čtvrtek 29. května 2014

Nejzákladnější ovesná kaše

Ovesnou kaši mám moc ráda. Nesnídám jim každý den, to ne, ale je to jedna z mých nejvíc nejoblíbenějších snídaní, protože člověka krásně zasytí nehledě na všechno to zdravé a tak dále a tak dále. Ovesná kaše rozhodně není nudná bílo-šedá hmota, můžete ji připravit na spoustu způsobů. A to je na ní opravdu moc krásné! Ráda si do ní dám spoustu ovoce a snídani prodlužuji, co nejdéle to jde.

Budete potřebovat:
- 50 g ovesných vloček nebo tolik kolik sníte, můžete nebo nemusíte je namlít. Já melu. A používám k tomu ty nejvíc nejobyčejnější a nejlevnější vločky, co se prodávají.
- 350 ml mléka nebo vody nebo půl na půl, jak má kdo rád



Postup: 
V hrnci smícháme všechny suroviny dohromady, můžete přidat špetku soli (kterou jsem našla v množství receptů), ale já nedávám. Na mírném plameni pak vařte 4-5 minut. Míchejte! Kaše se moc ráda připaluje a dělá si, co chce, takže se jí musíte věnovat.

Když máte kaši hotovou je čistě na vás co si do ní dáte, puristé ji jedí jen lehce osolenou, já miluju variantu s banánem a burákovým máslem nebo jablky a skořicí. Ale můžete přidat například řecký jogurt, med, ořechy, jahody, borůvky, jakékoliv jiné sezónní ovoce, lžičku marmelády, kakao, nalámanou hořkou čokoládu, rozinky, kokos, sušené ovoce, nutellu prostě zkrátka covásjennapadne..
A co vy? Máte rádi ovesnou kaši? Co si do ní přidáváte na přilepšení?


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře!