neděle 21. prosince 2014

Ľoreál Volume Million Lashes Noir Excess řasenka


Tuto řasenku rozdávali jednu dobu v Rossmanovi k nákupu produktů Ľoreál. Abych se tak trochu přiznala, tak já nejsem ale vůbec řasenková. Řasenky mě tolik neberou, nebaví mě je nanášet ani kupovat. A to z prostého důvodu. Žádná mi nikdy ještě nesedla tak, abych si řekla wow. Jde o to, že mám velmi malé řasy. Malé a je jich málo. Skoro u každé řasenky se mi stane, že mi řasy slepí. Pokud je neslepí, tak je většinou jen pěkně pročeše, ale o prodloužení nebo zahuštění se nedá úplně v mém případě mluvit.. takže pokud máte tipy na dokonalé řasenky, sem s nimi prosím!

Tato řasenka je objemová. Proto taky to million lashes, žejo, protože vaše řasy budou mít po nanesení milionový objem! Za mě je to určitě jedna z těch povedenějších řasenek od Ľoreálu a obecně jedna  z lepších, co doma mám a jsem vážně ráda, že jsem ji k nákupu dostala. Balení je krásné, jednoduché a dobře se zavírá i otevírá. Barva je krásně černá, nerozmazává se, neopadává a na řasách vydrží poměrně dlouho.

Hezky pročeše, objem s ní také vytvořím, ale malilinko mi řasy slepuje. U řasenek mám takové kategorie: nic moc, průměr, lepší průměr a wow. A průměrem rozhodně nemyslím nic s čím bych se spokojila, a proto to sem zařadila. Ne, průměr u mě je řasenka, která splní něco z toho, co slíbila, v něčem mi nevyhovuje, ale nezklame a neurazí. Ľoreál Volume Million Lashes je lepší průměr. Je dobrá a jsem ráda, že ji mám. Řasy jsou po ní opravdu hustší, hezky natočené a to, že mi malinko slepuje je právě ten důvod, proč není wow.


5 komentářů:

  1. Ááá, nova sablona je celkom fajn :-)
    Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, potřebuji ještě vyřešit font u názvu příspěvků, protože tento bohužel nepodporuje diakritiku..

      Vymazat
  2. Wow – I love the pictures! Want this mascara!
    Also the design of your whole blog is really pretty, girl! ♡
    I’m following you via gfc & look forward for your next post. You’re great – keep going! ♡
    Adoorablee.blogspot.com ♡

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wow, really? Big thank you ♡ I will check your blog :)

      Vymazat
  3. škoda že si nepridala fotku bez a s, určite by som ti to pozrela!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!