB krém od Benefitu


BB krémy se dočkaly své největší pozornosti tuším minulý nebo předminulý rok, kdy v televizi běžela reklama na BB krém od Garnier, od té doby se s nimi roztrhl pytel a každá značka už má svůj vlastní BB krém a některé i ten CC. Jaký je mezi nimi rozdíl? Aby BB krém mohl nést označení blamish balm musí obsahovat několik složek: hydratační krém, rozjasňovač, make-up a sluneční filtr. Je to taková kompletní korekce pleti. CC krém oproti tomu všemu často obsahuje navíc anti-age složku, je více podobný make-upu a měl by lépe krýt.
Upřímně si nemyslím, že BB nebo CC krémy jsou něco převratného, vždyť přece denní krém, krém proti opálení i rozjasňovače už dávno známe a používáme. Dokáží ale ušetřit čas, kdy stačí nanést jen jeden produkt místo dvou. Já jsem si bíbíčko oblíbila hlavně v létě, kdy je teplo, pleť se potí a všechno se roztéká. Teď se ale mrkneme na ten od značky Benefit, který je poměrně nový.
Jmenuje se "Bigger than BB", proč? Obsahuje prý navíc složky, které pohlcují mastnotu a dokáží navodit sametově hebkou pleť, že už nepotřebujete pudr. Já vlastním odstín 03 light/medium a musím říct, že je opravdu hodně světlý, určitě bych snesla i o odstín barevnější, ale tento vypadal na pokožce opravdu přirozeně. Co se mi opravdu líbí je, že vyrábí ještě dva světlejší odstíny, než je ten můj, což je podle mě skvělé. Většina BB krémů se kterými jsem se setkala, byly příliš tmavé nebo s nádechem oranžové. Když jsem koukala na nejsvětlejší odstín v Sephoře, byl úplně krásně tělově-bílý, malé plus pro všechny české bledule!

Taky musím pochválit obal, ono ostatně - obaly výrobků od Benefitu jsou pověstné tím, jak krásné a propracované jsou. Textura je trochu hutnější než jsem čekala, ale přitom velice příjemná a lehká. Po rozetření netvoří žádné mapy a krásně projasní a sjednotí pleť. Po nanesení mi přijde, že se opravdu méně lesknu, ale v půlce dne se mi už začne lesknout čelo a chce to určitě pudr. Ochranný faktor přípravku je 35 a je bez jakékoliv parfemace.
(po rozetření)

Já jsem s krémem spokojená. Koupila jsem si něco, co mě hydratuje, sjednotí a ochrání před sluníčkem, a to jediné v létě chci . Nepočítejte s krytím, to tento BB krém neumí. Nezakryjete s ním kruhy pod očima ani jiné nedostatky na pleti - na to musíte vzít korektor. Ale abych se přiznala, já nikdy problém s pletí neměla. Nikdy jsem neměla akné, mastnou nebo suchou nebo nějakou pleť. Mám zkrátka normální pleť, za což jsem šíleně moc ráda. Proto mi vyhovuje. Pokud chcete krém, který bude umět i krýt, zkuste CC krém nebo BB společně s korektor. Nebo váš oblíbený make-up.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře!