středa 3. prosince 2014

Bourjois makeup 123 perfect


Pusťte si indie zaláskovanou baladu od Swim Deep, prostě jen tak! 


Makeupy jsou strašná pruda. Mám pocit, že jsem ještě nenarazila na makeup, u kterého bych si řekla wow, tak tenhle chci do konce svých dnů. Ale stále tajně doufám, že nějaký takový je a jenom čeká, až ho objevím a bude z nás nerozlučná dvojka, kamarádi na věky. Dnešní článek je o makeupu od Bourjois 123 perfect, nad kterým jsem váhala snad dva roky, než jsem se odhodlala si ho pořídit a vyzkoušet. Tento makeup vám slibuje, že s pomocí žlutých pigmentů vám zakryje kruhy pod očima, díky zeleným bude na vaší pleti konec s červenou barvou a fialová se postará o rozjasnění.
Na rovinu - kdo by to nebral? Jeden produkt na všechny naše problémy.


Realita je ale trochu jiná, ale to všichni známe. Nechci hned tvrdit, že je makeup špatný, protože on není, ale má svoje mínusy. Kruhy pod očima zakryje lehce a obecně si troufám tvrdit, že je to makeup spíš lehce až středně krycí. Pokud trpíte na akné a máte výrazné červené pupínky nebo jizvičky, tak si nemyslím, že by makeup vyřešil vaše trápení se s korektorem. Ten budete muset použít i tak. Naopak makeup hezky projasní, sjednotí a dá vaší pleti jednotnou barvu a vzhled. Má lehkou texturu, která se krásně do pokožky vpije a vytvoří tak trochu efekt "druhé kůže".



Bourjois 123 perfect seženete hned na několika místech, v Douglas, Sephoře, DM nebo na internetu. Na výběr je opravdu spousta odstínů, které jsou krásně světlé. Já mám odstín nejsvětlejší 51 Vanille clair a jsem s ním opravdu spokojená. Neoxiduje, nemění barvu a barva nemá žlutý podtón, jak bývá u většiny světlých makeupů zvykem. Po nanesení má makeup matný finiš (díky efektu z bavlny), není tedy potřeba pudrovat. Ale(!) když nanesete dvě nebo víc vrstev, makeup začíná zvýrazňovat póry a působí těžce.



výhody:
- SPF 10
- hydratační, nevysušuje
- hezky sjednotí a projasní pleť
- není hutný
- odstíny
- bytelné, praktické balení

nevýhody:
- není tak krycí, jak slibuje
- 16 hodin nevydrží

Makeup není zlý, ale zkrátka a jednoduše neplní to, co vám nasliboval, podrazák jeden. Takže já budu hledat dál, a co vy? Vyzkoušeli jste tento makeup?



1 komentář:

  1. mám ho doma a mám ho docela ráda, ale nepotřebuji krytí pupínků ani zvlášt výrazných kruhů pod očima.. vyhovuje mi odstín

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!