pátek 27. února 2015

O únoru, stáži a novém tetování

Jestli únor honí mraky, staví březen sněhuláky. Nebo taky když skřivánek v únoru zpívá, velká zima potom bývá. Únor je víceméně jeden z těch nudnějších měsíců. Leden totiž už skončil a většina předsevzetí, co jsme si po Novém roce daly, padla, takže teď tak nějak děláme a tváříme se, že jsme si vlastně žádná nedali. Vysokoškolákům začíná nový semestr, spouští se moje oblíbená časová soutěž, kdy usilovně aktualizuji náš informační systém ve snaze získat normální tělocvik, super céčkové předměty a dobře si zorganizovat rozvrh. Většinou se mi to ne úplně povede. Únor je ale taky měsíc slev, bohužel to jsou slevy konečné, poslední a pěkně prohrabané. Většina značek přichází s jarními kolekcemi, na které je zkrátka pořád tak nějak brzo, venku je stále zima, kabáty jsme ještě neodložili, a tak proč kupovat jarní bundičky, sáčka nebo šatičky (natož plavky)? Ještě že v kosmetice to není taková hrůza si koupit třeba jarní paletku očních stínů v zimě, protože snad jakoukoliv barevnou kombinace si můžete vzít kdykoliv v roce, no ne? :)
V únoru se mi stalo hned několik věcí, na začátku měsíce jsem hodně chodila do práce, protože zkouškové mi skončilo poměrně brzy a nový semestr byl daleko, takže proč ten volný čas nevyužít k možnosti si něco málo vydělat. To taky vedlo k tomu, že jsem si koupila zpáteční letenku do Amsterdamu, která mě vyšla na 2600 korun  (Praha -> Amsterdam), letíme na konci března s kamarádkou a tímto bych vás tedy chtěla i poprosit, pokud máte nějaký tip na zajímavé místo, podnik, bar, kavárnu, restauraci a nebo i na levné ubytování, určitě mi dejte vědět.
V půlce února jsem byla na svém již druhém tetování. Nechávala jsem si tetovat takové menší tetování na pravou ruku, nic velkého. Mně osobně se tetování moc líbí, mám ráda, když se tímto způsobem můžou lidi "odlišit", líbí se mi, když mají tetování příběh a ráda si k různým tetováním příběhy sama domýšlím. Nemyslím si, že tetování bude vypadat škaredě, až budu stará, viděla jsem spoustu starších lidí s tetováním a nijak zrůdné mi to nepřišlo. Ono je jen důležité si všechno opravdu pořádně rozmyslet a netetovat si "kraviny", které vás jednou můžou mrzet.
Další z novinkou je, že jsem si našla stáž. Je to neplacená nepovinná stáž zastřešená školou, mám povinných 120 hodin, které jsou potom rozděleny do konkrétních úkonů. Stáž mám na hradě Špilberk v Brně, kde pomáhám s organizací výstav nebo exkurzí. Spolu s dalšími studenti vypomáháme v edukačním centru, vymýšlíme různé programy pro děti nebo na Týden výtvarné kultury či Muzejní noc. Část stáže taky strávím na dozorech u výstav, které si mohu sama vybrat, celkem se těším na Saudka, co tam teď je a taky na Od moderny po současnost, dále nám bude přiblížena práce kurátorů, ředitele muzea a měli bychom si vyzkoušet opravdu všechno. Výhodou této stáže je, že si všechny aktivity a čas, kdy na stáži budu, vybírám sama, takže se to dá celkem v pohodě zvládnou i při škole a práci. Taky mi začal čtvrtý semestr, kromě klasických povinných předmětů jsem si zaregistrovala i pár nepovinných - např. Krvavé režimy, což je soubor přednášek o totalitních režimech na Dálném východě nebo Vikingové, které nemusím snad ani popisovat.

No a na závěr trošku ach a och u Hříšňáku a nezapoměňte, že nobody puts Baby in the corner! (Taky si tak rádi pouštíte oblíbené scény z těch vašich filmů? A jaký byl váš únor?)

5 komentářů:

  1. Taky si myslim, ze je blbost, kdyz se nekdo ohani tim, jak budu s tetovanim vypadat az budu stara. Zatim zadne nemam, ale az prijdu na neco originalniho co pro me bude mit urcity vyznam, tak do toho urcite pujdu. Ale nelibi se mi ta tetovani jako kvetinky, motylci, odkvetle pampelisky, klise citaty apod. Ma to kazda druha a podle me to musi i brzy omrzet, ale tak kazdeho vec no :-) A ta staz vypada vazne zajimave :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se mi taky nelíbí no, ale tak zase je to každého věc, co si nechá vytetovat, on s tím bude žít :D

      Vymazat
  2. A co přesně studuješ? To zní super :) na Saudka se chystáme, mám ho moc ráda, dokonce s ním mám fotku z jedné autogramiády, vrr :D podle mě celá ta kauza "tetování ve stáří" je aktuální teď, jenže až tahle potetovaná generace bude ve věku 60+, tak už žádní další senioři "ze staré školy" nebudou a bude to prostě obecně obvyklá věc. Už jsem nad tím taky kolikrát přemýšlela, ale mám hrozně strach, přijdu si taková nestálá a hrozně se bojím takových "napořád" kroků :X protože právě nechci žádného blbého delfínka, ale něco se smyslem - jenže co když to jednou ten smysl ztratí? :D možná nad tím moc přemýšlím. Líbí se mi nějaká slova na zápětí nebo tak, přemýšlela jsem třeba o úryvcích nějaké básně a podobně, ale asi se k tomu nikdy neodhodlám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aaa omlouvám se, že píšu hned znova, ale nemohla jsem to vydržet :D jsem se ještě jednou podívala na tvůj profil na fb a hned vidím v hudbě "The Substation". Což je kapela, v které hrál na bubny přítel (teď už má teda jinou), ale jsou tam jeho dva bratři ještě teď :D přijde mi to už úplně neuvěřitelný :D

      Vymazat
    2. Taky si myslím (a doufám), že až budu stará, tak to nikdo řešit nebude, dneska už to není takový problém jako třeba dřív a už si ani hodně lidí nemyslí(snad), že tetování = kriminálník a takové podobné nesmyslné předsudky. Na zápěstí se mi to taky moc líbí, kamarádka má na obou a vypadá to vážně suprově, já jsem na zápěstí ještě taková málo "odvážná" :D asi chci mít možnost to nějak někdy zakrýt, když se mi bude chtít, ale zase ne úplně, protože smyslem tetování podle mě není ho skrývat, snad se chápeme :D
      (a jako jo, je to osud, vážně jsme si souzený! :D )

      Vymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!