pondělí 19. května 2014

Velký test černých očních linek

Jestli je něco, co na mně uvidíte téměř každý den, jsou to oční linky. Jsem do nich naprostý blázen a už skoro tři roky nevycházím ven bez černě orámovaných očí. Já vím, já vím - černé linky na běžné denní nošení nejsou nejideálnější, ale ponožky v sandálech se nám taky nelíbí a stále se najdou jedinci, kteří je nosí. Na tento článek jsem se moc těšila, doma se mi totiž válí spousta tekutých očních linek, které jsem někdy vyzkoušela a konečně nastala příležitost, jak moje roky linkování zúročit. Ještě bych ráda připomněla - to že některé linky nevyhovovaly mně, neznamená, že nebudou vyhovovat i vám. Každý jsme jiný, máme jiné preference, s něčím se nám pracuje líp, s něčím hůř.

1. Rimmel exaggerate eye liner
Rimmel linky jsou rozhodně pěkně pigmentované, černá je opravdu sytá. Štěteček linky je tvrdý a nepohyblivý, zkosený do takového malého kuželu, pokud to tak mohu říct. Dá se s ním vytvořit pěkná tlustá linka, s tou tenčí už si tak jistá nejsem. V koutku oka totiž nedokáže vytvořit jemnou linku a pokud s linkami začínáte, hrozí vám, že se vám zbytek štětečku obtiskne do řas a řasy potom na víčko. Na druhou stranu linka opravdu rychle schne, takže šikovným z vás stačí pár tahů a nemusíte dlouho čekat, než linka zaschne.
Cena: 139,- na eshopu  rimmel
Hodnocení: 3/5 

2.Benefit magic ink 
Linky značky benefit mají několik pomyslných plus - barva je hodně hodně intenzivní, krásná sytá černá, která opravdu dlouho vydrží, neslévá se a nedrolí. Štěteček je pohyblivý, tenký, takže s ním vykouzlíte tenkou i tlustou linky poměrně snadno. Co bych ale vytkla je kvalita štětečku. Benefit není zrovna nejlevnější značkou a nejsem jediná, které ze štětečku velmi často trčí jednotlivé štětiny, takže musíte hodně otírat, aby se vám vytvořil jednotný konec.
Cena: 20 dolarů, cca - 400,-(přepočítáno aktuálním kurzem ke dnu 19.5.)
Hodnocení: 4/5

3. Dermacol ultra black dipliner 
Co bych chtěla vyzdvihnout hned na začátku, tak že tyto linky jsou vhodné pro citlivé oči a pro nositelky kontaktních čoček. Dermacol na svých stránkách i tvrdí, že jsou voděodolné a na očích vydrží intenzivní až 6 hodin. Štěteček mají zase zkosený a nepohyblivý. Barva je krásně černá a opravdu hodně dlouho vydrží na svém místě. Linka se s nimi dá namalovat jak tenká tak tlustá. Jediné co bych vytkla, a co se mi s nimi stalo několikrát, je, že jakmile zaschnou, utvoří žmolek, který když v průběhu dne chcete přetřít další vrstvou, se rozdrolí a nevypadá to hezky.
Cena: 149,-
Hodnocení: 3/5

4. Bourjois liner
Tyto linky jsem si koupila hlavně kvůli tomu "revolučnímu" zmizíku. No, až tak revoluční nebyl. Barva je taková hodně slepená, strašně dlouho se "táhne" na štětečku. Ten je tenký, pohyblivý, celkem praktický pro dělání tenkých i tlustých linek. Zázrak zmizíku spočívá v tom, že linky vydrolí, takže na víčku potom máte malé zbytky linek, které jste chtěli smazat.
Cena: 299,- na stránce krasa.cz
Hodnocení: 1/5

5. Dermacol precise black 
Jedna z mála linek ve fixe, co vlastním. A musím říct, že jsem celkem spokojená. Pokud hledáte něco, co vydrží, má intenzivní barvu a s čím se vám bude dobře začínat, tak myslím, že tento fix od Dermacolu je to pravé. Navíc je tato linka opět vhodná pro nositelky kontaktních čoček a citlivé oči. Hrot fixu je dlouhý, krásně se s ním dá vykreslit tenká i tlustá linka . Jediné co mi trochu vadí je, že se mi rozpíjí. Nevím, jestli to dělá jen mně nebo i ostatním, ale linka mi jakoby lehce "nateče" na strany. Snažila jsem se vám to na fotce vyfotit, tak doufám, že bude poznat co myslím.
Cena: 99,-
Hodnocení: 4/5

6. Maybelline master duo
Tuto linku jsem dostala k Vánocům. A musím říct, že tak úplně mě taky neoslovila. Má hodně zajímavý štěteček, je to taková kulatá malá placka na konci, díky které by jste měli vytvořit tenkou i tlustou linku. Přiznám se, že se mi nepovedlo ani jedno. Výdrž linek je dobrá, barvu bych snesla o něco černější, ale i přes to jsem se nedokázala s tím naučit kreslit. Navíc mi přijde, že když už se vám konečně podaří udělat tenkou hezkou linku, není tak intenzivně černá.
Cena: 8 dolarů na ofic. stránkách, přepočteno na koruny zhruba 160,-
Hodnocení: 1/5

7. Essence eyliner pen 
Další fix co vlastním. Jedná se o značku essence a musím říct, že ho nemám zas tak dlouho a už mi stihl celkem vyschnout, ztratit na intenzitě a hrot fixu se poničil, takže s ním teď nenakreslím vůbec nic. Na druhou stranu cenově jsou relativně dobře dostupné, takže pro úplného začátečníka, co ještě linky nikdy nenosil, si myslím ideální volba jen tak na vyzkoušenou. Ale pro někoho, kdo si dělá linky pravidelně spíš ne.
Cena: 65,-
Hodnocení: 1/5

8. Astor eye artist 
Výhodou těchto linek je tenký aplikátor na konci, je opět zkosený, nepohyblivý. Já mám osobně raději linky s pohyblivým štětečkem, ale tento aplikátor mě mile překvapil. Hezky se s nimi dá vykouzlit i ocásek na konci linky. Barva je opět krásná, té nemám co vytknout. Linky drží na svém místě opravdu velmi dlouho, neslévají se a podle všeho mají být voděodolné. To úplně nevím, já osobně si myslím, že žádná linka nevydrží například den u bazénu, ale to je můj názor :-)
Cena: okolo 150, -
Hodnocení: 4/5

9. Essence liquid ink 
Jedny z nejlevnějších linek, co tu dnem mám. A přiznám se, že moje nejpoužívanější. Miluju ten aplikátor, má krásně tenký štěteček, který se netřepí a velmi precizně se s ním maluje. Dokáže udělat tenkou i tlustou linku poměrně rychle a snadno. Mám doma už asi desáté, protože na ně nejspíš nedám nikdy dopustit. Zatím jsem nenašla linky, jejichž štěteček by mi vyhovoval tak jako ten od essence. Jediné mínus je, že linka příliš nevydrží, během dne ji člověk musí opravit a v koutku se občas slévá. Za mě ale dávám vysoké hodnocení, za prvé kvůli příznivé ceně, za druhé za štěteček a krásnou černou barvu.
Cena: 60,-
Hodnocení: 4/5

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře!