čtvrtek 26. března 2015

Březen - za kamna vlezem.

Březen. Měsíc, kdy mají má sestra a má nejlepší kamarádka narozeniny. Březen. Měsíc, kdy oficiálně končí zima. Březen. Měsíc, kdy se posouvá čas, venku už začíná být světlo a celkově svět začíná být víc barevnější. Březen. Měsíc, kdy jsem to s aktivitou na blogu zase tolik nepřeháněla. A tady je hned několik důvodů, proč tomu tak bylo.
Začátkem března jsem (samozřejmě jako vy všichni) chodila hodně do školy a do práce, taky mám tu stáž o které jsem psala v únorovém shrnutí novinek. Hodně se slavilo - sestřiny narozeniny dvakrát, jednou s ní a rodiči, podruhé s dalšími členy rodiny, dále se slavili kamarádky jednadvacetiny. Od školy, práce a stáže jsem si dala jeden víkend pauzu a vyrazila do Budapešti, byly jsme tam jen na dva dny, takže si nepřipadám úplně povolaným člověkem k tomu, abych psala průvodce a radila vám, co vidět a co vynechat. Každopádně Budapešť je moc pěkná a z Brna to není vůbec daleko, takže alespoň tip na výlet!
Jen co jsem se vrátila z Maďarska, užuž jsem měnila forinty na eura a vyrážela do Prahy na letiště směr Amsterdam. Do Holandska jsem se chtěla podívat opravdu dlouhou dobu, do Amsterdamu hlavně, takže když jsme s kamarádkou přemýšlely, kam vyrazit a objevily levné letenky, nebylo o čem váhat. Byly jsme tam pět dnů a musím říct wow, byla jsem vážně nadšená. Všechny svoje dojmy jednoho dne určitě shrnu do nějakého pěkného přehledného článku. Původně jsem chtěla točit vlog. i když ten jsem původně chtěla točit i v Budapešti, ale jakožto začínající videem nepolíbená vlogerka, jsem si vzala jen jednu malou paměťovou kartu. Takže jsme s kamarádkou natočily jen best friends tag tak nějak pro nás do šuplíku. což mi připomíná, že bych ho možná mohla sestříhat. Nebo alespoň přetáhnout z foťáku do počítače. Do Amsterdamu jsem si pro změnu zapomněla foťák vzít, takže fotek mám po málu a jsou jen z mobilu. Achjo, Hano, že ty radši nezůstaneš doma.

Můj březen je zatím chaotický, ale přitom moc krásný. Poznávám spoustu nových míst, učím se nové věci a neskutečně mě to baví. Občas nestíhám, nadávám, piju hodně kávy, ovocných smoothie a černého čaje, užívám si zvuk dešťových kapek zatímco se krčím u topení a přemýšlím, co dál. Co váš březen?

4 komentáře:

  1. Je, tak ten Amsterdam ti zavidim, do Holandska bych se taky rada nekdy podivala :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak až to přijde, musíš udělat článek! Nebo video! Nebo alespoň spoustu fotek na instagram! :DD

      Vymazat
  2. Cho zpátky do Pešti <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano prosím, jednu Budapešť, jednoho smradlavého studenta a pochybný Instant kup teď!

      Vymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!