čtvrtek 25. prosince 2014

Prosincový ladybox


Srpnový ladybox byl můj poslední a od té doby nic. Až do včerejška, kdy jsem pod stromečkem našla růžovou krabičku se svým jménem. A tak vám přináším svoje postřehy z prosincového mixu pečující a dekorativní kosmetiky. Krabička byla tentokrát krásně vánoční a červená, s mašlí a celkově opravdu krásně zabalená. Teď už k samotnému obsahu.

Figs&Rouge Hand Cream French Vanilla, 80 ml, plné balení
Prodejní cena: 6,95 liber
Ofic. text: Sladce vanilková vůně omámí vaše smysly, zatímco výživné složení plné kakaového másla a antioxidantů zabalí ruce do pečujícího závoje z bavlnky.
Můj názor: Krém má nádherné originální balení, které bych se nebála věnovat jako krásný dárek. Hezky nenuceně voní, krásně se vstřebá a ruce hydratuje. Není příliš mastný, což velmi oceňuji.


E Style Kajal Eye Liner, 1,6 g, plné balení
Prodejní cena: 49 Kč
Ofic. text: Kajalová tužka na oči je vhodná pro použití ve vnitřním i vnějším oku. Má měkkou konzistenci, dokonale přilne k pokožce a dlouho vydrží. Je oftalmologicky testována.
Můj názor: Já dostala tmavě modrou barvu, která mi vůbec nevadí. Naopak. Černých mám mraky a nějaká ta barevná se hodí. Je opravdu úžasně měkká, ale výdrž jsem ještě netestovala.


Skin&Co Roma Sicilian Light Serum, 5 ml, vzorek
Prodejní cena: 80 dolarů za 30 ml
Ofic. text: Pleťové sérum je speciálně vyvinuto pro péči o vrásky a povadlou kůži, minimalizuje známky stárnutí, zjemňuje a hydratuje. Také předchází stárnutí pleti.
Můj názor: Zatím na toto sérum nemám žádný názor, jen to, že mi lehce vadí parfumace. Uvidíme, jak sedne na pleti.



Aubrey Organic Body Spritzer ve vybrané vůni, 30 ml, cestovní balení
Prodejní cena: 6,95 za 150 ml
Ofic. text: Mix esenciálních olejů nabízí lehkou přírodní vůni. Je vhodná pro každého a pro každodenní použití. Aplikovat můžete přímo na pokožku, do vlasů nebo i na oblečení.
Můj názor: Dostala jsem vůni Siesta Sizzle, což je taková svěží ovocná vůně a myslím, že ji využiji spíš v létě.


Crea-m testovací balíček, vzorek
Prodejní cena: od 549 Kč
Ofic. text: Španělská značka Crea-m nabízí vysoce kvalitní produkty na obličej a tělo, které neobsahují parabeny a jsou zabaleny v recyklovatelných obalech s vtipným designem.
Můj názor: Ještě jsem nic nezkoušela, ale obaly mají palec nahoru, jsou vážně nápadité - tak třeba denní krém Keep far away from radicals! nebo krém na citlivou pokožku Be kind to everyone, including yourself.

Color Club Lak na nehty, 7 ml, cestovní balení
Prodejní cena: 119 Kč za 15 ml
Ofic. text: Lak na nehty Color Club poskytne vašim nehtům dokonalou barvu s mnohadenní výdrží. Laky nejsou testované na zvířatech.
Můj názor: Dostala jsem velmi výrazný fialový odstín, na nehtech jsem ho ještě neměla, ale vypadá opravdu na sytý krásně zabarvený lak. Uvidíme, co vydrží.


Mythos Přírodní tělové mléko z oliv a aloe vera, vzorek
Prodejní cena: 235 za 200 mů
Ofic. text: Tělové mléko přirozeně hydratuje a vyživuje pokožku, pozitivně působí na elasticitu kůže a rychle se vstřebává. Má uklidňující vůni.
Můj názor: Součástí vzorku je i sleva 10% na všechny produkty Mythos.

Schwarzkopf Professional BLONDME Keratinová obnovující kúra, 30 ml, cestovní balení
Prodejní cena: 399 Kč za 200 ml
Ofic. text: Intenzivní keratinová receptura obnovuje vnitřní vlasovou strukturu a navrací vlasům vlhkost. Blond vlasům dodává nový lesk, tmavým hebkost. Obsahuje hydrolyzovaný keratin.
Můj názor: Tuto masku jsem už zkoušela a musím říct, že je vážně super. Vlasy jsou po ní krásně jemné, hydratované a úžasně hebké.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře!